Tosi ystäväksi voi päästä vain tänään. Yli 30 v nainen, kun laitat itsestäsi seksikkään kuvan missä oot minihame ja tiukka toppi päällä ja kysyt ystäväksi pääsyä, mietin sitten asiaa
Matti
Helsingissä ei muuta.
Tosi ystäväksi/ Matti
19
222
Vastaukset
- Anonyymi
Ei muuta
- Anonyymi
Vain tänään, ei tämän päivän jälkeen.
Ap ei enää palstaile ikinä.
Helsingissä ei muuta.
Matti.
Hyvää syksyä ja hyvää talvea - Anonyymi
Jos siltä tuntuu, niin kannattaa laittaa kuvaa. Jos tiedät minut ja olet kiinnostunut minusta.
Tiedät minut 😉- Anonyymi
En enää ikinä palstaile. Tämä näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En enää ikinä palstaile. Tämä näin.
Ikävä kyllä tämä ei todellakaan ole näin juha, palstailet ja valehtelet täällä hamaan tappiin asti, kun et kykene muuhunkaan. Olet hommannut itsellesi palstariippuvuuden, kun pitää yölläkin käydä kesken unien kyttäämässä oisko joku vastannu jotain ja muutenkin täällä 24/7 päivystät 😅 ja tämä palstariippuvuus on syntynyt sinun palstaharhoista, kun kuvittelet tunnistaneesi täältä 4-6 sinua kaipaavaa seksikästä naista 🤣
Jos näin olisi, niin miksi näiden vuosien aikana mitään ei ole tapahtunut irl? Vaikka sinä oletkin sulkeutunut luonne, etkä kykene aloitteellisuuteen taikka normaaliin kanssakäyntiin, niin kuudesta kiinnostuneesta naisesta olisi varmasti useampikin kyennyt sinua halutessaan lähestymään 😅
Syy miksi kukaan ei lähesty on se, että kaipaamasi naiset eivät täällä käy ja eivät ole sinusta kiinnostuneita ja rehellisyyden nimissä en ihmettele pätkääkään. Olet yksinkertainen, v*ttumainen ja luonteesi on muutenkin etova ja luotaan työntävä.
En anna arvoa ihmiselle, joka yrittää kiristää seksisuhteeseen ja latelee lapsellisia ehtojaan palstalle, enkä usko, että tuollainen käytös kiinnostaa kaipaamiasi naisiakaan. Ja muutenkin mies, joka ei kykene muuhun, kuin palstalässytykseen on ehdoton turn off. Se olis peiliin katsomisen paikka
- Anonyymi
Ei muuta
- Anonyymi
Miten voit olla noin i#diootti, että valehtelet nimesi, ja luulet, että täällä on jono naisia sua jahtaamassa. Tasan tarkkaan kiihdytät vauhtia, ja kommentoit Juhalle tai jiimiehelle -aloituksia, kun kuvittelet, että koskevat sua, voin kertoa, etteivät ne reisi- ja peppunaiset, joita vainoat, täällä ole. Valehtelet eniten isellesi.
- Anonyymi
Vihje itsestäsi hylätty, ahdistelija
- Anonyymi
Mitäpä se homo-matti naisten kuvilla tekisi? : D
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣BOOM💥🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Kun kerran oot kiinnostunut niin sun
kannattaa laittaa itse ensin viesti.
Tänään ainakin onnistuu vielä.
Kannattaa ihan oikeesti.
Ei muuta 😉🙃 - Anonyymi
Helsingissä ei muuta.
Matti.
Mikään muu nimi ei ole minun nimeni ap.
Ei muuta- Anonyymi
Ei muuta.
- Anonyymi
Vain tänään mahdollista päästä tosi ystäväkseni. Ei muuta.
En enää ikinä palstaile.
Matti.- Anonyymi
Ja en itse ikinä ota yhteyttä kenenkään. Tämä aina näin.
Ei muuta.
Matti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuta.
MattiHelsingissä ei muuta kuin hyvää talven odotusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuta.
MattiEn mäkään uskalla enää.
Harmi. 😔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mäkään uskalla enää.
Harmi. 😔En itsekään. En ikinä tee kenellekään aloitetta. En edes jutteluun. En mihinkään. En ikinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En itsekään. En ikinä tee kenellekään aloitetta. En edes jutteluun. En mihinkään. En ikinä.
Harmi. Mun kannattaa vaan unohtaa kaikki hyvä maailmassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2024248
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1463798Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1363245Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.471629Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191508Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58341450Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251385Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271351Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1161160Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2151063