Katsos kun minua ei ahdista mikään Thaimaassa. Kälätykselle olen hieman allerginen, mutta osaan lähteä siitä pois sitten jos on sellainen innoissaan ja tohkeissaan kälättävä naisporukka paikalla.
Kälättäjiä on Suomessakin, joten se ei ole vain thaimaalainen ilmiö. Kohteliaasti ilmoitan että minä jätän teidät tytöt keskustelemaan tyttöjen juttuja ja menen vähän töihin.
Kun aikoinaan urakoitiin jotakin koulua tai markettia, jossa oli akkavalta, niin sai olla todella tarkkana mitä sanoi tai teki, sillä naisjohtajilla on JÄRJETÖN pätemisen tarve ja armoton kilpailu siitä kuka on neuvokkain ja pätevin ja kuka saa nuolla kenenkin persettä.
Jos astuit jonkun varpaille vähänkin, se tiesi sitä että olet ulkona, mutta toisaalta jos olit hiljaa, niin naisväki saattoi ajatella että tuosta ei ole tänne urakoimaan. Se vaati tarkkaa pelisilmää.
Useimmiten vein homman maaliin. Olen osannut mielistellä asiakkaita siten ettei se vaikuta perseennuolemiselta, vaan asialinjalla olen yhtynyt sopivalta osin heidän ideaansa.
Minulla on edelleenkin kolme ilmeisesti liian vaikeaa avointa kysymystä odottamassa vastauksia:
-Kun se Thaimaan liikenne, korruptio ja jätehuolto sinua ahdistaa kovasti edelleen, niin miten se vaikutti elämääsi Thaimaassa ja mitä toimenpiteitä olet tehnyt tilanteen korjaamiseksi?
-Mistä Thaimaassa asuva farangi jää paitsi asuessaan kehitysmaassa, jossa kuitenkin on hänelle kaikki tarvittava ja kaikki mahdollinen ja vähän päälle?
Vastaan omalta osaltani että ei ole koskaan ollut mitään ongelmia liikenteessä. Pari rattiraivotapausta ollut joihin joutunut osallistumaan, mutta hoidin ne mielestäni hyvin.
Korruptio ei ole näkynyt mitenkään. Kukaan ei ole vaatinut lahjuksia enkä kellekään ole niitä tarjonnut. Itse olen ilman kypärää ajanut tai kääntynyt vasemmalle kieltomerkin takaa ja siitä sitten pienen rikemaksun maksanut, joskus paikan päällä.
Jätehuolto toimii meilläpäin hyvin. Missään ei ole laittomia kaatopaikkoja ja puhtaus on arvossaan. Talkooporukat siivoaa tienvarret roskista kerran tai kaksi vuodessa, eikä roskaa ole paljon.
Niin että mistä minun pitäisi nyt olla murheissaan ja huolissaan?
2010
PALSTAKÄLÄTTÄJÄN SUNNUNTAI VAIHTEEN VUOKSI 24/7.
7
75
Vastaukset
- Anonyymi
Näyttää olevan enemmänkin Kopioposson Canon Nutshillin sunnuntai.
Omituinen pakkomielle näihin kopiointeihin.- AnonyymiUUSI
Otsikko puhuu puolestaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Otsikko puhuu puolestaan.
Pasasen omien sanojen mukaan "liikenne tuli usein kasvoille ja joskus kovaa"
https://ibb.co/ZqKv4fW Huomaa tarkkaavainen haukankatse jolla jäämies ottaa tilanteen haltuunsa. Hän on Aarne Banninen, Hua Hinin virallinen liikennetarkkailija. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pasasen omien sanojen mukaan "liikenne tuli usein kasvoille ja joskus kovaa"
https://ibb.co/ZqKv4fW Huomaa tarkkaavainen haukankatse jolla jäämies ottaa tilanteen haltuunsa. Hän on Aarne Banninen, Hua Hinin virallinen liikennetarkkailija.Onneksi on olemassa ihmisiä joiden elämänasenne on sellainen ettei surut ja murheet ole koko ajan pääosissa ja jotka eivät etsi ongelmia ja onnettomuuksia siksi että pääsisivät niitä kauhistelemaan https://ibb.co/M5NC9pDP
Jos maailmassa alkaisi pelkästään keskittymään siihen mitä kaikkea pahaa täällä tapahtuu, niin kovin tuskaiseksi menisi maallinen taivallus, koska mitäänhän niille asioille ei voi.
"Ajan omaa kaistaa viel ku on aikaa
Vielä ku on bensaa suonissa
Sä voit hyppää kyytiin tai jäädä nyyhkii
Miettii jonkun toisen huolia
Mun sydän on täynnä sit kun tankki on tyhjä
Aijon elää ku oon elossa"
Suomessa on paljon maansa myyneitä katkeria Possoja, jotka oman elämän puutteessa miettivät toisten huolia ja murheita sen sijaan että keskittyisivät hoitamaan omat asiansa. Ehkäpä resupekka tuntee itsensä onnenpojaksi, jos jollakin menee vielä huonommin.
2010 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi on olemassa ihmisiä joiden elämänasenne on sellainen ettei surut ja murheet ole koko ajan pääosissa ja jotka eivät etsi ongelmia ja onnettomuuksia siksi että pääsisivät niitä kauhistelemaan https://ibb.co/M5NC9pDP
Jos maailmassa alkaisi pelkästään keskittymään siihen mitä kaikkea pahaa täällä tapahtuu, niin kovin tuskaiseksi menisi maallinen taivallus, koska mitäänhän niille asioille ei voi.
"Ajan omaa kaistaa viel ku on aikaa
Vielä ku on bensaa suonissa
Sä voit hyppää kyytiin tai jäädä nyyhkii
Miettii jonkun toisen huolia
Mun sydän on täynnä sit kun tankki on tyhjä
Aijon elää ku oon elossa"
Suomessa on paljon maansa myyneitä katkeria Possoja, jotka oman elämän puutteessa miettivät toisten huolia ja murheita sen sijaan että keskittyisivät hoitamaan omat asiansa. Ehkäpä resupekka tuntee itsensä onnenpojaksi, jos jollakin menee vielä huonommin.
2010Mitä jos keskittyisit omiin asioihisi Numban asioiden sijaan.
On olemassa yksi avoin kysymys:
Kun aloit matkustamaan aikuisten karkkikauppaan maistelemaan tarjontaa vuonna 2000 niin mitkä olikaan ylivertaisten lapsiesi syntymäajat? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos keskittyisit omiin asioihisi Numban asioiden sijaan.
On olemassa yksi avoin kysymys:
Kun aloit matkustamaan aikuisten karkkikauppaan maistelemaan tarjontaa vuonna 2000 niin mitkä olikaan ylivertaisten lapsiesi syntymäajat?Josko kuitenkin jättäisit tuon Numban vastaamisvuoron Numballe. Tehän ette tarinan mukaan tunne toisianne, vai kuinka?
Tarkoitatko siis että jos on lapsia, niin isä ei saa matkustaa Thaimaahan?
Muistatko erään tarinan jossa 5-6 vuotiaitten lasten isä Jyväskylästä matkusti Phuketiin ja löysi sieltä näppärän pankkineidin? Oletko esittänyt hänelle kysymyksen että miksi matkusti karkkikauppaan ukkomies? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Josko kuitenkin jättäisit tuon Numban vastaamisvuoron Numballe. Tehän ette tarinan mukaan tunne toisianne, vai kuinka?
Tarkoitatko siis että jos on lapsia, niin isä ei saa matkustaa Thaimaahan?
Muistatko erään tarinan jossa 5-6 vuotiaitten lasten isä Jyväskylästä matkusti Phuketiin ja löysi sieltä näppärän pankkineidin? Oletko esittänyt hänelle kysymyksen että miksi matkusti karkkikauppaan ukkomies?Entä mitä jos sinä jättäisit tuon esikuvasi puolesta puhumisen.
Minähän olen "PikkuPosso" joten puhun kyllä aivan omasta puolestani.
Minäkin aikanani matkustin karkkikauppaan ja sain kitaranmuotoisen karkin, vaan en tehnyt sitä aikana kun omat lapseni oli rintaruokinnassa tai alaikäisiä ylipäätään.
Tyttö2010Neitinen99,9%Nainen tekee lähes joka päivä kestotilauksen, joten kuten olen sanonut ...Metsä vastaa.
> § <
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦585405Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.1364312En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v153733Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k363366- 503351
- 443130
- 102870
- 232547
- 462287
- 392226