Ja viikonloppuisin virkavallan jalkapartio turvamaan muiden asukkaiden normaalia elämää.
Jatkuva kameravalvonta saatava myös Lidlin parkkipaikka alueelle!
16
742
Vastaukset
- Anonyymi
Jalkapartio😂😂😂olis ny ensi se partio
- Anonyymi
Oletko sama teini, ota äitinsä pyrki ronklimaan pois tavarastaan polkupyörän pinnalla?
- Anonyymi
Tämä on se teini, joka peruskoulusta laitettiin ulos välttävin tiedoin. Sen jälkeen vertaisryhmä on ollut isä ja äiti 17 vuotiaalle.
- Anonyymi
Mikä puukotus touhu eilen oli Lidlin parkkipaikalla? Kellään lisää tietoa asiasta?
- Anonyymi
Se oli valetta koko touhu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli valetta koko touhu
Miksi ei ole tietoa Oliko välikohtauksessa kyse romaanien vai ulkomaalaisten väien selvittelystä.
Alko on se joka tuo kauppa keskittymään koko ajan ongelmia.
- Anonyymi
Uskokaa ny vähälahjaisen höpinää
- Anonyymi
mistä alottaja saa päähänsä noita valeuutisia. menisit töihi ja lakkaa levittämästä valheellista tietoo.
- Anonyymi
Voisiko täältä saada uusia ystäviä? T. minä
- Anonyymi
selvitä asia itte äläkä täällä itke
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
selvitä asia itte äläkä täällä itke
Voitko olla minun ystävä? <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko olla minun ystävä? <3
Voin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin
Kiva, mukavaa kun on taas uusi ystävä :3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva, mukavaa kun on taas uusi ystävä :3
Juu
- Anonyymi
Kyllä oli kaksi erillistä poliisi asiaa viikonloppuna toinen käpylässä ja toinen Myllymäen alueella
Ukrainalaiset otti yhteen- Anonyymi
todista, olin koko päivän lidlis nii eipä siellä ollu mitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait833462Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso41544Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani51322- 261206
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es47856Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 70852Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t33792Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä47790Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60754Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4727