Täälläkin keskutellaan että joku on ajanut 4000 tuntia nelarilla.
Joutavanpäiväistä puhetta.
Itse olen ostanut samaan aikaan kuin naapuri perämoottorin, itsellä etec ja naapurilla nelari. Asutaan saman järven rannallaja useasti olen hinannut veneelläni naapurin rantaan kun hänen nelari on sipannut. Eikä sillä ole ole ajotunteja vielä kuin 3000. Itselläni on jo lähes 5000.
Että silleen.
Etec kestänyt jo 5000 ajotuntia
Anonyymi-ap
5
196
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kyllä 2-tahti on kurko!
- AnonyymiUUSI
Mulla on 5000 tunnissa huolto-ohjelmassa ensimmäinen ventiilisäädöt, että silleen nelitahtisella konella
- AnonyymiUUSI
2t on merten Topgun!
- AnonyymiUUSI
"Mun isä on vahvempi kuin sun isä". Tällä tasolla liikkuu nämä etec/nelari -jutut tällä palstalla, 5 vuotiaiden hiekkalaatikkotasolla.
- AnonyymiUUSI
Ei viisivuotiaat enää nykyään tuollaisia hiekkalaatikolla uhoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦535109Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.913942En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v153263- 372854
- 212212
- 452207
- 392166
- 92135
Sielunkumppanini ja nykyinen kaivattuni ovat hyvin samankaltaisia ihmisiä
Ja uskon että he punovat langansa yhteen pian. Sielunkumppanille voi olla kova paikka hyväksyä kuinka välittävä ja herkk341752- 641731