Halla-aho ja Purra ovat ateisteja

Anonyymi-ap

Halla-aho ja Purra ovat alkujaan vihreitä, kasvissyöjiä ja ateisteja. Tynkkynen on erotettu helluntaiseurakunnasta.

Jostakin syystä Kristilliset pitävät heitä luotettavina kumppaneina? Onko annettu pirulle käsi?

27

271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Persut ovat itsessään se piru.

• Anonyymi

Maniaa, hoidatase, ennenkuin piru vie koko kätesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maniaa, hoidatase, ennenkuin piru vie koko kätesi.

Ei ole mania, koska persut leikkasi ne.

• Anonyymi

Minun tuntemat persut ovat kaikki ex-lessuja tai ainakin vanhemmat/isovanhemmat ovat olleet lestadiolaisia. Mites muualla?

• Anonyymi

Vielä pahempia"uskovaisia " on ortodoksit.Pyhäjärveltä hyvä esimerkki.

• Anonyymi

Onko hänkin siis persu?

• Anonyymi

Venäjätaustaisia ortodokseja on persuissa useita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yllätävän monta lestaakin heissä on. Heillä paneminen on aina mielessä ja lapsia riittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla pitää kiirettä, kun monen kunnan sivuilla käyt trollaamassa.
        Vaan et ole vielä oikeasti muistanut kertoa sinulta kysyttyjä asioita. Eli et tiedä mitään vaan kuvittelet, että viisautta on muiden haukkuminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla pitää kiirettä, kun monen kunnan sivuilla käyt trollaamassa.
        Vaan et ole vielä oikeasti muistanut kertoa sinulta kysyttyjä asioita. Eli et tiedä mitään vaan kuvittelet, että viisautta on muiden haukkuminen.

En ole kuin täällä. Toki olen antanut Pihtiputaalle infoa, kun meidän paikallinen huijari sotkee sielläkin.

Muuten pitääkö paikkaansa, että sukusi on alkujaan nykyisen Venäjän alueelta? Silloin olette osittain r yssiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole kuin täällä. Toki olen antanut Pihtiputaalle infoa, kun meidän paikallinen huijari sotkee sielläkin.

Muuten pitääkö paikkaansa, että sukusi on alkujaan nykyisen Venäjän alueelta? Silloin olette osittain r yssiä.

Kuule katsopa oma sukusi ensin.
        Eihän ole evakoita suvussa?
        Oikeasti en paheksu heitä. He ovat tehneet aikamoisen työmäärän elämässään. he ovat olleet tyhjän päällä kun , ovat tulleet tänne ja siitä työllä pärjänneet täällä.
        Miten sinun työnteot ovat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeasti en paheksu heitä. He ovat tehneet aikamoisen työmäärän elämässään. he ovat olleet tyhjän päällä kun , ovat tulleet tänne ja siitä työllä pärjänneet täällä.

Tosin en ole idästä päin. Sukuhaara on tullut lännestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei toki heissä ole paheksuttavaa, mutta esim. sinun Putinin palvonassa on. MV-lehti ei kerro totuutta toisin kuin uskot.

Töitä olen tehnyt ja mistä olen ylpeä olen aina rehellinen. Minusta ei siis ole paikalliseksi persuksi.

Sinä et siihen ole pystynyt! Hävettääkö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei toki heissä ole paheksuttavaa, mutta esim. sinun Putinin palvonassa on. MV-lehti ei kerro totuutta toisin kuin uskot.

Töitä olen tehnyt ja mistä olen ylpeä olen aina rehellinen. Minusta ei siis ole paikalliseksi persuksi.

Voi tulihan se hävettää sanakin tälle päivää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi tulihan se hävettää sanakin tälle päivää.

Niin osaatko hävetä epärehellisyyttäsi?

Milloin isosuisin muuten muuttaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu en ole Persu, en ole Kepu enkä muunkaan puolueen jäsen.
        Tällä hetkellä en ilkeäisi kertoa olevani kepulainen , tuo Sote sotku on sitä luokkaa.
        Näkee mikä puolue odottaa, että aina tukea tulee lisää.
        Hyvinvointialueilla isot rahavarannot käytössä. Mitä sillä saatiin aikaiseksi. Ensin kaikille samaa työtä tekeville sama palkka.
        Hyvä meriitti oikeasti vaan se kun meni kalleimman mukaan. Toisekseen laske kuinka paljon herroja on Pohteessa. Kuinka monella näistä on ollut tietoa terveydenhoidosta?
        Onko ns ruohonjuuritasolta kysytty mitään, kun ruvettiin tätä himmeliä väsäämään.?
        Pääasia oli, että herroilla juoksee hyvät palkat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu en ole Persu, en ole Kepu enkä muunkaan puolueen jäsen.
        Tällä hetkellä en ilkeäisi kertoa olevani kepulainen , tuo Sote sotku on sitä luokkaa.
        Näkee mikä puolue odottaa, että aina tukea tulee lisää.
        Hyvinvointialueilla isot rahavarannot käytössä. Mitä sillä saatiin aikaiseksi. Ensin kaikille samaa työtä tekeville sama palkka.
        Hyvä meriitti oikeasti vaan se kun meni kalleimman mukaan. Toisekseen laske kuinka paljon herroja on Pohteessa. Kuinka monella näistä on ollut tietoa terveydenhoidosta?
        Onko ns ruohonjuuritasolta kysytty mitään, kun ruvettiin tätä himmeliä väsäämään.?
        Pääasia oli, että herroilla juoksee hyvät palkat.

heh heh et ole heh heh

Miten Juuson sotkut liittyvät Kepuun? Oletko päässyt hänen mökkitielle kuolleita hautamaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

heh heh et ole heh heh

Miten Juuson sotkut liittyvät Kepuun? Oletko päässyt hänen mökkitielle kuolleita hautamaan?

Oletko noin tietämätön asioista?
        Muuten muista ne muutkin joululahja rahat mihin niitä on käytetty. Sinulla on hyvin yksinkertainen ajattelu kyky. Sinä et osaa muuta tehdä kuin haukkua Persuja.
        Katsojan kepujen joululahja rahat mihin ovat menneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko noin tietämätön asioista?
        Muuten muista ne muutkin joululahja rahat mihin niitä on käytetty. Sinulla on hyvin yksinkertainen ajattelu kyky. Sinä et osaa muuta tehdä kuin haukkua Persuja.
        Katsojan kepujen joululahja rahat mihin ovat menneet.

Juuson mökkitielle ei myönnetty joululahjarahaa ne myönnetään myöhemmin. Juuson tie sai korruptiorahaa.

Persujen haukkumiseen ei todellakaan tarvita älykköä. Tyhmepikin näkee heidän petokset.

Joko persut ovat tehneet kehumansa kevyenliikenteen väyälän kirkolle?

Muuten milloin isosuisin muuttaa vai onko siinäkin kyse hänelle tyypillisestä suun louskustuksesta? Käpykaartilaisille tyyppilistä puheiden pettämistä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuson mökkitielle ei myönnetty joululahjarahaa ne myönnetään myöhemmin. Juuson tie sai korruptiorahaa.

Persujen haukkumiseen ei todellakaan tarvita älykköä. Tyhmepikin näkee heidän petokset.

Joko persut ovat tehneet kehumansa kevyenliikenteen väyälän kirkolle?

Muuten milloin isosuisin muuttaa vai onko siinäkin kyse hänelle tyypillisestä suun louskustuksesta? Käpykaartilaisille tyyppilistä puheiden pettämistä!

Mites Lauluräme? Joko ensi viikolla taas kaksi uutta myllyä??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites Lauluräme? Joko ensi viikolla taas kaksi uutta myllyä??

Kysy Leppäharjulta. Hänhän teki persujen sopimuksen niiden rakentamisesta yhtiön kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysy Leppäharjulta. Hänhän teki persujen sopimuksen niiden rakentamisesta yhtiön kanssa.

Miten muilla alueilla maanomistajat tekevät vuokrasopimuksen tuulivoima firman kanssa ja kunta kaavoitus sopimuksen . Mistä lähtien puolueet ovat tehneet sopimuksen?
        Kyllä sinulla on raskas elämä, kun koko ajan muita syytä. Ihmiset jo nauravat sinulle tuosta maniasta.

• Anonyymi

Onneksi persuilla ryhmäkuria ei tarvitse noudatta ja kaikesta saa kertoa vapaasti.

• Anonyymi

Pyhäjärvellä se vasta kova ryhmäkuri on Kepulla ja vasemmistollaKaikki valtuutetut pakotetaan aia olemaan sammoo mieltä kuinJ,a Vastaanpanijat pannaan ojennukseen.Nyökyttelykokouksia ovat heillä.Mukana joskus ollut kertoi.

• Anonyymi

Halpa-aho ja Snurra on yksi ruletin suurin, tyhjäntoimittajien suriseva viisari.

• Anonyymi

Haapaveden persu erosi puolueesta, kun ei Oulakankaan puolta pidetty. Onko teillä persuja joilla on selkärankaa, vai ovatko vellipersuja, niinkuin alueen persu kansanedustajatkin?

• Anonyymi

Meidät persut ovat valehdelleet Oulaskankaasta. Heistä ei ole tavllisten ihmisten puolta pitämään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      103
      5698
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      64
      2536
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      237
      1504
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      93
      1297
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1067
    6. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      827
    7. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      761
    8. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      70
      747
    9. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      52
      744
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      721
    Aihe