Halla-aho ja Purra ovat alkujaan vihreitä, kasvissyöjiä ja ateisteja. Tynkkynen on erotettu helluntaiseurakunnasta.
Jostakin syystä Kristilliset pitävät heitä luotettavina kumppaneina? Onko annettu pirulle käsi?
Halla-aho ja Purra ovat ateisteja
18
123
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Persut ovat itsessään se piru.
- AnonyymiUUSI
Maniaa, hoidatase, ennenkuin piru vie koko kätesi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Maniaa, hoidatase, ennenkuin piru vie koko kätesi.
Ei ole mania, koska persut leikkasi ne.
- AnonyymiUUSI
Minun tuntemat persut ovat kaikki ex-lessuja tai ainakin vanhemmat/isovanhemmat ovat olleet lestadiolaisia. Mites muualla?
- AnonyymiUUSI
Vielä pahempia"uskovaisia " on ortodoksit.Pyhäjärveltä hyvä esimerkki.
- AnonyymiUUSI
Onko hänkin siis persu?
- AnonyymiUUSI
Venäjätaustaisia ortodokseja on persuissa useita.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yllätävän monta lestaakin heissä on. Heillä paneminen on aina mielessä ja lapsia riittää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla pitää kiirettä, kun monen kunnan sivuilla käyt trollaamassa.
Vaan et ole vielä oikeasti muistanut kertoa sinulta kysyttyjä asioita. Eli et tiedä mitään vaan kuvittelet, että viisautta on muiden haukkuminen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla pitää kiirettä, kun monen kunnan sivuilla käyt trollaamassa.
Vaan et ole vielä oikeasti muistanut kertoa sinulta kysyttyjä asioita. Eli et tiedä mitään vaan kuvittelet, että viisautta on muiden haukkuminen.En ole kuin täällä. Toki olen antanut Pihtiputaalle infoa, kun meidän paikallinen huijari sotkee sielläkin.
Muuten pitääkö paikkaansa, että sukusi on alkujaan nykyisen Venäjän alueelta? Silloin olette osittain r yssiä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole kuin täällä. Toki olen antanut Pihtiputaalle infoa, kun meidän paikallinen huijari sotkee sielläkin.
Muuten pitääkö paikkaansa, että sukusi on alkujaan nykyisen Venäjän alueelta? Silloin olette osittain r yssiä.Kuule katsopa oma sukusi ensin.
Eihän ole evakoita suvussa?
Oikeasti en paheksu heitä. He ovat tehneet aikamoisen työmäärän elämässään. he ovat olleet tyhjän päällä kun , ovat tulleet tänne ja siitä työllä pärjänneet täällä.
Miten sinun työnteot ovat? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuule katsopa oma sukusi ensin.
Oikeasti en paheksu heitä. He ovat tehneet aikamoisen työmäärän elämässään. he ovat olleet tyhjän päällä kun , ovat tulleet tänne ja siitä työllä pärjänneet täällä.
Miten sinun työnteot ovat?Tosin en ole idästä päin. Sukuhaara on tullut lännestä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuule katsopa oma sukusi ensin.
Miten sinun työnteot ovat?Ei toki heissä ole paheksuttavaa, mutta esim. sinun Putinin palvonassa on. MV-lehti ei kerro totuutta toisin kuin uskot.
Töitä olen tehnyt ja mistä olen ylpeä olen aina rehellinen. Minusta ei siis ole paikalliseksi persuksi.
Sinä et siihen ole pystynyt! Hävettääkö? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei toki heissä ole paheksuttavaa, mutta esim. sinun Putinin palvonassa on. MV-lehti ei kerro totuutta toisin kuin uskot.
Töitä olen tehnyt ja mistä olen ylpeä olen aina rehellinen. Minusta ei siis ole paikalliseksi persuksi.
Sinä et siihen ole pystynyt! Hävettääkö?Voi tulihan se hävettää sanakin tälle päivää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi tulihan se hävettää sanakin tälle päivää.
Niin osaatko hävetä epärehellisyyttäsi?
Milloin isosuisin muuten muuttaa? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei toki heissä ole paheksuttavaa, mutta esim. sinun Putinin palvonassa on. MV-lehti ei kerro totuutta toisin kuin uskot.
Sinä et siihen ole pystynyt! Hävettääkö?Juu en ole Persu, en ole Kepu enkä muunkaan puolueen jäsen.
Tällä hetkellä en ilkeäisi kertoa olevani kepulainen , tuo Sote sotku on sitä luokkaa.
Näkee mikä puolue odottaa, että aina tukea tulee lisää.
Hyvinvointialueilla isot rahavarannot käytössä. Mitä sillä saatiin aikaiseksi. Ensin kaikille samaa työtä tekeville sama palkka.
Hyvä meriitti oikeasti vaan se kun meni kalleimman mukaan. Toisekseen laske kuinka paljon herroja on Pohteessa. Kuinka monella näistä on ollut tietoa terveydenhoidosta?
Onko ns ruohonjuuritasolta kysytty mitään, kun ruvettiin tätä himmeliä väsäämään.?
Pääasia oli, että herroilla juoksee hyvät palkat. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juu en ole Persu, en ole Kepu enkä muunkaan puolueen jäsen.
Tällä hetkellä en ilkeäisi kertoa olevani kepulainen , tuo Sote sotku on sitä luokkaa.
Näkee mikä puolue odottaa, että aina tukea tulee lisää.
Hyvinvointialueilla isot rahavarannot käytössä. Mitä sillä saatiin aikaiseksi. Ensin kaikille samaa työtä tekeville sama palkka.
Hyvä meriitti oikeasti vaan se kun meni kalleimman mukaan. Toisekseen laske kuinka paljon herroja on Pohteessa. Kuinka monella näistä on ollut tietoa terveydenhoidosta?
Onko ns ruohonjuuritasolta kysytty mitään, kun ruvettiin tätä himmeliä väsäämään.?
Pääasia oli, että herroilla juoksee hyvät palkat.heh heh et ole heh heh
Miten Juuson sotkut liittyvät Kepuun? Oletko päässyt hänen mökkitielle kuolleita hautamaan? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
heh heh et ole heh heh
Miten Juuson sotkut liittyvät Kepuun? Oletko päässyt hänen mökkitielle kuolleita hautamaan?Oletko noin tietämätön asioista?
Muuten muista ne muutkin joululahja rahat mihin niitä on käytetty. Sinulla on hyvin yksinkertainen ajattelu kyky. Sinä et osaa muuta tehdä kuin haukkua Persuja.
Katsojan kepujen joululahja rahat mihin ovat menneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦463929Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido1483845Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.783638Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t1633138En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v152703- 372464
Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain2462307- 1292097
- 412068
- 372031