Mitä ajattelit kun näit

Anonyymi-ap

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd

114

1502

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Komeampi ja miehekkäämpi kuin mitä somekuvista olin päätellyt😍 Aika hauska tyyppi. Taidan olla vähän ihastunut, huokaus...

• Anonyymi

Ihanin kaikista…

• Anonyymi

🤢🤷🏻‍♂️

• Anonyymi

Että onpa siinä komea mies.

• Anonyymi

Että ei tulla näkemään uudestaan. Ei onneks toteutunu :D

• Anonyymi

Jäin vaan suu auki😵‍💫😲😳 * maailma hiljeni ja pysähtyi ympärillä* putkikatse saaliiseen tarttui ja se kääntyi.. 😍😍😍😍😍😍❤️‍🔥

• Anonyymi

Vautsi miten kaunis milffi!

• Anonyymi

❤️❤️❤️

• Anonyymi

Yritin maksaa ostokseni veikkauskortilla.

• Anonyymi

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

🤣🤣

• Anonyymi

Ajattelin että siinä hän nyt on ilmielävänä, se unieni mies…

• Anonyymi

Jos on kyseessä sama nainen ni ompas hyvän näköinen peppu pylly perse tokalla kerralla en sillai keskittyny oli omiakin huolia mu silti tuntu pahalta hänen puolestaan että edes harkitsi yhden pillun perässä juoksijan matkaan lähtemistä kolmannella kerralla koska se ihastus oli edelleen se sama nuoren naisen ihastus en olisi halunnu sanoa edes kiinnostuksestani häntä kohtaan liian suuri todennäköisyys ettäkö olisin saattanut jopa vahingossa satuttaa häntä suhtautumiseni asioihinnkun on sen verran kylmä kiskoinen johtuu mulle opetetusta/hoetusta sääli on sairautta tunne valikoimaani ei kuulu kyky osata sääliä osaan tuntea sääliä halutessani mutta miksi munnpitäisi tai tarvisi sääliä ketään mitä minä muka siitä hyödyn miksi ajatteluni on näin tässä asiassa koska useimmat ei osaa muutenkaan ajatella kuin omaa hyötyään ja se hyöty mitä useimmat muut ajattelee on raha mä en taas hyötyä lähde ajattelemaan niin yrittäjäkäännei pysty pitämään firmaansa kauaa pystyssä jos ei osaa ajatella muuta kuin rahaa yrityksen pitää taas tuottaa vähintäänkin sen verran että kattaa kulunsa/menonsa jis ei tuota niin paljin ni sillon lähdetään ensimmäisenä karsimaan johdon palkoista ne kun on tuottamatonta henkilöstöä muuten kärsii mitä suurimmalla todennäköisyydellä työn jälki jolloin vähenee asiakkaat entisestään hinnat on asikkaita nääs karsinu useimmilla yrittäjillä jo muutenkin ja taas lisääntyy tarve nostaa hintoja koska asiakas kunta on pienempi joka karsii lisää asiakkaita ja taas pitää nostaa hintoja ja taas vähenee asiakkaat ja taas pitää nostaa hintoja ja kohta jo loppuukin kassavirta ja si on firma nurin yksinkertaista matematiikkaa mielestäni ainakin

• Anonyymi

Hyi olokohon. 😃

• Anonyymi

Niin varmaan 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin varmaan 😂

Piti mennä alalauteelle saunahan että sain sen näjyn poies. 🙋🏻‍♂️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaihtopenkin vaikuttaja. -keltavuokkoset

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko mielipuolista kaivata ja kirjoittaa noin…

• Anonyymi

Kiitos

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ikävähän se on toistensa riippuvia kiviä kattella, siksi kannattaa olla samalla viivalla ns. Tuo yksi välihuokkija aiheutti tarpeen sutkauttaa.

• Anonyymi

Ensimmäisen kerran kun näin, hän käveli ohitseni ja myönnän että katsoin vaistomaisesti hänen peppuaan. Joo mies olen. Olenko ikinä nähnyt parempaa, mietin. Tunsin myös silloin huonoa omaatuntoa, koska ikäero.

• Anonyymi

Kuinka paljon ikäeroa?

• Anonyymi

Oliko nainen paljonkin nuorempi? Ei kai alaikäinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko nainen paljonkin nuorempi? Ei kai alaikäinen?

No ei todellakaan. Enkä minäkään nyt mikään vanhus ole/ollut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka paljon ikäeroa?

21v

• Anonyymi

Onpa ihanan näköinen

• Anonyymi

Onpas iso pää.

• Anonyymi

Itsekin ihmettelin miten naisella voi olla noin iso pää, mut johtuu kun se on liian laiha. Pitäis vissiin ottaa omaksi ja ruokkia paremmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsekin ihmettelin miten naisella voi olla noin iso pää, mut johtuu kun se on liian laiha. Pitäis vissiin ottaa omaksi ja ruokkia paremmin.

Päätä vai?

• Anonyymi

Ajattelin, että siinä on sporttinen ja mielenkiintoinen mies. Sitten ajattelin, että en tahdo tutustua häneen yhtään paremmin. Yritän olla iloisesti tuttava.

• Anonyymi

onneks olinkin sen kaverin kaa

• Anonyymi

Siis sen siskon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis sen siskon.

Valetta vain!

• Anonyymi

Ei ole kaivattua!

• Anonyymi

Niin varmaan en usko

• Anonyymi

Rakastan sen hiuksia😍niitä ei saa leikkaa niskasta kun ne kihartuu😊🤗

• Anonyymi

Hihhih 🤭🤗❤️☺️

• Anonyymi

Mä oon parturi✂️kynin ne karvat jos mun parturiin eksyy

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos palstaäijä mielikuvasta, yksi unelma-ammatti voisi olla vttuileva yksityisyrittäjä, että no mene toiseen puitiin sitten löytyy heti seuraavasta kunnasta

• Anonyymi

Onpa upea urheilullinen mies.

• Anonyymi

Ajattelin että no ei ole kummoinen. Ei ikinä tule menemään ohi tuosta vanhemmasta söpöstä nallekarhusta. En koskaan ihastu nopeasti. Mutta sitten PUM jotain lopullista tapahtui. Hän luultavasti jutteli kanssani ystävällisesti ja iloisesti ja onnistui jotain hauskaa sanomaan. Hyvä ulkonäkö yhdistettynä kivaan ja ystävälliseen luonteeseen on the vastaansanomaton juttu, hauskuus ei myöskään ikinä ole paha.

• Anonyymi

Mutta pelkkä hyvä ulkonäkö ei ole mitään eikä saa aikaan tykkäämistä, huono käytös myöskin tekee viehtymyksen nopeasti tyhjäksi.

• Anonyymi

Ei yhtään tyylikäs. yöks

• Anonyymi

Tuli semmonen polveen potkastu olo.

• Anonyymi

🤣Auts.

• Anonyymi

Tämä ei jää tähän 😁
      Sittemmin ei ole kyllä edistystä tapahtunut 😆

• Anonyymi

🤗😅

• Anonyymi

Pussi päähän

• Anonyymi

Livenä ihan karsee

• Anonyymi

Kummalle teistä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kummalle teistä?

naiselke

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Livenä ihan karsee

Ei kannata varmaan sitten kovin montaa kymmentä kilometriä ajella havainnoimaan😏

• Anonyymi

Siinähän hän nyt on ilmi elävänä, vielä kauniimpi ku kuvissa 😍 huoh, mitähän tästä ny tulee 😘

• Anonyymi

komee.

• Anonyymi

Viehättävän näköinen nainen. Miksihän historiassaan on miesharkinta ollut omituinen.

• Anonyymi

:( se kenelle kelpasi ja eip ollu tarjokkait.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

:( se kenelle kelpasi ja eip ollu tarjokkait.

Älä jaksa, olet sentään a-luokkaa.

• Anonyymi

Niistäkö kertoi ensimmäiseksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä jaksa, olet sentään a-luokkaa.

Mitä saat tuosta irvailusta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä saat tuosta irvailusta?

En irvaillut. Sitä naista pidän a-luokan naisena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niistäkö kertoi ensimmäiseksi?

Ei kertonut. Tiesin ennestään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

A luokan naiset on varattuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai vanhaa gubbea?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän oli sinkku, kun ensimmäisen kerran kohtasimme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän oli sinkku, kun ensimmäisen kerran kohtasimme.

Ruma kuin synti

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei välttis.

• Anonyymi

Minun ihminen se siinä ❤️ tosi kaunis, varmaan varattu ja niin taisi sillon ollakki

• Anonyymi

Älykäs, komea, intohimoinen, ihastuttava mies.

• Anonyymi

Mistä tiesit ensinäkemällä että on intohimoinen? rynkyttikö jalkaasi kuin koira?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiesit ensinäkemällä että on intohimoinen? rynkyttikö jalkaasi kuin koira?

Mietipä hetki, mikä kaikki voi kertoa intohimoisesta ihmisestä? Jos ei tuu mitään muuta mieleen kuin rynkyttäminen, niin kysy tekoälyltä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Käykö sinua kateeksi jotenkin nämä miehen läpinäkyvät itsekehut kun jaksat aina ulista näihin? Ehkä helpottaisi jos näkisit itsesi näissä äijän tänkkösuolatuissa kuvauksissa, miten olisi karjapaimen? T naiselta ehkä tämäkin

• Anonyymi

Puhelias mutta jotenkin ujon oloinen nuorimies silloin. Hämmennyn että olikin minusta enemmänkin kiinnostunut.

• Anonyymi

Miten ihminen on ujon oloinen ja puhelias samaan aikaan?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hän jututti kyllä minua mutta oli jotenkin ujo kuitenkin sitä on jännä selittää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minua kiinnosti tästä palstaäijän lorussa enemmän tämä ilmaisu nuori mies- suhteessa mihin tai keneen? A wink heh

• Anonyymi

En tykännyt! m

• Anonyymi

Kyse ei ole kaivatusta, kosoa on olemassa myös irl yhteys. Ensikohtaamisella en liiemmin kiinittänyt huomiota tai ei syttynyt rakastumista ensisilmäyksellä. Sen huomasin, että hän vaikutti ehkä hieman vaivaantuneelta tai muutoin varuillaan olevalta. Seurassa ollut kolmas henkilö ylläpiti keskustelua.

• Anonyymi

Ajattelin, että hän on hyvännäköinen, mutta sen verran tyly, että ei ole mitään pelkoa, että ihastuisin. 🤭

• Anonyymi

Alahan gubbe tuoda niitä aarteita pudikselle päin,omistajalle!Sulla ei ole minkään lain mukaan lupaa omistella toisen aarteita! Elkä jakaa niitä toisille,kuten olet täällä kertonut!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alahan gubbe tuoda niitä aarteita pudikselle päin,omistajalle!Sulla ei ole minkään lain mukaan lupaa omistella toisen aarteita! Elkä jakaa niitä toisille,kuten olet täällä kertonut!

Tässäpä osa niistä aarteista:
        Ovaalin muotoinen,ruskeahko lasinen kiven puolikas n.4×n.3cm,
        Ovaalin muotoinen,oranssi kivi 1,5×2cm,puolikas
        Keltainen 3×2,toisesta päästä enemmän harmaata lasia!
        Vihreä pitkulainen muotoinen n.5×2cm
        2 sinistä pientä pyöreää kiveä
        1 pieni beige,toisella puolella punaista
        Kuution muotoinen keltainen pienehköä kivi.
        2pientä vaalean sinistä,lasikiveä+muitakin oli!
        Haluan ne takaisin ja mahdollisimman pian!!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tässäpä osa niistä aarteista:
        Ovaalin muotoinen,ruskeahko lasinen kiven puolikas n.4×n.3cm,
        Ovaalin muotoinen,oranssi kivi 1,5×2cm,puolikas
        Keltainen 3×2,toisesta päästä enemmän harmaata lasia!
        Vihreä pitkulainen muotoinen n.5×2cm
        2 sinistä pientä pyöreää kiveä
        1 pieni beige,toisella puolella punaista
        Kuution muotoinen keltainen pienehköä kivi.
        2pientä vaalean sinistä,lasikiveä muitakin oli!
        Haluan ne takaisin ja mahdollisimman pian!!

Mitä helvettiä, joku varastaa kiviä kaivatultaan? 😂
        Nyt alkaa kuulostaa terveeltä touhulta. Voe mahoton 😂

• Anonyymi

Ajattelin, että onpa tosi kaunis nainen. Ei mitää säänssejä mulla häneen. m>n

• Anonyymi

No mitä luulet nyt, että onko kuitenkin?

• Anonyymi

En muista ensimmäistä enkä toista enkä kolmattakaan kohtaamista. Mutta jossain vaiheessa ajattelin että onpahan aika bätängi tylyttäjä matuure.

• Anonyymi

Ajattelin, että voi eiiii, noin kaunis nainen. Varmasti rakastun ☀️❤️

• Anonyymi

Onpa söpöä 🥹❤️ miksei miehet kerro tällaisia suoraan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa söpöä 🥹❤️ miksei miehet kerro tällaisia suoraan.

Öö, koska jotkut voivat rakastua muihinkin asioihin kuin naisen kauneutee? sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Öö, koska jotkut voivat rakastua muihinkin asioihin kuin naisen kauneutee? sivusta

no mihin muka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö, voihan senkin kertoa. Oi että tykkään sun älykkyydestä, huumorintajusta.
        alapuolelta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö, voihan senkin kertoa. Oi että tykkään sun älykkyydestä, huumorintajusta.
        alapuolelta

😂😂😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂

Et ole pieni tipunen kovinkaan älykäs kun huijaat heikon itsetuntosi takia itseäsi siihen, että tämä palstaäijä olisi kateuden kohteesi eikä sinulle mene millään jakeluun sellainen asia, että huomio voi olla myös epätoivottua, kuten ”eräiden” raskas jankutus ja pakkomielteiset jutut

• Anonyymi

Ekaksi oli sanaton tunne ja toisen tajuaminen, molemmilla yhtäaikaa. Sitten se ajatus onpa ihana. Joitakin viikkoja henkistä vastaan taistelua "ei se oo mitään", mutta olihan hänestä otettava sitten selvää. Ja se ekan kohtaamisen tunne on sittemmin vaan vahvistunut, kun ollaan oltu tekemisissä.

• Anonyymi

Ihana❤️

• Anonyymi

Ajattelin, että mikä tuossa naisessa on niin erikoista, koska hän vaikutti tutulta ja minulle tuli sellainen tunne että hänelle täytyy olla erityisen kiltti ja ystävällinen, sillä mielestäni hän ansaitsi sen, en tiennyt silloin syytä siihen, nyt ymmärrän enemmän.
      Hän on todella suloinen.

• Anonyymi

Su n kirjoitus on suloinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Su n kirjoitus on suloinen.

❤️🤗🥹 Sinäki oot rakas 👩‍❤️‍💋‍👩💖

• Anonyymi

pidin ja menin shokkiin for real olin kyllä muutenkin kuumeessa ja sekaisin mutta kaikki muu katosi sillon kun näin hänet. pysäyttävä kokemus olen nähnyt useita ihmisiä samankaltaisissa kekkereissä ja hän vaan oli ihan jotain erilaista. kaikkea hyvää hänelle haluan pysyn itse kyllä kaukana enkä halua häntä nähdä tuntuu olevan liikaa

• Anonyymi
      UUSI

Tiedänkö tuon tyypin jostain? Mitä se oikein tuijottaa? Vähän tutun oloinen. Liian hyvännäköinen, ei ehkä ihan mun tyyppiä.

Paljon myöhemmin: "Jos sua ei ois ollut, niin olisin keksinyt sut. Ois susta samanlainen tullut, mitään en ois muuttanut."

• Anonyymi
      UUSI

Tarva tuli ensimmäisenä mieleen?

• Anonyymi
      UUSI

Voe pojat että on hyvännäköinen muikkeli 🥰

• Anonyymi
      UUSI

Ajattelin mitä ajattelin...ihastuin häneen kuitenkin enemmän, kun koskaan kenenkään aikaisemmin. Ja ei kai sen väliäkään, koska hän ajoi mut lopulta pois, niin kuin pelkäsinkin tapahtuvan, heti kun lähestyn. Näkemättömyys ja välttely auttaa ja nyt reilun vuoden jälkeen alan huomaamaan, etten ole häntä enää niin paljoa ajatellut. Olisihan se ollut jotain liian hyvää tapahtuvaksi. Parempi olla vain realisti ja vähän kyyninenkin aina tiettyyn pisteeseen asti.

• Anonyymi
        UUSI

Miten ajoi sinut pois?

• Anonyymi
        UUSI

-tunsin käsittämätöntä vetoa tätä naista kohtaan ja pienen hetken luulin, että tässä maailmassa on jokaista varten oma ihminen.
        Enpä luule enää.

-Liian ruma mies kenellekään.
        -

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten ajoi sinut pois?

Kertoi viestillä, että ei enää halua tavata.

• Anonyymi
      UUSI

Eka kerran nopea vilkaisu kaukaa ja toteamus:" Oliko tuo minun poika?(komee poika on vaik itse sanonkin).Platooninen toteamus vain oli.
      Toisen kerran mihin menikin jo aikaa oli netissä vahingossa pompahtava profiili eräässä ryhmässä.Siitä sitten uteliaana kyylään hänen profiilia.Siitä se sitte lähti ,siihen liittyi myös hänen huomioon ottava käytös myös jälkeen päin.Ikää oli just sopivasti ei ollutkaan minun lapsien ikänen,huh.
      Profiilinsa asiat ei niinkään kiinnostaneet vaan se ulkonäkö oli kiehtova,pohdin niitä katsomalla että meidän täytyy olla sukua ,kaukaa kylläkin.Ei vieläkään selvinnyt ollaanko?

• Anonyymi
      UUSI

Mikäköhän tyyppi toi on. Kovis :-D

• Anonyymi
      UUSI

Paljon olen jo ehtinyt unohtamaan mutta ensitapaamisesta en koskaan, isot pyöreät silmät, kuin peura ajovaloissa astellen kohti pienen pieni hymy kasvoillaan sanoen "moi" ;)

• Anonyymi
        UUSI

Kahvilassa?

• Anonyymi
      UUSI

Kun nähtiin ekaa kertaa, muistan selanneeni puhelinta ja katsoin kun hän käveli ohi. Sanoin muistaakseni; moi, sä oot varmaan j*** ja hän vastasi joo. Menin kättelemään, kerroin nimeni, ja sanoin että olen toista päivää töissä. Ei nyt siis oikeesti kaivattu, kun nähdään edelleen jatkuvaan, mutta ensitapaamisen muistan 😄

• Anonyymi
      UUSI

Komea, hiljainen tyyppi. Iästä ei ollut mtn käsitystä 😄

• Anonyymi
        UUSI

Sama!

• Anonyymi
      UUSI

Mies varmaan ajatteli...Oho, ompa kaunis nainen, miten hän on tänne eksynyt. Mies meni ilmeisesti lukkoon eikä uskaltanut katsoa enää minuun, eikä saanut sanaa suustaan että olis esitellyt itsensä tai että olisin voinut itse esitellä kun ei katsonut enää päin. Komea mies oli mutta ei ollut tarpeeksi"munaa" muuhun. Vaikka sähköä oli välillämme.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sua j-mies!

Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦
      Ikävä
      60
      5820
    2. Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa

Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.
      Maailman menoa
      207
      4775
    3. En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym

Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v
      Ikävä
      19
      4363
    4. Tykkäys ei tarkoita

yhtään mitään!
      Ikävä
      53
      3742
    5. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      67
      3742
    6. Mitä on tapahtunut myllymäessä ?

On poliisit Sepänkadulla myllymäessä
      Kankaanpää
      11
      3461
    7. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      94
      3406
    8. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      69
      3243
    9. Puukotus Lidlissä

Kuka sai puukkoo Lidlin pihas tänään. Ja kuka oli tekijä?
      Kankaanpää
      33
      2951
    10. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      34
      2601
    Aihe