On tosi tärkeetä että Ihmiset tajuaa häpeävänsä - myös turhaan. Ei kaikkia asioita tarvitse todellakaan hävetä, vaikka jokin instanssi sitä vaatisikin, tai joku ystävä tai joku mielipide kysely. - Älä häpeile!
Niin helppo sanoa, ettei tarvitse hävetä, koska meidän dna on täynnä häpeää. Siihen olemma kasvaneet ja siitä ylös nousseet. Mä taasen kasson häpeän voimaks, josta viisastuneena, pääsee muutokseen. (jos on tarvetta) ... Kun häpeää jotain, tietää että jokin toinen tapa hoitaa asioita ois ollu siinä tilanteessa oikeampaa - niin oppii ja kehittyy. Häpeä on vain yks askelma voittoon tai tasapainoon.
Häpeää tarvitaan - samoin häviön tunteita, luovuttamista ja muitakin negatunteita. Ei tää elämä oo pelkkää "jeejee"-lämmön tunteita: On osattava elää myös rankkasateessa ja vaikk satais "mummoja ja papppoja" silti on mentävä eteenpäin.
Eikö 💥
Häpeä on hyväsana!
1
142
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472047Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101723Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581508Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55890
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828