Nainen millaisena katkerana negatiivisuutta itseensä imevänä halventajana sä mua oikein pidät

Anonyymi-ap

Kumpi se on: et ymmärrä halvennettavan roolin epäaitoutta, vai että et halua edes hyväksyä minua feministinä ja ihmisoikeusten puolustajana ja yleisesti ihmisenä, joka ei kanna negatiivista energiaa ympärillänsä, vaan säihkyy posiitiivisuutta ja hyvää energiaa.

Etkö tajua, että roolit on vaan rooleja, niillä on joku tarkoitus, mutta ne ei koskaan ole mitä itse olen, tuohonkaan rooliin ei tarvinnut paljon panostaa, kuin lukea muutama pätkä yleisesti hyväksyttyjä internetissä halvennettavan incelin mietteitä, niin helppoa se on esiintyä halventajana.

Sitä paitsi olen ollut feministi, ja mielenterveydellisesti lahjakas ihminen jo useita vuosia.

19

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Good for you

• Anonyymi

niin mitä sinä nainen et kykene ymmärtämään tässä yhtälössä, kuinka rautalangasta sulle pitää vääntää tämäkin asia ja sun halventaja ystävillesi, jotka on jo useita vuosia halventanut mua lasten discord servuilla???!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

niin mitä sinä nainen et kykene ymmärtämään tässä yhtälössä, kuinka rautalangasta sulle pitää vääntää tämäkin asia ja sun halventaja ystävillesi, jotka on jo useita vuosia halventanut mua lasten discord servuilla???!

Mitä ne ovat? missä tuollaista tapahtuu, miten ylläpitäjät sen sallivat? onko salakalavala juoni, missä syöttävät lapset omaksumaan asioita, vetävät mukaansa alhaisuuteen?

• Anonyymi

Kuka tää nainen nyt niiku on? Pitäskö täällä osata lukea jonku aivoja MITÄ HÄ????!

• Anonyymi

pitäisi - ap

• Anonyymi

Toistan vielä kerran, että ihan kaikki on ymmärretty jo vuosia sitten. Jo alusta asti oli selvää, etten tule koskaan olemaan missään tekemisissä oman lapseni ikäisen kanssa!

• Anonyymi

Tuu kysymään tämä suoraan multa 😌

• Anonyymi

Joo tun sun ovelle ja sanon moi! Siitä torstai viestistä anonyymi sivulle oisin jutellut🤔

....etc

• Anonyymi

Pidän tätä sun bunny-roolia yhtä totena tai epätotena kuin niitä toisenlaisiakin rooleja. Vain irl: iin luotan. Vaikka tiedän ettei siihenkään välttämättä kannata.

• Anonyymi

Tuo ap samaistuu kuulemiensa asioiden kautta, ja omii sieltä ominaisuuksia itseensä, harvoin näkee noin voimakasta samaistumista siten, että luo siitä karikatyyriinsä osia. Samassa paikassa samaistutaan toisen puolen luomaan tunne-ilmastoon, mutta sitä ei tunnu kukaan ihmettelevän, kun eivät tee siitä karikatyyria, muuten vain imevät ne ilmaisujen tunnetilat sisäänsä, elävät hovi tunnelmissa. Hävittäen ihmisenä olemisen vastuunsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo ap samaistuu kuulemiensa asioiden kautta, ja omii sieltä ominaisuuksia itseensä, harvoin näkee noin voimakasta samaistumista siten, että luo siitä karikatyyriinsä osia. Samassa paikassa samaistutaan toisen puolen luomaan tunne-ilmastoon, mutta sitä ei tunnu kukaan ihmettelevän, kun eivät tee siitä karikatyyria, muuten vain imevät ne ilmaisujen tunnetilat sisäänsä, elävät hovi tunnelmissa. Hävittäen ihmisenä olemisen vastuunsa.

Olen huomannut että monia tunteita tai ajatuksia mitä tänne kirjoitan, bunny nappaa omakseen, kuin olisi kaivattuni. Siksi olen alkanut pitää yhtenä mahdollisuutensa että hän todella onkin "hän". Paljon mieluummin toivoisin, että bunny olisi kaivattuni jokin rooli, kuin ne roolit, joista olen tunnistanut hänet varmemmin. On kuitenkin mahdollista että hän on sekä että tai ei kukaan. Sitten on myös joitain kirjoituksia, joiden toivon olevan kaivatultani tiettyjen tunnistettavien tilanteiden kuvausten kautta. Mutta ymmärrän että minun on suhtauduttava niihin yhtä varauksella kuin näihin muihin mahdollisiin rooleihin. Tällainen on tämä palsta. Hörhömaailma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen huomannut että monia tunteita tai ajatuksia mitä tänne kirjoitan, bunny nappaa omakseen, kuin olisi kaivattuni. Siksi olen alkanut pitää yhtenä mahdollisuutensa että hän todella onkin "hän". Paljon mieluummin toivoisin, että bunny olisi kaivattuni jokin rooli, kuin ne roolit, joista olen tunnistanut hänet varmemmin. On kuitenkin mahdollista että hän on sekä että tai ei kukaan. Sitten on myös joitain kirjoituksia, joiden toivon olevan kaivatultani tiettyjen tunnistettavien tilanteiden kuvausten kautta. Mutta ymmärrän että minun on suhtauduttava niihin yhtä varauksella kuin näihin muihin mahdollisiin rooleihin. Tällainen on tämä palsta. Hörhömaailma.

Tunnistat "kaivattusi" rooleista? että hän on hän, ja varmasti on?

Johan on.

Ei bunny vaikuta olevan sellainen rooli, mitä ajattelet, hän vaikuttaa vain omaksuvan voimakkaasti ja kierrättää ne itsensä kautta.

Roolit ovat täällä sellaisia kuin se intenatioonal youuuruupan modeern maan, osaa edes matkia häntä yhtä hyvin, leikkisä näkökulma. Useimmat ole roolipelejä pelaamassa, vaan emojien takaa voivat todeta asioita, jossa voivat olla näkymättömissä.

Ikään kuin ette tajuaisi juonta ja lankeatte aina niihin uudestaan, hakien jotain oljenkortta, jossa täysi avoin ihminen näkyisi teille, mutta ettehän sitä tee itsekään, sillä kun te/sinä kuvittelet voimakkaasti toisen siksi kenet sen haluaisit, eikä kaikki sellaista tee ja hakemalla hae merkkiä jostakin tietystä, kuvittele olevansa yhteyksissä jonkun tietyn kanssa.

Omituisia ihmisiä, hakemalla hakevat merkkejä, eivätkä pidä sitä omituisena, kuin todellakin vain haluten, että toinen pysyisi niissä raameissa, mihin haluaa hänet kuvitella?

Pointtia tuollaisessa ei ole, seurata toisia ja uskotella, että voisi luoda toisen ihmisen ympärille jotain toista todellisuutta, kuvitelmien kautta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnistat "kaivattusi" rooleista? että hän on hän, ja varmasti on?

Johan on.

Ei bunny vaikuta olevan sellainen rooli, mitä ajattelet, hän vaikuttaa vain omaksuvan voimakkaasti ja kierrättää ne itsensä kautta.

Roolit ovat täällä sellaisia kuin se intenatioonal youuuruupan modeern maan, osaa edes matkia häntä yhtä hyvin, leikkisä näkökulma. Useimmat ole roolipelejä pelaamassa, vaan emojien takaa voivat todeta asioita, jossa voivat olla näkymättömissä.

Ikään kuin ette tajuaisi juonta ja lankeatte aina niihin uudestaan, hakien jotain oljenkortta, jossa täysi avoin ihminen näkyisi teille, mutta ettehän sitä tee itsekään, sillä kun te/sinä kuvittelet voimakkaasti toisen siksi kenet sen haluaisit, eikä kaikki sellaista tee ja hakemalla hae merkkiä jostakin tietystä, kuvittele olevansa yhteyksissä jonkun tietyn kanssa.

Omituisia ihmisiä, hakemalla hakevat merkkejä, eivätkä pidä sitä omituisena, kuin todellakin vain haluten, että toinen pysyisi niissä raameissa, mihin haluaa hänet kuvitella?

Pointtia tuollaisessa ei ole, seurata toisia ja uskotella, että voisi luoda toisen ihmisen ympärille jotain toista todellisuutta, kuvitelmien kautta?

Kuten sanoin, en usko mihinkään ja uskon kaikkeen, fiiliksen mukaan. Olen välillä pidempiä aikoja täältä pois ja silloin unohdan tämän täällä itselleni luoman todellisuuden. Se todellisuus on hetkittäin kietonut minut verkkoonsa, jos olen ollut jostain syystä neljän seinän sisällä pakosti, ihmisiä näkemättä. Onneksi normiarkeeni kuuluu paljon tekemistä enkä tänne ehdi kuin joskus iltaisin. Jos sairastuisin vakavasti pitkäksi aikaa, olisi pidettävä huolta, etten tänne enää eksy. Tämä ei ole ainakaan tervehdyttävä paikka.
        En väittänyt tunnistavani kaivattuani tai hänen roolejaan. Kerroin vain siitä, että välillä olen tunnistavinani. Ehkä teen sen itselleni lohduksi, ehkä rangaistukseksi. Pääasiassa kirjoitan täällä itselleni ja "kuin hänelle". En ole koskaan varmuudella ajatellut hänen olevan täällä. Mutta jos joku minulle vastaa mielestäni "kuin hän", vastaan kuin minä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten sanoin, en usko mihinkään ja uskon kaikkeen, fiiliksen mukaan. Olen välillä pidempiä aikoja täältä pois ja silloin unohdan tämän täällä itselleni luoman todellisuuden. Se todellisuus on hetkittäin kietonut minut verkkoonsa, jos olen ollut jostain syystä neljän seinän sisällä pakosti, ihmisiä näkemättä. Onneksi normiarkeeni kuuluu paljon tekemistä enkä tänne ehdi kuin joskus iltaisin. Jos sairastuisin vakavasti pitkäksi aikaa, olisi pidettävä huolta, etten tänne enää eksy. Tämä ei ole ainakaan tervehdyttävä paikka.
        En väittänyt tunnistavani kaivattuani tai hänen roolejaan. Kerroin vain siitä, että välillä olen tunnistavinani. Ehkä teen sen itselleni lohduksi, ehkä rangaistukseksi. Pääasiassa kirjoitan täällä itselleni ja "kuin hänelle". En ole koskaan varmuudella ajatellut hänen olevan täällä. Mutta jos joku minulle vastaa mielestäni "kuin hän", vastaan kuin minä.

Se on hämmentävää, mutta moni näyttää ko.tavalla toimivan, vastaavat kuin "hän" kirjoittaisi heille, ja vastaavat samalla sinuttelu sävyllä. No, teillä on juttunne ja tapanne, mutta pitäisi myös ymmärtää se, ettei ko.kirjoittelija ole "hän" ja teidän ns kaivattunne ei ole samalla tapaan tietoinen teistä ja teidän elämästä, ei ole sellaisessa ns seurassa, missä saisi tietää teidän liikkeistä, mielen- ja tajunnanvirrasta, mitä ehkä itse luulette kun seuraatte ja oleksutte toisesta kaikenlaisten toimien kautta. Se, että te muodostatte kuvitellun yhteyden kaikenlaisten toimien kautta, ei tarkoita sitä, että te oikeasti olisitte yhteyksissä ja sellaisessa vastavuoroisessa seurassa, missä näkyvyy olisi molempiin suuntiin.

Hyvin usein ja lahjakkaasti unohdatte tuon. Näyttää että tosissanne oletatte että teistä ja teihin muodostuisi samanlainen tunkeileva seuranta ja ns liikkeiden jakaminen myös teistä toiselle osapuolelle, mutta eihän se todellisessa elämässä niin mene, silloin kuin ei enää olla varhaisteinityttöjä saman elämänpiirin sisällä. Se, että olette joskus nähneet jonkun jossain ei tee hlöä teidän seurapiiriin kuuluvaksi, ja tule olemaan teistä ja teidän liikkeistä tietoiseksi.

Perin kummallinen omaksuminen. Kun oikeasti ei mitään yhteisiä seurapiirejä eikä "tuttuja" ei edes ns tuttujen tuttuja ole olemassa, eikä sellaisia ihmisiä, jotka nyt jostain syystä olisivat erityisen kiinnostuneita toisten, sellaisten ihmisten liikkeistä, jotka ei kuulu välittömään kontakti- tai konteksti seurapiireihin. Niin, miten vosi ollakaan, tietoinen siinä laajuudessa mitä odotatte ja luulette.

Näkee, että teidän tunkeilevuus luo teille uskomattoman suuren läheisyysharha kuvitelman.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on hämmentävää, mutta moni näyttää ko.tavalla toimivan, vastaavat kuin "hän" kirjoittaisi heille, ja vastaavat samalla sinuttelu sävyllä. No, teillä on juttunne ja tapanne, mutta pitäisi myös ymmärtää se, ettei ko.kirjoittelija ole "hän" ja teidän ns kaivattunne ei ole samalla tapaan tietoinen teistä ja teidän elämästä, ei ole sellaisessa ns seurassa, missä saisi tietää teidän liikkeistä, mielen- ja tajunnanvirrasta, mitä ehkä itse luulette kun seuraatte ja oleksutte toisesta kaikenlaisten toimien kautta. Se, että te muodostatte kuvitellun yhteyden kaikenlaisten toimien kautta, ei tarkoita sitä, että te oikeasti olisitte yhteyksissä ja sellaisessa vastavuoroisessa seurassa, missä näkyvyy olisi molempiin suuntiin.

Hyvin usein ja lahjakkaasti unohdatte tuon. Näyttää että tosissanne oletatte että teistä ja teihin muodostuisi samanlainen tunkeileva seuranta ja ns liikkeiden jakaminen myös teistä toiselle osapuolelle, mutta eihän se todellisessa elämässä niin mene, silloin kuin ei enää olla varhaisteinityttöjä saman elämänpiirin sisällä. Se, että olette joskus nähneet jonkun jossain ei tee hlöä teidän seurapiiriin kuuluvaksi, ja tule olemaan teistä ja teidän liikkeistä tietoiseksi.

Perin kummallinen omaksuminen. Kun oikeasti ei mitään yhteisiä seurapiirejä eikä "tuttuja" ei edes ns tuttujen tuttuja ole olemassa, eikä sellaisia ihmisiä, jotka nyt jostain syystä olisivat erityisen kiinnostuneita toisten, sellaisten ihmisten liikkeistä, jotka ei kuulu välittömään kontakti- tai konteksti seurapiireihin. Niin, miten vosi ollakaan, tietoinen siinä laajuudessa mitä odotatte ja luulette.

Näkee, että teidän tunkeilevuus luo teille uskomattoman suuren läheisyysharha kuvitelman.

Tämä vielä. Väännetään uudestaan rautalangasta: en kuvittele että minulle vastaava on "hän" oikeasti, mutta kun käsittelen omia tunteitani (myös muita kuin ikävää ja muita kuin kaivattuani koskevaa) vastailen täällä anonyymisti "kuin hänelle". Oikeasti vastaan "kuin itselleni". En minä edes halua, että hän täällä oikeasti vastailisi minulle tai olisi täällä. Jos joskus on siltä vaikuttanut, olen häipynyt palstalta joksikin aikaa. Tunne on ollut epämiellyttävä. Kuin tämä "kaivattuni" olisi lukenut päiväkirjaani. Myöhemmin olen rauhoitellut itseäni: huh, kuvittelin vain. Ei se ollut hän. En siis koe, että minulla on täällä mitään yhteyttä häneen. Jonkinlainen työhön liittyvä yhteys ja yhteiset tutut oli aiemmin IRL, mutta se on nyt katkeamassa monista syistä. Ihan hyvä niin. Elämä jatkuu ja uudet tuulet puhaltaa kaikilla.

• Anonyymi

Jätä rauhaan.

• Anonyymi

En jätä ennen kuin halvennus asia on käsitelty perusteellisesti.

• Anonyymi

Tunnusta nyt mies saatana et oliko se
      Yliherkkä Urhripersoona jokin sun trollaus ?
      Jotaki ihan aivitoman vitun tyhmää nettiperseilyä😂😂?
      Tiedän et sen miehen äly riittäisi kyllä siihenkin
      Sillä tyypillä on aina jokinajattelua haastava pointti 🤔
      En aliarvioi mutten kyllä jumaloikkaan sinua
      Sen verran kiero ja vekkulikekkuli oot kuitenni 😆
      Naiselta

• Anonyymi

Niinpä, hyvä kirjoitus!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      202
      4248
    2. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      146
      3798
    3. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      136
      3245
    4. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      47
      1629
    5. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      19
      1508
    6. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      34
      1450
    7. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      25
      1385
    8. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      27
      1351
    9. Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas

Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt
      Sinkut
      116
      1160
    10. Martina haluaa Marbellaan

Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      1063
    Aihe