Mulla oli keuhkokuume vuosi sitten ja erittäin paha flunssa Tammikuussa, minkä jälkeen nämä oireet alkoivatkin. Meidän koulussa tosi paha home ongelma jonka takia sairastan paljon. (Hengenahdistus tuntui kuitenkin myös kesälomalla.)
Sen lisäksi että haukottelen koko ajan enkä saa hengitettyä sisään kunnolla, minulla tuntuu myös pistoja oikeassa yläselässä keuhkojen kohdalla, erityisesti kun yritän hengittää sisään. Välillä myös nieluvaikeuksia, tuntuu että kurkku kuivuu tai menee "tiukaksi". Selkä kipu myös kauhea, ja yleisesti ottaen lihasärkyä mahan, selän, ja rinnan alueella. Muuten yleisvointi ja energiatasot hyvät. Ei ole yskää tai mitään.
Opiskelen ja kirjoitan aika paljon joten joitain tunteja tulee päivässä vietettyä tietokoneen ääressä huonossa asennossa, mutta olen nyt yrittänyt siihen kiinnittää huomiota.
Olen normaalipainoinen ja ruokavalio on suht. terveellinen.
Mikähän tämä voisi olla? Jos ollut samanlaisia kokemuksia, jakakaa toki. Lääkärissä oon käynyt muttei sieltä ollut oikein apua.
hengenahdistus jatkunut jo monta kuukautta, mikä ihme minua vaivaa
1
94
Vastaukset
- Anonyymi
Koronatokotteet, virustaudit, influessa, korona, josta keuhkokuume, lisänä hometoksiinit. Kaikki nämä voi vaikuttaa myös siihen, että siitepölyt alkaa aiheuttaa ärsytystä.
Elämme sairasta aikaa, eikä lääkäreiltä juuri ymmärrystä ja apua tule. Keuhkojen toimintaa voi itse testata, pef-arvot, onko tutkittu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El1516827MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny635963Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.884559NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1074519Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1624310Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.941690- 4021596
- 821399
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a311377Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?411161