Olin tänään hirvimetsällä ja susi ilmestyi jostain kun olin passissa. Ei muuta kuin lyijyä sudelle ja henki pois. Noin niistä pääsee eroon.
Susi pääsi hengestään
18
811
Vastaukset
- Anonyymi
Nuo sudet ja karhut on yksiä maanvaivoja. Taaskin karhu käynyt tappamassa jossakin päin Suomea perheenisän. Nuorten lasten huoltajan laittoi kylmäksi.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011529156.html - Anonyymi
Vai lyijyä! Sinä et ammu kuin puuropyssyllä.
- Anonyymi
Beggi oli päässyt lietevaunu kyytiin , mutta oli punainen pipo päässä ettei ammuta hirvenä.
- Anonyymi
Tekis mieli losauttaa aivot pihalle tollaselta mulk*lta....!
- Anonyymi
Tee se itelles, niin oot niinsanottu teese itse mies, oikia miesten mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tee se itelles, niin oot niinsanottu teese itse mies, oikia miesten mies
"Tee se itelles, niin oot niinsanottu teese itse mies, oikia miesten mies"
Ehkä kuule sinun kannattaa tehdä se itsellesi, niin ei tartte muiden tulla likaamaan käsiään yhden mulkun takia... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tee se itelles, niin oot niinsanottu teese itse mies, oikia miesten mies"
Ehkä kuule sinun kannattaa tehdä se itsellesi, niin ei tartte muiden tulla likaamaan käsiään yhden mulkun takia...Johan pommpas, siehän sällioot.
- Anonyymi
Ai Beggiltägö ?......
- Anonyymi
Onko pakko teurastaa viaton eläin 😡 susi on söpö😭
- Anonyymi
Anna hali ja ota selfie.
- Anonyymi
Susi on söpö vain kuolleena.
- Anonyymi
Aika pitkälle se oli juossut! Missäs se olikaan josta löytyi ammuttu susi.
- Anonyymi
Itse metsämiehenä olen vuosien varrella ampunut ainakin 10 sutta.
- Anonyymi
Hyvin tehty sillä olet saatanut pelastaa monen lapsen, joutumiselta
pedon kittaan. - Anonyymi
Se alkaa jo tuntua Huittisen kokoisessa pienessä pitäjässä, jos sudet syövät 10 kappaletta alakoululaisia koulumatkaltansa.
Susia on vaan liikaan Lounais-Suomessa. Tuohan on synkkien salojen asukki. Mitä ne tänne lounaaseen, meidän nurkille kaikki tunkee? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se alkaa jo tuntua Huittisen kokoisessa pienessä pitäjässä, jos sudet syövät 10 kappaletta alakoululaisia koulumatkaltansa.
Susia on vaan liikaan Lounais-Suomessa. Tuohan on synkkien salojen asukki. Mitä ne tänne lounaaseen, meidän nurkille kaikki tunkee?Täällä riittää lihaa.
- Anonyymi
Kylän verstaasta huhutaan että sorvari olisi eläimiinsekaantuja, kun sutta syntyy....
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait873492Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso41684Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani51462- 271274
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es50893Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 70862Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t35852Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä47810Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60764Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4757