Kaikki nyt pimeenä ja maahantuoja ei vastaa puheluihin....
Kumminkin vuoden vanha auto.
Enyaq ja akku petti
20
232
Vastaukset
- Anonyymi
Kun huollatat autosi valtuutetulla Škoda Service -merkkihuollolla, olet hyvissä käsissä myös huoltojen välillä. Škoda Ajoturva on voimassa aina koko huoltovälin ajan, kun autosi on huollettu ja muut toimenpiteet on suoritettu valtuutetussa Škoda Service -merkkihuollossa.
Ajoturva palvelee sinua – missä ikinä liikutkin
0403 400900 Suomessa- Anonyymi
Saako palvelua myös suomeksi? Vai pitääkö osata venäjää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako palvelua myös suomeksi? Vai pitääkö osata venäjää?
Kaikki skoda omamekaanikot ovat nykyisin intialaisia. Viimeksi kuin hain taavetin niin omamekaanikko oli jättänyt työkalupaskat kuskin penkille....
- Anonyymi
Jos Suomessa panostettaisiin kunnolla mielenterveyspalveluihin, niin meillä menisi varmasti paljon paremmin ja kansa olisi tuotteliasta ja aikaansaavaa, eikä näitä mielisairaita olisi Some täynnä kirjoittelemassa kaikkea paskaa.
No se tuskin muuttuu ainakaan tällä hallituskaudella, koska tämä sairas porukka on Persujen perusvoima ja kannattaja joukkoa.- Anonyymi
Kannatan vihreitä itse. Tv sähköilevä Trans-Skodisti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannatan vihreitä itse. Tv sähköilevä Trans-Skodisti
Olen itse vasta 17, mutta SkodaCurious
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen itse vasta 17, mutta SkodaCurious
Vielä pitää käydä koulua, että opit kirjoittamaan ajatuksesi muille ymmärrettäviksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä pitää käydä koulua, että opit kirjoittamaan ajatuksesi muille ymmärrettäviksi.
Tarkoittanee, että ei ole viekä täystuntinen skodisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoittanee, että ei ole viekä täystuntinen skodisti.
Osa-aika skodismi on nykyisin lisääntymään päin. Kommuunissa on saunavuorojen tapaan skodailuvuorot.
- Anonyymi
Enyaqin Eepos
Oi kuulkaatte kansa kaukainen,
miesten mielten, naisten suiden,
miten kulki Enyaq sankar’,
Škodan lapsi, valon vaunu.
Vuosi vain se vierinyt oli,
kun se tiehen syntyi uusi,
akku täynnä aamun voimaa,
latauksen laulu soipi.
Sähkövirta suonissansa,
hiljaisuus sen hymyn kantoi,
ei se öisin öljyä huolin,
ei se bensaa bensoin huutain.
Mutta koitti kumman ilta,
synkkä yö ja myrskyn ääni,
kaikki valot vaipuivatkin,
näytöt nukkuivat syvähän.
Painoi nappia isäntä,
käänti avainrengaskulta,
mutta vaunu vastas’ ei,
pimeys sen peitti täysin.
Silloin mies, tuo miettiväinen,
otti puhelimen koura,
soitti tuonne maahantuojan,
huusi: “Kuule, nyt on hätä!”
Mutta luuri laulamatta,
vastaukset vaiennehet,
linjat kuin lumouksen alla,
virta poikki, ääni kuollut.
Istui mies ja mietti siinä,
katsoi pihan tyhjyytehen:
“Vuoden vanha, nuori vielä,
miksi nukuit, Škodan lapsi?”
Nousi tuuli, kuiski hiljaa,
pajun oksat vastas’ soiden:
“Sähköhevot, nuo on oikkuin,
virta vie ja virta tuo
Kiitos! Taru - Anonyymi
Mitta nyt se 12 voltin akku ensin.
- Anonyymi
Lataa akku.
- Anonyymi
Avaaja ei tiedä edes miten takuun alaisen auton ongelmia ratkotaan ja se kertoo tietenkin ettei höpöllä ole ollut koskaan uutta tai uudehkoa autoa.
Kerron sinulle jos joskus aikuistut ja pääset töihin ja ostat auton. Kun autoon tulee vika tai ongelma ja autossa on takuu tai hiljattain ostettu, niin ensimmäisenä otetaan yhteys myyjään ja liikkeeseen josta auto on ostettu. - Anonyymi
Miksi pitää soittaa maahantuojalle?
Itse soittaisin myyjälle.- Anonyymi
Ihan ensin on syytä soittaa politrukille ja pyytää proopuskoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan ensin on syytä soittaa politrukille ja pyytää proopuskoja.
Kerro toki kenelle/mille politrukille?
Etkö voisi lopettaa jo loukkaamasta ihmiskuntaa noilla tyhmillä jutuillasi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro toki kenelle/mille politrukille?
Etkö voisi lopettaa jo loukkaamasta ihmiskuntaa noilla tyhmillä jutuillasi?Ihmiskuntaa on muuallakin kuin Venäjän vaikutusvallan alueella. Muista se, kurja putinisti.
- Anonyymi
Se on se 12v pikkuakku. Sen sähkäreissä täysin sama kuin polttiksissa ja se pettää. Ajoakku kestää helposti yli 500tkm
- Anonyymi
Tyhmähän sinä olet kun astuit trollin todella lapselliseen ansaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmähän sinä olet kun astuit trollin todella lapselliseen ansaan.
No ammu
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O381920Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn601485Taas pedofiliatuomio Haapaveelle
Vastenmielisiä ja vakavia rikostapauksia pikkupaikkakunnan alueellekin näyttää riittävän. Tämän alan rikoksien tuomiot371459Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1691363Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok681219Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81211Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti19876- 58848
Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?12824Kuhmon K-kaupan vanhenevat hapannaamat kassoilla
Pitemmän aikaa olen ihmetellyt kaverin kanssa miksi Kuhmon K-kaupassa on aina tympeimmät kassattöntekijät? Kesällä tulee14785