Kumpa en olisi hölmöillyt netissä :(

Anonyymi-ap

Siis Että mua hävettää kaikki vihapuheet jotka sanoin tänään harkitsematta facebookissa mun mielenterveydestä nyt ne kaikki jäi sinne ikuisuudeksi. Miten selviän tästä häpeästä? Se tyyppi jonka kanssa tappelin otti niistä screenshotin ja jakoi seinällensä 4000 ihmiselle nyt kaikki näkee kuinka sekaisin mä olin tänään. Voitte olla varmoja että suljin tilini pysyvästi. Kumpa tätä ei olisi koskaan tapahtunut :( kauhea paniikki päällä, itken hysteerisesti. Lohduttakaa minua

80

902

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aina voi sanoa että tili kaapattiin eikä itsellä mitään tekemistä tuon kanssa.

• Anonyymi

En mene enää ikinä Facebookiin

• Anonyymi

Ei kai mun katu uskottavuus mennyt ?

• Anonyymi

Eiköhän facessa mekastus vaan kohota profiilia. Ettei ole mikään hissukka.

• Anonyymi

Mulla on jo riidanhaastajan maine ennestään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on jo riidanhaastajan maine ennestään.

Olisiko sille maineelle mitään tehtävissä ?
        Ei kai ole kivaa olla riidanhaastajan maineessa ? Ja miksi olet ?
        Eikä muut ihmiset paljoa mieti toisten asioita, omissakin on riittävästi.
        Jos jotain mokaa, niin muut unohtavat sen tosi nopeasti, ainoastaan omaa itseä se saattaa jäädä painamaan vähän pidemmäksi aikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisiko sille maineelle mitään tehtävissä ?
        Ei kai ole kivaa olla riidanhaastajan maineessa ? Ja miksi olet ?
        Eikä muut ihmiset paljoa mieti toisten asioita, omissakin on riittävästi.
        Jos jotain mokaa, niin muut unohtavat sen tosi nopeasti, ainoastaan omaa itseä se saattaa jäädä painamaan vähän pidemmäksi aikaa.

Juuri Noin se kriisipuhelimen nainenkin sanoi viime yönä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri Noin se kriisipuhelimen nainenkin sanoi viime yönä.

Miksi haastat riitaa ? Tuleeko sinulle siitä jotenkin parempi olo, vai onko sinulla enemmänkin paha olla itsesi suhteen ? Tykkäätkö itsestäsi, vai onko jotain epäkohtia ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi haastat riitaa ? Tuleeko sinulle siitä jotenkin parempi olo, vai onko sinulla enemmänkin paha olla itsesi suhteen ? Tykkäätkö itsestäsi, vai onko jotain epäkohtia ?

Se on mun luonne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on mun luonne

No tykkääkö ihmiset riidan haastajasta ?
        Veikkaan, että kovin monet ei tykkää, jos joku haastaa aina riitaa.
        Mitä mieltä kaverisi ovat, jos olet aina haastamassa riitaa ?

• Anonyymi

Sellasta se on

• Anonyymi

Kuulehan, sun tekemiset ja toilailut ei ikävä kyllä kiinnosta ketään! Maailma ei kaadu eikä pysy pystyssä sun toimintasi varassa.

• Anonyymi

Oletko ottanut lääkkeesi?

• Anonyymi

Ikävä kyllä sinä tulit tänne vain myrkyttämään ilmapiiriä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko ottanut lääkkeesi?

Nyt ei ollut puhetta lääkkeistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt ei ollut puhetta lääkkeistä.

Tajuutko että mulla on helvetin paha olo? Mitä vittua sä yrität sanoa sun viestillä muuta kuin että mulla ei ole touvoa ja että kukaan ei välitä mun tilanteesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tajuutko että mulla on helvetin paha olo? Mitä vittua sä yrität sanoa sun viestillä muuta kuin että mulla ei ole touvoa ja että kukaan ei välitä mun tilanteesta.

Onko vaimo, onko lapsia? Saatko puhtaita vaatteita ja ruokaa tarpeeksi sun alkoholisti asuntolassa? Kiukuttaako kun viinakset loppui?

• Anonyymi

Niinhän se olet sinäkin! Ja rosvo kaiken lisäks!Kyllä toi aloittaja on suhun nähden fiksu ihminen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mä tajua sun pahan olon.
        Mainitsinkin vain tuolle jollekin, että ei ole kyse lääkkeistä, kun se kysyi oletko ottanut lääkkeesi.
        Ja on sullakin toivoa, kaikilla on, ja ihan varmasti aina on olemassa joku, joka välittää.
        Kun on paha olla, voi tuntua siltä, ettei kukaan muka välittäisi, mutta ei se pidä paikkaansa.
        Miksi sulla on paha olla ? Oletko tuo aloittaja ?

• Anonyymi

Mutta ihmisen, yksilön, toiminta voi pysyä pystyssä juuri muiden ihmisten suhtautumisen takia.
        Ja se voi kaatuakin sen takia, jos ketään ei kiinnosta.
        Täällä saa aivan vapaasti kommentoida ja kertoa, jos on paha olla, ja jopa senkin minkä takia, jos niin haluaa tehdä.
        On aika pahasti sanottu toiselle, kun väittää, ettei toisen asiat kiinnostaisi ketään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän se olet sinäkin! Ja rosvo kaiken lisäks!Kyllä toi aloittaja on suhun nähden fiksu ihminen!

Näille palstoille ei kukaan fiksu tule!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta ihmisen, yksilön, toiminta voi pysyä pystyssä juuri muiden ihmisten suhtautumisen takia.
        Ja se voi kaatuakin sen takia, jos ketään ei kiinnosta.
        Täällä saa aivan vapaasti kommentoida ja kertoa, jos on paha olla, ja jopa senkin minkä takia, jos niin haluaa tehdä.
        On aika pahasti sanottu toiselle, kun väittää, ettei toisen asiat kiinnostaisi ketään.

Täältä kuitenkaan harvoin mitään apua saa muuten kuin kannustusta lääkkeiden lopettamiseen, ei niiden ottamiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täältä kuitenkaan harvoin mitään apua saa muuten kuin kannustusta lääkkeiden lopettamiseen, ei niiden ottamiseen.

Tämäkin totta.
        Keskustelupalstat eivät suoranaisesti mitään avunsaanti paikkoja olekaan, ehkä tarkoituksena olisi lähinnä jonkinlainen vertaistuki.
        Siinä ei tosin ole paljoa vertaisuutta, kun osa haukkuu lääkkeet, ammattilaiset, tavallaan koko psykiatrisen systeemin, kun taas jotkut harvat myös kehuvat, ja kertovat hyötyneensä psykiatrisesta avusta.
        Toki asioista saa olla eri mieltä, mutta suhtautuminen omasta mielipiteestä eriävään mielipiteeseen voisi olla asiallisempi, mitä se täällä joskus on.
        Negatiivisesti suhtautuvia haukutaan sairaudentunnottomiksi, positiivisesti suhtautuvia sanotaan trolleiksi ja miksi lienee lääketehtaan mainoksiksi.
        Totuus on se, että jotkut saavat psykiatriasta avun, joillekin se voi olla hankalampaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sä välität mun tilanteesta? Et varmasti mitään. Miks mun sitten pitäis välittää jotain sun tilanteesta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sä välität mun tilanteesta? Et varmasti mitään. Miks mun sitten pitäis välittää jotain sun tilanteesta?

Sun kaltaisien takia ihmiset joutuu hoitoon

• Anonyymi

Puhukaa kauniisti tai pitäkää mölyt mahassanne!

• Anonyymi

Mitä se helpottaa trollin oloa kun saa sanoa että kukaan ei välitä sinusta ja että maailma tulee toimeen ilman sinuakin. Empatiaa kehiin!

• Anonyymi

Empatiaa, empatiaa! Aloittaja pelkää nolanneen itsensä muiden edessä. Eikö ole helpottavaa tietää olevansa vain yksi muiden joukossa, yhtä olematon kuin ennen hölmöilyäkin. Hölmöily ei muuttanut missään muualla mitään, vain aloittajan itsestään suuria luulevassa mielessä jotakin särkyi. Kaikkihan me joskus hölmöilemme ja nolostumme, se kuuluu ihmisenä olemiseen. Ei siitä sen enempää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Empatiaa, empatiaa! Aloittaja pelkää nolanneen itsensä muiden edessä. Eikö ole helpottavaa tietää olevansa vain yksi muiden joukossa, yhtä olematon kuin ennen hölmöilyäkin. Hölmöily ei muuttanut missään muualla mitään, vain aloittajan itsestään suuria luulevassa mielessä jotakin särkyi. Kaikkihan me joskus hölmöilemme ja nolostumme, se kuuluu ihmisenä olemiseen. Ei siitä sen enempää.

Eli sun mielestä mun ei pidä luottaa itseeni?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli sun mielestä mun ei pidä luottaa itseeni?

Päin vastoin. Luota itseesi ja ole itsellesi armollinen, vaikka olet erehtyväinen kuten kaikki ihmiset!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se täysin ymmärrettävää, että jotain voi hävettää tai nolottaa oma käytöksensä.
        Olemme yksilöitä, erilaisia ihmisiä, ajattelemme asioista eri tavoin, suhtaudumme asioihin eri tavoin. Sekin kuuluu elämään.
        Empatiaa on juuri se, että ymmärtää miltä toisesta voi tuntua, vaikka itse ei suhtautuisikaan samalla tavalla.

• Anonyymi

Mielenterveys palstalla olisi ehkä parempi jos asiattomat viestit seulottaisiin läpi jo ennenkuin ne hyväksytään kommentiksi.

• Anonyymi

Miten olisi Aikuisten tunne kasvatus?

• Anonyymi

Juurikin näin.
        Tunnekasvatusta kyllä tarvittaisiin, ikään katsomatta. Ei tunteiden käsittelytaito ole oikein aikuisillakaan aina hallussa.
        Miksi täytyy kiusata sen takia, kun jollain on paha olla ? Tosin ilkeillä ihmisillä on itselläänkin paha olla, eivät he olisi muuten ilkeitä muita kohtaan.

• Anonyymi

Mitä elämässä pitää käydä että muuttuu yhtä ilkeäksi kuin nuo trollit?

• Anonyymi

Mä en ainakaan halua muuttua ilkeäksi koskaan.

• Anonyymi

Mitä väliä facella on?

• Anonyymi

Siellä on aika monetkin hölmöillyt, ja jälkeenpäin voi kaduttaa.
        Jotkut hölmöilee kännissä, jotkut sairauden oireillessa, ja jotkut hölmöilevät hölmöyttään, harva kuitenkaan tahallaan.
        Se on lohtu, että tutut ihmiset ymmärtää hölmöilynkin ehkä paremmin kuin tuntemattomat.
        Tutut kun tietävät millainen ihminen on, niin ymmärtävät mistä mikäkin voi johtua, vaikka käytös olisi joskus vähän typerääkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä on aika monetkin hölmöillyt, ja jälkeenpäin voi kaduttaa.
        Jotkut hölmöilee kännissä, jotkut sairauden oireillessa, ja jotkut hölmöilevät hölmöyttään, harva kuitenkaan tahallaan.
        Se on lohtu, että tutut ihmiset ymmärtää hölmöilynkin ehkä paremmin kuin tuntemattomat.
        Tutut kun tietävät millainen ihminen on, niin ymmärtävät mistä mikäkin voi johtua, vaikka käytös olisi joskus vähän typerääkin.

Selvä. Mä lopetin käytön jo 5v sit ku turha paska

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selvä. Mä lopetin käytön jo 5v sit ku turha paska

Olet tehnyt päätöksen, joka on tuntunut itsestäsi parhaalta, hyvä niin.

• Anonyymi

Itse olen facebookissa mutta ikinä julkaissut siellä mitään.

• Anonyymi

Istuin taas koko päivän somessa! Pitääkö mun katkaista täältä nettiyhteys se on mun ainoa keino parantua. Kaikki haluaa elää ilman riippuvuutta. Kukaan ei halua jäädä koukkuun tämä tekee todella pahaa jälkeä mun mielenterveydelle. Kumpa voisi laittaa itselleen eston kaikille somealustoille!

• Anonyymi

Lääkäri sano lopeta netin selaaminen olipa asiantunteva neuvo olen jo vuosia yrittänyt saada itseäni irti nettikoukusta. Siihen ei edes saa apua

• Anonyymi

Kyllä siihen saa apua. Missä sun live elämän ihmissuhteet on? harrastukset? Ylipäänsä muu tekeminen netin ulkopuolella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä siihen saa apua. Missä sun live elämän ihmissuhteet on? harrastukset? Ylipäänsä muu tekeminen netin ulkopuolella

Oikeasti Ihanaa kun joku kysyy tota multa ekaa kertaa moneen vuoteen. Piirrän puhelimella ja vien koiraa ulos siinä on arkeni pähkinänkuoressa en harrasta mitään muuta kuin töiden tekemistä. Menin media alan ammattikouluun enkä voinut olla siellä päivää kauempaa koska vierastin ihmisiä. Olen tullut ihmissuhteita hylätyksi niin monta kertaa että pelkään aina pahinta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeasti Ihanaa kun joku kysyy tota multa ekaa kertaa moneen vuoteen. Piirrän puhelimella ja vien koiraa ulos siinä on arkeni pähkinänkuoressa en harrasta mitään muuta kuin töiden tekemistä. Menin media alan ammattikouluun enkä voinut olla siellä päivää kauempaa koska vierastin ihmisiä. Olen tullut ihmissuhteita hylätyksi niin monta kertaa että pelkään aina pahinta.

Piirrät puhelimella? Teet töitä 24/7 paitsi silloin kun viet koiran ulos?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Piirrät puhelimella? Teet töitä 24/7 paitsi silloin kun viet koiran ulos?

Kyllä

• Anonyymi

Ei ole rehtiä toimintaa tuollainen kuvakaappausten ottaminen ja jakaminen omalla seinällä.

• Anonyymi

Sillä Kyseisellä naisella on skitsofrenia ja mä olin sen huolehtivista ystävistä kateellinen ja kuvittelin tämän elämän vaaleanpunaisten lasien läpi ja kadotin oman elämäni merkityksen. Mieleeni pyrki ajatuksia entä jos hänellä on asiat paremmalla tolalla kuin minulla on vaikka tiedän hyvin ettei asia todellakaan ole niin. Ja halusin olla hänen ystävänsä mutta hän ei halunnut tutustua muhun ja pommitin sitä viesteillä koko päivän koska olin hänestä niin kiinnostunut. Siitä se tilanne paisui kuin lumipallo ja korttitalo romahti...Näin tämä tapahtui. Ne tunteet oli erittäin voimakkaita kun olen tullut niin monta kertaa torjutuksi ihmissuhteissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä Kyseisellä naisella on skitsofrenia ja mä olin sen huolehtivista ystävistä kateellinen ja kuvittelin tämän elämän vaaleanpunaisten lasien läpi ja kadotin oman elämäni merkityksen. Mieleeni pyrki ajatuksia entä jos hänellä on asiat paremmalla tolalla kuin minulla on vaikka tiedän hyvin ettei asia todellakaan ole niin. Ja halusin olla hänen ystävänsä mutta hän ei halunnut tutustua muhun ja pommitin sitä viesteillä koko päivän koska olin hänestä niin kiinnostunut. Siitä se tilanne paisui kuin lumipallo ja korttitalo romahti...Näin tämä tapahtui. Ne tunteet oli erittäin voimakkaita kun olen tullut niin monta kertaa torjutuksi ihmissuhteissa.

Eli se vertailun kohde voi olla käytännössä kuka tahansa ja mun pää luo illuusion tämän timanttisesta elämästä. Eilen nilkkansa murtanut nainen haki lastaan päiväkodista ilman kenkää kyynärsauvoilla ja tunsin kateutta hänen vanhemmuudesta. Huusin heti miehelleni että haluan raskaaksi, kuulostaako normaalilta käytökseltä? Näin käy aina kun kohtaan uuden ihmisen jolla on jotain kiinnostavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli se vertailun kohde voi olla käytännössä kuka tahansa ja mun pää luo illuusion tämän timanttisesta elämästä. Eilen nilkkansa murtanut nainen haki lastaan päiväkodista ilman kenkää kyynärsauvoilla ja tunsin kateutta hänen vanhemmuudesta. Huusin heti miehelleni että haluan raskaaksi, kuulostaako normaalilta käytökseltä? Näin käy aina kun kohtaan uuden ihmisen jolla on jotain kiinnostavaa.

Sulla taitaa olla itsetunto aika heikossa kunnossa, kun ajattelet, että muilla olisi aina asiat paremmin.
        Ei kannattaisi verrata omaa ja muiden elämää, siitä voi tulla juuri kateutta, mustasukkaisuutta, tms.
        Kysyit, niin ei tuo aivan normaalia käytöstä ole.
        Yritä opetella hyväksymään itsesi sellaisena kuin olet, niin on helpompaa olla.
        Ei kaikilla asiat niin hyvin ole, vaikka se saattaa ulospäin joskus siltä näyttää. Kenestäkään, etenkään tuntemattomasta, ei voi vedellä mitään johtopäätöksiä ja mielikuvia vain sen takia, että näyttää menevän hyvin.
        Tuosta sun ongelmastasi on mahdollista päästä eroon, kun yrität niin sanotusti löytää itsesi, ja mietit, mistä ne kateudet ym. tulee ajatuksiin. Viittaa jonkinlaiseen itsensä huonona ihmisenä pitämiseen. Etkä varmasti ole pohjimmiltasi millään tavalla huonompi.
        Mutta tuo asia kannattaa yrittää selvittää, ja hoitaa, elämä helpottuisi huomattavasti.
        En tarkoita tätä millään pahalla. Kaikkea hyvää sulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla taitaa olla itsetunto aika heikossa kunnossa, kun ajattelet, että muilla olisi aina asiat paremmin.
        Ei kannattaisi verrata omaa ja muiden elämää, siitä voi tulla juuri kateutta, mustasukkaisuutta, tms.
        Kysyit, niin ei tuo aivan normaalia käytöstä ole.
        Yritä opetella hyväksymään itsesi sellaisena kuin olet, niin on helpompaa olla.
        Ei kaikilla asiat niin hyvin ole, vaikka se saattaa ulospäin joskus siltä näyttää. Kenestäkään, etenkään tuntemattomasta, ei voi vedellä mitään johtopäätöksiä ja mielikuvia vain sen takia, että näyttää menevän hyvin.
        Tuosta sun ongelmastasi on mahdollista päästä eroon, kun yrität niin sanotusti löytää itsesi, ja mietit, mistä ne kateudet ym. tulee ajatuksiin. Viittaa jonkinlaiseen itsensä huonona ihmisenä pitämiseen. Etkä varmasti ole pohjimmiltasi millään tavalla huonompi.
        Mutta tuo asia kannattaa yrittää selvittää, ja hoitaa, elämä helpottuisi huomattavasti.
        En tarkoita tätä millään pahalla. Kaikkea hyvää sulle.

Onneksi Menestyn kuitenkin mun ammatissa keskivertoa paremmin ja syön terveellisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi Menestyn kuitenkin mun ammatissa keskivertoa paremmin ja syön terveellisesti.

No niin, onhan sullakin asioita ihan hyvin, turhaa kadehtia muita.

• Anonyymi

Somen lopettaminen on lahja mielenterveydellesi.

• Anonyymi

Ei nyn noin tarkallensa tarvi hölmöyksiään katua. Joskus tulee harkitsemattomia kirjoiteltua. Senkus pyytää anteheksi, eikä toista kertaa niin tehe.
      ll toinen tohelo.

• Anonyymi

On sitä itellekki käynyt noita että on saanut kunnon paskamyrskyn aikaan somessa ja joskus ihan oikeassa elämässäkin. Silloin ei ole oikein auttanut kuin sulkea sometilinsä, pakata tavaransa ja vaihtaa maisemaa.

Kun jättää savuavat rauniot taakseen ja antaa pölyn laskeutua niin eiköhän ihmiset unohda jossain vaiheessa. Tai jos eivät unohda niin antavat anteeksi jossain vaiheessa ainakin useimmat.

Itellä näitä toisten suututtamisia on tapahtunut useimmiten alkoholin vaikutuksen alaisena tai väärien lääkkeiden ja niiden vieroitusoireiden takia. Joskus taas pelkästään henkisen sairauden takia. Onhan se stressaavaa ja kuormittavaa olla aina masentunut ja ahdistunut ja siksi olen välillä hyvin kiukkuinen.

Masentunut Mies

• Anonyymi

Mood

• Anonyymi

Jospa vaan pyydät julkisesti anteeksi ja selität että oli huono päivä, tai olit ottanut liikaa alkoholia tms. Silleenhän ne puheet kuitataan ihan kansanedustajista lähtien, ei se niin iso juttu ole

• Anonyymi

Kiukkunsa ja vitutuksensa voi myös opetella purkamaan ilman somea.
      Jos on huonolla, pahalla tuulella, niin ei kirjoittele sinne someen mitään.
      Sillä tavalla ei tule mokattua mitään, mitä ehkä joutuisi katumaan.

• Anonyymi

Itsellä ainakin välillä itsehillintä pettää niin pahasti että puran hallitsemattomasti kiukkuni muihin ihmisiin. On mennyt kaverisuhteitakin poikki tämän takia. Kerran jouduin raivoamisieni takia jopa Poliisikuulusteluun ja käräjille.

Masentunut Mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsellä ainakin välillä itsehillintä pettää niin pahasti että puran hallitsemattomasti kiukkuni muihin ihmisiin. On mennyt kaverisuhteitakin poikki tämän takia. Kerran jouduin raivoamisieni takia jopa Poliisikuulusteluun ja käräjille.

Masentunut Mies

Mä olin eilen käräjäoikeudessa ja sain 2000 euron sakon pahoinpitelystä. Toinen osapuoli ei saanut mitään rangaistusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olin eilen käräjäoikeudessa ja sain 2000 euron sakon pahoinpitelystä. Toinen osapuoli ei saanut mitään rangaistusta

Ja nyt musta tuntuu että mun pää on mahdotonta mössöä täynnä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja nyt musta tuntuu että mun pää on mahdotonta mössöä täynnä.

Koetko edes katumusta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koetko edes katumusta?

En kadu tekoa koska hän sanoi tapa itsesi ennen kuin löin. Siitä asti mulla on ollut ajoittain runsaasti itsetuhoisia ajatuksia!

• Anonyymi

Kyllä tässä on jotain taikaa aina kun sinne menee jotain pahaa tapahtuu.

• Anonyymi

Mulle riittää Google ja youtube sekä tietenkin se mun piirtosovellus. Muuta en oikeasti tarvitse

• Anonyymi

Taas se tapahtui menetin malttini ja lähetin sairaita kommentteja.

• Anonyymi

Saako jokin lääke tai alkoholi sut tekemään noin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saako jokin lääke tai alkoholi sut tekemään noin?

Concerta ja neljän tunnin yöunet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Concerta ja neljän tunnin yöunet.

Ja addikti olet väärällä diagnoosilla, siksi saat tuota Concertaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja addikti olet väärällä diagnoosilla, siksi saat tuota Concertaa.

Mieluummin lääkittynä kuin ilman

• Anonyymi

Pakonomainen tarve mollata omaa elämää arvottomaksi .
      Pakonomainen tarve haukkua itseään netissä.
      Pakko saada aikaan sensaatiota ja järkyttää ihmisiä.

• Anonyymi

Miksi et tykkää itsestäsi, et hyväksy itseäsi ?

• Anonyymi

En jaksa keskittyä tarkkuutta vastivaan tehtävään =menen nettiin haukkumaan elämääni turhaksi.
      Uhkaan ruveta käyttämään Aivo dopingia tulosten parantamiseksi.

• Anonyymi

Jooh, toi ei oo hyvä

• Anonyymi

Älä huoli. Nykyään on vaikeaa päästä julkisuuteen. Ihmisiä ei kiinnosta ja huomiota jaetaan rajallisesti.

• Anonyymi

Ei ole kyllä kivasti tehty.

• Anonyymi

En kuulu mihinkään joukkoon. Olen syrjäytynyt

• Anonyymi

En saa edes kiusaamalla huomiota. Pitääkö maksaa että joku puhuu mulle?

• Anonyymi

Kiusaamalla muita ei kukaan saa huomiota, ainakaan mitään hyvää sellaista.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      94
      9127
    2. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      56
      4809
    3. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      41
      4501
    4. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      53
      2823
    5. Numero josta kaivattusi tulee mieleen

Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.
      Ikävä
      100
      1546
    6. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      40
      1336
    7. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1276
    8. Heräsin taas sinä mielessä

Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?
      Ikävä
      64
      1222
    9. Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera

Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota
      Lieksa
      41
      1189
    10. Kannattaa toimia yleisesti ottaen

Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo
      Ikävä
      168
      1140
    Aihe