Maaseutuohjelma

Anonyymi-ap

Maaseutuohjelmaa ei Joensuussa enää tehdä.

7

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei varmaankaan. Kaikki vain asumaan keskustaan ja elämään Kelan tuilla, niin kaupunki säästää ja voi rakentaa vaikka joka risteykseen kiertoliittymän.

• Anonyymi

Aika harva vuokranantaja ottaa vuokralle Kelan tukia hakevan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika harva vuokranantaja ottaa vuokralle Kelan tukia hakevan.

Kelahan on varma vuokranmaksaja kun ohjaa asumistuen suoraan vuokranantajalle ja kelahan antaa jopa vuokratakuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kelahan on varma vuokranmaksaja kun ohjaa asumistuen suoraan vuokranantajalle ja kelahan antaa jopa vuokratakuun.

Taitaa ne vuokranantajat ottaa nykyään vuokralle lähinnä työssäkäyviä ja opiskelijoita. Työtön voi olla aika heikoilla yksityisten vuokranantajien suhteen.

• Anonyymi

Kun vielä oli Pohjois-Karjalan oma lääni ja lääninhallituksen aluekehitysosasto, tehtiin maaseutuohjelmia ja kehitettiin syrjäkyliä. Edesmennyt Matilaisen Ykä oli LH:n suunnittelupäällikkö joka edisti haja-asutusalueiden elinkeinoja. Nyt kaikki on rappiolla.

• Anonyymi

Tuota touhua ihmettelin silloin kovasti.Kaavoitettiin kaikki lätäköt ja nyt näemme tulokset. Siihen meni parikymmentä vuotta ennenkuin kaikki rahat loppuivat kunnilta. Nyt voimme vain ihastella putkitettuja tyhjiä tontteja.Miksihän kansa hyväksyi kaikki typeryydet joita puolueet levittivät. Vieläkin kansanedustajat luulevat että lama on ohi ja velkaa pitää tehdä lisää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuota touhua ihmettelin silloin kovasti.Kaavoitettiin kaikki lätäköt ja nyt näemme tulokset. Siihen meni parikymmentä vuotta ennenkuin kaikki rahat loppuivat kunnilta. Nyt voimme vain ihastella putkitettuja tyhjiä tontteja.Miksihän kansa hyväksyi kaikki typeryydet joita puolueet levittivät. Vieläkin kansanedustajat luulevat että lama on ohi ja velkaa pitää tehdä lisää.

Onhan se kumma että päättäjät ei käsitä mitään.Luulevat edelleen että öljy voidaan korvata kymmenen kertaa kalliimmalla sähköllä'.Tulkaa jo kansan eteen kuulemaan totuus asioista joita hoidatte bunkkereistanne. Me emme teitä syö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      22
      3017
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2617
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1473
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1350
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1241
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      999
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      893
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      806
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      28
      656
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      621
    Aihe