Onko sivustolla jotain häikkää?
Toimiiko täällä mikään
20
260
Vastaukset
- Anonyymi
Tyhjää täynnä.
- Anonyymi
Ihan sitä normi takkuamista. Kirjoittajatkin viime päivinä urakoineet, sotkussa sanat, asiat ja aiheet.
Tavan maanantai.- Anonyymi
Valtakunnassa kaikki hyvin.
- Anonyymi
Totuuskomissio ahkeroi.
- Anonyymi
Tellukan käsi taas asialla?
En minä tässä nyt ihan jokaisen koneelle jouda, mutta jos on jotain häikkää, niin ottakaa pois se wlan. Repikää vielä varalta vähän johoja irti.
Vaihtoehtoisesti, jos olette Uudellamaalla, niin tehkääpä omia kokeiluja.- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
En minä tässä nyt ihan jokaisen koneelle jouda, mutta jos on jotain häikkää, niin ottakaa pois se wlan. Repikää vielä varalta vähän johoja irti.
Vaihtoehtoisesti, jos olette Uudellamaalla, niin tehkääpä omia kokeiluja.Minulla vaan ei ole poikaa neuvomassa, vain tyttärenpoikia. Kelpaiskohan ne?
- Anonyymi
Kaikki toimii loistavasta.
- Anonyymi
Mulla on WiFi päällä. Ei kun piti kirjoittaa Filtti.
Käsi kävi väärään paikkaan.
- Anonyymi
Mummo Uudeltamaalta Wifi päällä.
Näkyykö käsi? Kuuluuko ääni? - Anonyymi
Pätkimistä on silloin tällöin. Se on ärsyttävää, kun haluaisi vastata
palstakaverilleen. Myös kommentteja häviää kohta kirjoittamisen jälkeen.
Keljuttaa, kun jutut on kamun kanssa kesken.- Anonyymi
Minulla ei edes ole mitään palstakamua. kateellinen olen teille joilla on. Miten saitte palstakamun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei edes ole mitään palstakamua. kateellinen olen teille joilla on. Miten saitte palstakamun?
Suosimalla jyrääjiä ja uskomalla satuihin.
Minullakaan ei ole!
Eikä ihan pian ole tulossa, siitä huolehdin heittämällä turhuudet nurkkaan, mummo sanoi niitä jokapaikanhöyläksi, eli luteiksi.
ne tekee reikiä umpipuuhun. Ei ole meilläpäin näkynyt.
- AnonyymiUUSI
Täällä toimii tuo aloitusten tehtailu, mutta ei keskustelua voi synnyttää tyhjänpäiväisestä pskasotkusta ja "pyyhepaperista."
Täällä tarvittaisiin pyyhekumiakin.
Minulla toimii, kokeile, kuinka sinun wlan, kun mulla on wifi ? - AnonyymiUUSI
Eilen katselin kanssa, että onpa aloituksia. On myös aloituksia, jotka on tehtailtu tietylle henkilölle
Mulla on wifi täällä Uudellamaalla. Olihan sekin näytelmä. Ihan oikeastiko muutama kirjoittaja pitää meitä ymmärtämättöminä ja ohjailtavissa olevina? Niin kuin se rekkautumispakko heikoille ja hauraille.- AnonyymiUUSI
Heikkoja ja hauraita puolustaa, heikko ja hauras ilmeisesti itsekin, mikäli on totta kirjoittanut polvituista, ja muista oireista.
Kuka heikoista on pyytänyt puolustamaan heitä rekkautumispakolla jota ko, henkilö oli vaatimassa jo yli kymmenen vuotta sitten. sitten. Löytyy arkistosta senkin ajan viestejään.
Nelikko, vai viisikkoko, haluaa sekoittaa ja haitata anojen keskusteluja, olemalla itsekin ano.
No, hämmentäkööt soppaansa, kun ovat sen keittäneet!
Mukavaa loppuviikkoa! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Heikkoja ja hauraita puolustaa, heikko ja hauras ilmeisesti itsekin, mikäli on totta kirjoittanut polvituista, ja muista oireista.
Kuka heikoista on pyytänyt puolustamaan heitä rekkautumispakolla jota ko, henkilö oli vaatimassa jo yli kymmenen vuotta sitten. sitten. Löytyy arkistosta senkin ajan viestejään.
Nelikko, vai viisikkoko, haluaa sekoittaa ja haitata anojen keskusteluja, olemalla itsekin ano.
No, hämmentäkööt soppaansa, kun ovat sen keittäneet!
Mukavaa loppuviikkoa!Ai on jo 10 v sitten ajanut rek.pakkoa. Siinähän on mun mielestäni kyse alistamisesta. Yritetään alistaa heidän mieltymystensä ja tarpeidensa alle. Todellakaan täällä ei ole anot hyökänneet heikkojen ja hauraitten kimppuun, päinvastoin, anot ovat yrittäneet suojella jyrääjiltä muita. Heikko ja hauras tuskin täällä itsensä edes altistaa jyrän alle. Anoilla on omat ketjunsa missä keskustella joillekin aroista asioista ihan anonyymisti. Sitä oikeutta pitää puolustaa, jos mitä, eikä yrittää viedä pois.
Kiitos, mukavaa loppuviikkoa sinulle myös! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai on jo 10 v sitten ajanut rek.pakkoa. Siinähän on mun mielestäni kyse alistamisesta. Yritetään alistaa heidän mieltymystensä ja tarpeidensa alle. Todellakaan täällä ei ole anot hyökänneet heikkojen ja hauraitten kimppuun, päinvastoin, anot ovat yrittäneet suojella jyrääjiltä muita. Heikko ja hauras tuskin täällä itsensä edes altistaa jyrän alle. Anoilla on omat ketjunsa missä keskustella joillekin aroista asioista ihan anonyymisti. Sitä oikeutta pitää puolustaa, jos mitä, eikä yrittää viedä pois.
Kiitos, mukavaa loppuviikkoa sinulle myös!Jäänyt lause tai pari pois, piti olla "mun mielestä oikeasti heikkojen ja hauraiden". Miellän heikon ja hauraan sellaiseksi, jolla on jo paljon rajoituksia liikkumisen ja digimaailman ymmärtämisen kanssa. En usko, että täällä heitä on. Ajoittain kunto heikkenee kaikilla, väsymys iskee, unettomuus jne.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jäänyt lause tai pari pois, piti olla "mun mielestä oikeasti heikkojen ja hauraiden". Miellän heikon ja hauraan sellaiseksi, jolla on jo paljon rajoituksia liikkumisen ja digimaailman ymmärtämisen kanssa. En usko, että täällä heitä on. Ajoittain kunto heikkenee kaikilla, väsymys iskee, unettomuus jne.
Kyllä täällä on heikkoja ja hauraita. Ainakin yksi.
terveisin heikko ja hauras - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä täällä on heikkoja ja hauraita. Ainakin yksi.
terveisin heikko ja haurasKerroppas, haluatko sinä täällä palstalla holhousta muilta kirjoittajilta?
Helpottaisiko sinua rekisteröimispakko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst19914077Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i525156Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58674657Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat2393801PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1113568Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1293528Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.772082Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?
Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis161435Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1581181Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun2971132