Onko sivustolla jotain häikkää?
Toimiiko täällä mikään
34
492
Vastaukset
- Anonyymi
Tyhjää täynnä.
- Anonyymi
Ihan sitä normi takkuamista. Kirjoittajatkin viime päivinä urakoineet, sotkussa sanat, asiat ja aiheet.
Tavan maanantai.- Anonyymi
Valtakunnassa kaikki hyvin.
- Anonyymi
Totuuskomissio ahkeroi.
- Anonyymi
Tellukan käsi taas asialla?
En minä tässä nyt ihan jokaisen koneelle jouda, mutta jos on jotain häikkää, niin ottakaa pois se wlan. Repikää vielä varalta vähän johoja irti.
Vaihtoehtoisesti, jos olette Uudellamaalla, niin tehkääpä omia kokeiluja.- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
En minä tässä nyt ihan jokaisen koneelle jouda, mutta jos on jotain häikkää, niin ottakaa pois se wlan. Repikää vielä varalta vähän johoja irti.
Vaihtoehtoisesti, jos olette Uudellamaalla, niin tehkääpä omia kokeiluja.Minulla vaan ei ole poikaa neuvomassa, vain tyttärenpoikia. Kelpaiskohan ne?
- Anonyymi
Kaikki toimii loistavasta.
- Anonyymi
Mulla on WiFi päällä. Ei kun piti kirjoittaa Filtti.
Käsi kävi väärään paikkaan.
- Anonyymi
Mummo Uudeltamaalta Wifi päällä.
Näkyykö käsi? Kuuluuko ääni? - Anonyymi
Pätkimistä on silloin tällöin. Se on ärsyttävää, kun haluaisi vastata
palstakaverilleen. Myös kommentteja häviää kohta kirjoittamisen jälkeen.
Keljuttaa, kun jutut on kamun kanssa kesken.- Anonyymi
Minulla ei edes ole mitään palstakamua. kateellinen olen teille joilla on. Miten saitte palstakamun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei edes ole mitään palstakamua. kateellinen olen teille joilla on. Miten saitte palstakamun?
Suosimalla jyrääjiä ja uskomalla satuihin.
Minullakaan ei ole!
Eikä ihan pian ole tulossa, siitä huolehdin heittämällä turhuudet nurkkaan, mummo sanoi niitä jokapaikanhöyläksi, eli luteiksi.
ne tekee reikiä umpipuuhun. Ei ole meilläpäin näkynyt.
- Anonyymi
Täällä toimii tuo aloitusten tehtailu, mutta ei keskustelua voi synnyttää tyhjänpäiväisestä pskasotkusta ja "pyyhepaperista."
Täällä tarvittaisiin pyyhekumiakin.
Minulla toimii, kokeile, kuinka sinun wlan, kun mulla on wifi ? - Anonyymi
Eilen katselin kanssa, että onpa aloituksia. On myös aloituksia, jotka on tehtailtu tietylle henkilölle
Mulla on wifi täällä Uudellamaalla. Olihan sekin näytelmä. Ihan oikeastiko muutama kirjoittaja pitää meitä ymmärtämättöminä ja ohjailtavissa olevina? Niin kuin se rekkautumispakko heikoille ja hauraille.- Anonyymi
Heikkoja ja hauraita puolustaa, heikko ja hauras ilmeisesti itsekin, mikäli on totta kirjoittanut polvituista, ja muista oireista.
Kuka heikoista on pyytänyt puolustamaan heitä rekkautumispakolla jota ko, henkilö oli vaatimassa jo yli kymmenen vuotta sitten. sitten. Löytyy arkistosta senkin ajan viestejään.
Nelikko, vai viisikkoko, haluaa sekoittaa ja haitata anojen keskusteluja, olemalla itsekin ano.
No, hämmentäkööt soppaansa, kun ovat sen keittäneet!
Mukavaa loppuviikkoa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heikkoja ja hauraita puolustaa, heikko ja hauras ilmeisesti itsekin, mikäli on totta kirjoittanut polvituista, ja muista oireista.
Kuka heikoista on pyytänyt puolustamaan heitä rekkautumispakolla jota ko, henkilö oli vaatimassa jo yli kymmenen vuotta sitten. sitten. Löytyy arkistosta senkin ajan viestejään.
Nelikko, vai viisikkoko, haluaa sekoittaa ja haitata anojen keskusteluja, olemalla itsekin ano.
No, hämmentäkööt soppaansa, kun ovat sen keittäneet!
Mukavaa loppuviikkoa!Ai on jo 10 v sitten ajanut rek.pakkoa. Siinähän on mun mielestäni kyse alistamisesta. Yritetään alistaa heidän mieltymystensä ja tarpeidensa alle. Todellakaan täällä ei ole anot hyökänneet heikkojen ja hauraitten kimppuun, päinvastoin, anot ovat yrittäneet suojella jyrääjiltä muita. Heikko ja hauras tuskin täällä itsensä edes altistaa jyrän alle. Anoilla on omat ketjunsa missä keskustella joillekin aroista asioista ihan anonyymisti. Sitä oikeutta pitää puolustaa, jos mitä, eikä yrittää viedä pois.
Kiitos, mukavaa loppuviikkoa sinulle myös! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai on jo 10 v sitten ajanut rek.pakkoa. Siinähän on mun mielestäni kyse alistamisesta. Yritetään alistaa heidän mieltymystensä ja tarpeidensa alle. Todellakaan täällä ei ole anot hyökänneet heikkojen ja hauraitten kimppuun, päinvastoin, anot ovat yrittäneet suojella jyrääjiltä muita. Heikko ja hauras tuskin täällä itsensä edes altistaa jyrän alle. Anoilla on omat ketjunsa missä keskustella joillekin aroista asioista ihan anonyymisti. Sitä oikeutta pitää puolustaa, jos mitä, eikä yrittää viedä pois.
Kiitos, mukavaa loppuviikkoa sinulle myös!Jäänyt lause tai pari pois, piti olla "mun mielestä oikeasti heikkojen ja hauraiden". Miellän heikon ja hauraan sellaiseksi, jolla on jo paljon rajoituksia liikkumisen ja digimaailman ymmärtämisen kanssa. En usko, että täällä heitä on. Ajoittain kunto heikkenee kaikilla, väsymys iskee, unettomuus jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäänyt lause tai pari pois, piti olla "mun mielestä oikeasti heikkojen ja hauraiden". Miellän heikon ja hauraan sellaiseksi, jolla on jo paljon rajoituksia liikkumisen ja digimaailman ymmärtämisen kanssa. En usko, että täällä heitä on. Ajoittain kunto heikkenee kaikilla, väsymys iskee, unettomuus jne.
Kyllä täällä on heikkoja ja hauraita. Ainakin yksi.
terveisin heikko ja hauras - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä täällä on heikkoja ja hauraita. Ainakin yksi.
terveisin heikko ja haurasKerroppas, haluatko sinä täällä palstalla holhousta muilta kirjoittajilta?
Helpottaisiko sinua rekisteröimispakko? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroppas, haluatko sinä täällä palstalla holhousta muilta kirjoittajilta?
Helpottaisiko sinua rekisteröimispakko?Eikö nelikko vielä ymmärrä.
Heikkoja ja hauraita joukossa voi ja saa olla, mutta heitäkään ei saa edes yrittää hallita!
Kaikilla samat oikeudet, ja hyvä kun jokainen saa kertoa olotilastaan ja elämästään.
Vain se jokapäiväinen itsensä korottaminen ja ohjaimiin asettuminen on totta kai ärsyttävää, mutta " heikko ja hauras" ei ole ottamassa keltään mitään valtaa.
Olkaa nyt sentään järkeviä ja harkitkaa kuka ja mikä on mitäkin.
Me kaikki olemme ihmisiä!
Joko tästäkin siis alkoi kysely?
On täällä innokas jyrälauma, pian alkaaki "teillä" taas tarvita kunnon jyräyksiä, kunhan tämä talvi tästä kehittyy.
Asiasta on jo puhuttu! sanoi joku kansanedustajakin telkkarissa, kun samasta asiasta jauhettiin.
- Anonyymi
Toimii, toimii.
Ei ole poistettu viestejä, eikä ollut tappeluakaan,
tai mistä minä sen tiedän,
kun en ole lukenutkaan noita miljoonan
tiedon tietäjän jakamia tietolinkkejä.
Alkaa jo olla samaa soopaa ja keskustelut pyörii kuin vesi koskessa
ei muuta järkeä, kuin kovaa kuohuntaa!
Joen äärellähän se on tuttua, kai ! sitä tännekin kaipaa.
Mukavaa perjantaita juttukavereille. - Anonyymi
Nyt velatkin on muuttuneet saataviksi, komissio väitää olevansa se loukattu osapuoli.
- Anonyymi
Piiri pieni palstalla pyörii, juoruakat ringissä pyörii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piiri pieni palstalla pyörii, juoruakat ringissä pyörii.
Määrätyn luonteen omaavat väittävät valkoistakin mustaksi.
Sellaista oiretta havaitaan ja se liittyy laumaan, jossa ei tunneta ryhmän kunnioitusta.
On ihmeellistä tämä touhu.
En muista ikinä missään siviilielämässä nähneeni samaa kuin täällä.
Rekkautumispakko, moisia ajatuksia olivat ajamassa edellisen omistajan aikana.
Nyt kun avaa Suomi 24 aukeaman, siellä lukee näin;
- "Liity mukaan keskusteluihin
Meidän mielestämme keskustelu kuuluu kaikille. Jos haluat apua ongelmaasi, jakaa ajatuksiasi tai kysyä mielipiteitä, aloita keskustelu! Anonyymisti tottakai." -
Palaute
Palautelomake
Keskustelu Suomi24:sta
Opastus
- Anonyymi
Erinomaisesti, mutta taitaa olla muita puuhia useimmilla.
- Anonyymi
Tietokoneeni toimii, eipä muuta.
Katsoin just Sohvaperunat ja pelasin muutaman pelin, kun ei nukuta. - Anonyymi
Tekee mielikysyä, Toimiiko?
- Anonyymi
Toimii. Olisi kiva keskustella ihan näistä tavallisen ihmisen asioista,
mutta tänne on pesiytynyt muurahaisjono joka valtaa kaikki polut älykkäillä asioilla, eduskunnan huusit ja jengitappelut, onpa joukossa vanhusten asiaakin, mutta niin turhanpäiväinen valitus se, ettei oikein riitä ymmärtämään omien lastensa käytöksestä valittajaa.
Kyllä niitä viestejä tietty poistetaankin, mutta mitä haittaa.
Alkaa olla minun mittani täynnä.
Keskustelun puutetta, palsta on todella köyhä!- Anonyymi
Erilaiset aiheet on rikkaus, mut jos ei kiinnosta mikään niin voi tehdä aloituksen itse? Mieti jos täällä olisi vain yksi aihe, jota joka päivä tuputetaan pakkomielteisesti, niinkuin 70+ palstalla politiikkaa....
- Anonyymi
Köyhyys tuli nelikon mukana!
Jyräsivät keskustelut omiksi jutuikseen.
siinähän esiintyvät toisilleen!- Anonyymi
Ne on Eturivin Eetloja. Parhaita mielestään.
- Anonyymi
Alkoi taas wifi pyöriä. Täytyy laittaa volyymit täysiin, että kuulisin sen äänen. Silmälasit putsattava että näkee jos on nähtävää.
- Anonyymi
olin suurimman osan tästä päivästä liikekannalla.
wifit ja muut härpäkkeet unohtuneet aamulla päälle
ei kukaan ole tainnut konettani tutkia kun
samat sanat löysin koneelta, mitä aamulla kirjootin.
ei mitään hukassa, eikä kukaan puhu,
kumman äänetöntä ja nyt jo pimiää.
unohin silmälasitkin kotiin, piti kaupassa ihan tsiikata kassapäätesummaa,
oikein oli, meni vain 17 euroo ruokiin ja auton kaikki maksut tänään 272,24+ tankilla 46,66 ja katsastus 86,- se taisi olla sen verran
Onneksi ostin perunoita, ruuasta pitää säästää, auton pitp maksaa, vaikka ei sill ajaiskaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja17222237Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant739440Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.297430Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3256622Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va796291SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1805904Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot334930HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.984573Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm974329"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1153780