Toimiiko täällä mikään

Anonyymi-ap

Onko sivustolla jotain häikkää?

20

260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tyhjää täynnä.

• Anonyymi

Ihan sitä normi takkuamista. Kirjoittajatkin viime päivinä urakoineet, sotkussa sanat, asiat ja aiheet.
      Tavan maanantai.

• Anonyymi

Valtakunnassa kaikki hyvin.

• Anonyymi

Totuuskomissio ahkeroi.

• Anonyymi

Tellukan käsi taas asialla?

• En minä tässä nyt ihan jokaisen koneelle jouda, mutta jos on jotain häikkää, niin ottakaa pois se wlan. Repikää vielä varalta vähän johoja irti.
        Vaihtoehtoisesti, jos olette Uudellamaalla, niin tehkääpä omia kokeiluja.

• Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

En minä tässä nyt ihan jokaisen koneelle jouda, mutta jos on jotain häikkää, niin ottakaa pois se wlan. Repikää vielä varalta vähän johoja irti.
        Vaihtoehtoisesti, jos olette Uudellamaalla, niin tehkääpä omia kokeiluja.

Minulla vaan ei ole poikaa neuvomassa, vain tyttärenpoikia. Kelpaiskohan ne?

• Anonyymi

Kaikki toimii loistavasta.

• Anonyymi

Mulla on WiFi päällä. Ei kun piti kirjoittaa Filtti.
        Käsi kävi väärään paikkaan.

• Anonyymi

Mummo Uudeltamaalta Wifi päällä.
      Näkyykö käsi? Kuuluuko ääni?

• Anonyymi

Pätkimistä on silloin tällöin. Se on ärsyttävää, kun haluaisi vastata
      palstakaverilleen. Myös kommentteja häviää kohta kirjoittamisen jälkeen.
      Keljuttaa, kun jutut on kamun kanssa kesken.

• Anonyymi

Minulla ei edes ole mitään palstakamua. kateellinen olen teille joilla on. Miten saitte palstakamun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla ei edes ole mitään palstakamua. kateellinen olen teille joilla on. Miten saitte palstakamun?

Suosimalla jyrääjiä ja uskomalla satuihin.

Minullakaan ei ole!
        Eikä ihan pian ole tulossa, siitä huolehdin heittämällä turhuudet nurkkaan, mummo sanoi niitä jokapaikanhöyläksi, eli luteiksi.
        ne tekee reikiä umpipuuhun. Ei ole meilläpäin näkynyt.

• Anonyymi
      UUSI

Täällä toimii tuo aloitusten tehtailu, mutta ei keskustelua voi synnyttää tyhjänpäiväisestä pskasotkusta ja "pyyhepaperista."

Täällä tarvittaisiin pyyhekumiakin.

Minulla toimii, kokeile, kuinka sinun wlan, kun mulla on wifi ?

• Anonyymi
      UUSI

Eilen katselin kanssa, että onpa aloituksia. On myös aloituksia, jotka on tehtailtu tietylle henkilölle
      Mulla on wifi täällä Uudellamaalla. Olihan sekin näytelmä. Ihan oikeastiko muutama kirjoittaja pitää meitä ymmärtämättöminä ja ohjailtavissa olevina? Niin kuin se rekkautumispakko heikoille ja hauraille.

• Anonyymi
        UUSI

Heikkoja ja hauraita puolustaa, heikko ja hauras ilmeisesti itsekin, mikäli on totta kirjoittanut polvituista, ja muista oireista.
        Kuka heikoista on pyytänyt puolustamaan heitä rekkautumispakolla jota ko, henkilö oli vaatimassa jo yli kymmenen vuotta sitten. sitten. Löytyy arkistosta senkin ajan viestejään.

Nelikko, vai viisikkoko, haluaa sekoittaa ja haitata anojen keskusteluja, olemalla itsekin ano.
        No, hämmentäkööt soppaansa, kun ovat sen keittäneet!

Mukavaa loppuviikkoa!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Heikkoja ja hauraita puolustaa, heikko ja hauras ilmeisesti itsekin, mikäli on totta kirjoittanut polvituista, ja muista oireista.
        Kuka heikoista on pyytänyt puolustamaan heitä rekkautumispakolla jota ko, henkilö oli vaatimassa jo yli kymmenen vuotta sitten. sitten. Löytyy arkistosta senkin ajan viestejään.

Nelikko, vai viisikkoko, haluaa sekoittaa ja haitata anojen keskusteluja, olemalla itsekin ano.
        No, hämmentäkööt soppaansa, kun ovat sen keittäneet!

Mukavaa loppuviikkoa!

Ai on jo 10 v sitten ajanut rek.pakkoa. Siinähän on mun mielestäni kyse alistamisesta. Yritetään alistaa heidän mieltymystensä ja tarpeidensa alle. Todellakaan täällä ei ole anot hyökänneet heikkojen ja hauraitten kimppuun, päinvastoin, anot ovat yrittäneet suojella jyrääjiltä muita. Heikko ja hauras tuskin täällä itsensä edes altistaa jyrän alle. Anoilla on omat ketjunsa missä keskustella joillekin aroista asioista ihan anonyymisti. Sitä oikeutta pitää puolustaa, jos mitä, eikä yrittää viedä pois.

Kiitos, mukavaa loppuviikkoa sinulle myös!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ai on jo 10 v sitten ajanut rek.pakkoa. Siinähän on mun mielestäni kyse alistamisesta. Yritetään alistaa heidän mieltymystensä ja tarpeidensa alle. Todellakaan täällä ei ole anot hyökänneet heikkojen ja hauraitten kimppuun, päinvastoin, anot ovat yrittäneet suojella jyrääjiltä muita. Heikko ja hauras tuskin täällä itsensä edes altistaa jyrän alle. Anoilla on omat ketjunsa missä keskustella joillekin aroista asioista ihan anonyymisti. Sitä oikeutta pitää puolustaa, jos mitä, eikä yrittää viedä pois.

Kiitos, mukavaa loppuviikkoa sinulle myös!

Jäänyt lause tai pari pois, piti olla "mun mielestä oikeasti heikkojen ja hauraiden". Miellän heikon ja hauraan sellaiseksi, jolla on jo paljon rajoituksia liikkumisen ja digimaailman ymmärtämisen kanssa. En usko, että täällä heitä on. Ajoittain kunto heikkenee kaikilla, väsymys iskee, unettomuus jne.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jäänyt lause tai pari pois, piti olla "mun mielestä oikeasti heikkojen ja hauraiden". Miellän heikon ja hauraan sellaiseksi, jolla on jo paljon rajoituksia liikkumisen ja digimaailman ymmärtämisen kanssa. En usko, että täällä heitä on. Ajoittain kunto heikkenee kaikilla, väsymys iskee, unettomuus jne.

Kyllä täällä on heikkoja ja hauraita. Ainakin yksi.
        terveisin heikko ja hauras

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä täällä on heikkoja ja hauraita. Ainakin yksi.
        terveisin heikko ja hauras

Kerroppas, haluatko sinä täällä palstalla holhousta muilta kirjoittajilta?
        Helpottaisiko sinua rekisteröimispakko?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      199
      14077
    2. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      52
      5156
    3. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      67
      4657
    4. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      239
      3801
    5. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      111
      3568
    6. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      129
      3528
    7. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      77
      2082
    8. Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?

Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis
      Maajussille morsian
      16
      1435
    9. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      158
      1181
    10. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      297
      1132
    Aihe