Tässä tuli tuo muutto jo tehtyä, asunnon hommasin jo aikaisemmin ja laitoin sen vuokralle.
Nyt asutaan tyttöystävän kanssa Chiang Maissa vuokralla lähellä hänen äitiään.
Minä olen sitä mieltä että jos siteitä Suomeen ei ole, niin miksi pitäisi jarrutella? Ainoa syy mikä estää muuton on se että ei halua muuttaa tai heikko terveys. Minun kämppä ei maksanut 200.000 euroa kuten katkera mies sanoi niiden helposti maksavan, vaan maksoi vain 2.9 miljoonaa bahtia.
Minulla on varaa käyttää rahaa seuraavat 25 vuotta niin paljon kuin tarvitsee käyttää ja ei ole mitään kansantauteja. Jälkeläisillä menee hyvin ja he ei odottele perintöjä ja sellaista ei tule paljoa jäämään jos vuosikymmeniä vielä kaksikin saa elellä.
Täällä panostan hyvinvointiin, liikuntaan ja kulttuuriin. Pyöräilyharrastus on aluillaan ja vuokratalossa on allas. Eläkeputki alkoi viime talvena.
Silkkipaitainen
Muutto Thaimaahan
8
68
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Nythän sinulla on oiva tilaisuus treffata kyrvånsyylå perheineen
- AnonyymiUUSI
Kyrvånsyylållå on ollut monta tilaisuutta tavata Kymppi Chiang Maissa, mutta puskajussina on mennyt peloissaan puskaan piiloon.
- AnonyymiUUSI
no odotellaan, katsotaan tilanne 1, 5 ja 10 vuoden kuluttua.
- AnonyymiUUSI
Odottelet mitä?
- AnonyymiUUSI
Varmaan sitä että Thaimaan ja suomen kulttuuri, uskonto ja julkinen valta on täysin erilaisia, myös ihmisen ajatusmaailman poikkeaa paljon farangeista, 200.000 euroa ja 20.000 euroa vuodessa on tärkeää saada tavalla tai toisella saada kasaan, osa sopeutuu osa ei, ja pitää tunnistaa talouden riskit, ja minimoida ne, ja niitä on verraten paljon, niitä paljastuu vuosien varrella lisää.
- AnonyymiUUSI
Fugessa kaksiot 500000 e, KUPLA ?
APINAA KOIJATAAN !- AnonyymiUUSI
Sijoittajat niitä ostelee, haluavat rahoistaan eroon.
- AnonyymiUUSI
Onhan tuo sika säälittävää. Joudut selittelemään itsellesikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦585405Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.1284293En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v153713Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k353355- 503341
- 443130
- 102860
- 232537
- 462277
- 392226