Rahat päätyvät silloin oikeaan paikkaan eli työn suorittajalle, eikä kaikenlaisille yrittäjien siivellä eleleville.
Pimeä työ kasvattaa ostovoimaa
9
254
Vastaukset
- Anonyymi
Jos kaikki tekis vaan pimeitä töitä, nostaa kaikenlaisia tukia, mitä sitten tapahtuisi
- Anonyymi
Silloin kuntien valetyöpaikoissa oleva rupusakki joutuisi hakemaan oikeita töitä, kun emme elättäisi heitä enää.
- Anonyymi
Työn tekijälle kuuluu rahat, ei muille. Tuet poikki, niin alka työ maistumaan tukipummeille.
- Anonyymi
Veroilla maksetaan mm hyvinvointialueiden hallinnon palkkoja. Pienin palkka on 8000€/kk, jotta jaksaa lässyttää tyhjää ja litkiä kahvia. Siksi teen vain pimeästi työtä.
https://infogram.com/hyvinvointialueiden-johtajat-kaikki-1h7v4pwzej5xj6k- Anonyymi
Tuollaiset julkisen sektorin huijarit ovat Suomen velkaantumisen syy.
- Anonyymi
Niin ja kun jäät kiinni pimeistä töistä, varsinkin jos saat jotain tukia kelalta, joudut maksaan kaikki tuet takasin
- Anonyymi
Siinä on tukea aivan tarpeeksi, kun tukee itse itseään pitämällä veron ja eläkevakuutuksen osuuden itsellään. Se on noin 1500 euron tuki tavallisessakin työssä. Ei siinä Kelan lantteja tarvita.
- Anonyymi
Sitä aika harvoin pimeiden töiden tekijät on niitä, jotka ruikuttaa kelan etuuksia. Pimeiden töiden tekijät ei ole vetelyksiä ja nenänkaivajia. He tekevät töitä ja se on laskettu aikanaan valtionhallinnon puolelta, että tietty määrä pimeää työtä säästää kelan maksamia etuuksia. Eli on kansantaloudelle jopa hyödyksi.
- Anonyymi
Savukkeitten käyttö on osa tyyliä. Massia on palanut Orponjunassa jo yli kyllin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413