Onks täällä joku, joka oikeesti tietää mistä puhuu?
Onks täällä joku, joka oikeesti tietää mistä puhuu?
14
180
Vastaukset
- Anonyymi
Mä luulen niin😂
- Anonyymi
💋💋💋
- Anonyymi
Enpä usko.
- Anonyymi
Eihän täällä kukaan tajua kun lätistään vaan ilman mitään oikeaa asiaa. Ihan hölmöä touhua, pahenee päivä päivältä.
- AnonyymiUUSI
Jokainen voi varmaan miettiä sitä ihan omalla kohdallaan. Mutta tuskin rahkeet riittää edes siihen. Eli joo kaikki täällä on ihan älyttömän tärkeää ja viisasta asiaa nyt on kaikki tyytyväisiä. Hyvä te!
- AnonyymiUUSI
On joku mitä sitten?
- AnonyymiUUSI
Kysele aloittajalta mut miten saat häneen yhteyden siinä isompi pulma.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kysele aloittajalta mut miten saat häneen yhteyden siinä isompi pulma.
Olipa outo kommentti
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olipa outo kommentti
Miten outo siis tarkoitti että täällä vaikea saada enää aloittajalle mitään näkyviin. On varmaan jo lähtenyt eikä kaikki tänne palaa. Kun joku kysyi mitä sitten? Niin aloittajan pitäisi vastata siihen koska ketju hänen. Mä ainakin hokasin sen niin heti. -Sivusta :)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten outo siis tarkoitti että täällä vaikea saada enää aloittajalle mitään näkyviin. On varmaan jo lähtenyt eikä kaikki tänne palaa. Kun joku kysyi mitä sitten? Niin aloittajan pitäisi vastata siihen koska ketju hänen. Mä ainakin hokasin sen niin heti. -Sivusta :)
Minkåhän takia yhtäkkiä lähti ja hiljeni.. Outoa miten hiljaiseksi yhtäkkiä meni.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin.
Ei palaa ei kaikki tänne, eikä muuallekaan :( - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minkåhän takia yhtäkkiä lähti ja hiljeni.. Outoa miten hiljaiseksi yhtäkkiä meni.
Aloitus oli tehty 10.46 joten ei oo ihan vasta lähtenyt. Ja en tiedä oliko edes tämän päivän ketju joten ei varmaan hoodeilla enää nukkumassa ehkä suurin arvaus. Ehkäpä joku päivä palaa vielä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus oli tehty 10.46 joten ei oo ihan vasta lähtenyt. Ja en tiedä oliko edes tämän päivän ketju joten ei varmaan hoodeilla enää nukkumassa ehkä suurin arvaus. Ehkäpä joku päivä palaa vielä.
Ketju on tehty 13.10 eli viikko sitten joten voipi olla jo aloittaja aika kaukana. Mut hyvää yötä.
- AnonyymiUUSI
Ei!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 433517
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.352998Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1472857SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.712328Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s421797Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.861565Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai671104- 811054
- 511046
Miten tällaista voi tapahtua
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kaksi-kuollut-liikenteessa-virroilla/9241442 Miksi tällainen on tapahtunut?40872