Vai onko se koskaan hyvin?
On vaikea tehdä oikein. En tahtoisi pitää välimatkaa. En haluaisi olla etäinen. En tee mielelläni näin.
Kertoisitpa, mitä sinä haluat.
Näin on hyvä ja parempi
12
491
Vastaukset
- Anonyymi
Älä ole etäinen.
- Anonyymi
Milloin mahdamme nähdä seuraavan kerran? Jos olet hän mies.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin mahdamme nähdä seuraavan kerran? Jos olet hän mies.
ApNo eikös me jo huomenna nähdä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eikös me jo huomenna nähdä?
Ohi menee.
Ap
- Anonyymi
Haluan ymmärtää, mutta haluan lähemmäksi.
- Anonyymi
Olen valinnut sinut ja meidät❤️ Olen valmis ja halukas antamaan kaiken panostuksen siihen että voimme olla me, opetella yhteyttä ja rakastamista. Meillä ei ole kiire. Meillä on aikaa ja mahdollisuuksia olla lähekkäin ja tutustua. Meillä on myös aikaa ja tilaa ottaa etäisyyttä itsellemme. En minä mihinkään katoa jos välillä haluat välimatkaa käsitellä tunteitasi. Meillä on mahdollisuus siihen mutta toivousin kyllä, että et vetäytyisi aina kun tuntuu hankalalta. Myös hankalat tunteet kuuluu tähän matkaan.
- Anonyymi
Tämä teksti puhutteli minua. Itse en kyllä halua välimatkaa häneen noin kuvainnoillisesti... Haluaisin vain että hän selkeyttäisi hieman tulevaa, etten vain sössi mitään. Sydämeesikö mahdun tämän kaiken kanssa? Tieto on kuulemma parempi kuin epätieto. Kertoisit... Ethän jätä minua, yksin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä teksti puhutteli minua. Itse en kyllä halua välimatkaa häneen noin kuvainnoillisesti... Haluaisin vain että hän selkeyttäisi hieman tulevaa, etten vain sössi mitään. Sydämeesikö mahdun tämän kaiken kanssa? Tieto on kuulemma parempi kuin epätieto. Kertoisit... Ethän jätä minua, yksin?
En ole jättämässä. Haluan että olemme yhdessä myös tulevaisuudessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole jättämässä. Haluan että olemme yhdessä myös tulevaisuudessa.
Toivottavasti tämä oli 60v mieheltä!
- Anonyymi
Haluan olla onnellinen.
- Anonyymi
Muista en osaa sanoa, mutta minä haluaisin jutella. Ei tarvitse pitää välimatkaa, vaan kertoo miltä tuntuu ja sitten selvitetään asiat.
- Anonyymi
Haluaisin myös jutella miehen kanssa. Se jännittää minua, en ole kovin hyvä puhumaan tunteistani. En tahdo pitää välimatkaa, en tahdo etääntyä. Se vain tuntui viime viikolla helpommalta pysyä etäällä, vaikka eihän se sitä ollut. Ajattelin, että niin on varmaan parempi meille molemmille. En minä tiedä, mikä tässä tilanteessa olisi paras ratkaisu.
Ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait913528Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso51779Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani51572- 291351
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es53936Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 70872Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t35872Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä47820Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4777Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60774