Ei mitään tulevaisuutta hänellä
Miten joku saa missattua koko peruskoulun
111
362
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Siis pureksijalla. Menee varmaan hänellä huumeisiin ja kaljaan kaikki toimeentulotuet joka on todella pieni
- AnonyymiUUSI
Ex-adventisti, sinäkö aloitit sen?
- AnonyymiUUSI
Liekkö vanhempien nurkissa vieläkin pyörii
Näyttää siltä, että minusta on kehkeytymässä legenda!
Vaadin jotain sellaista kuin Enheduannan runot testamenttiini:
Hän on Inanna
Onnen Kantaja
jonka riuska käsky
tikari kädessä annettu
levittää kirkkautta kautta maan- AnonyymiUUSI
Ei ole. Keskustelemme vain sinun surkeasti tilanteesta
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Keskustelemme vain sinun surkeasti tilanteesta
Kirjakääröön on minusta kirjoitettu:
Panettelu
petolliset sanat
häpeämätön puhe
jopa vihamielinen puhe
ovat sinun, Inanna- AnonyymiUUSI
Pureksija kirjoitti:
Kirjakääröön on minusta kirjoitettu:
Panettelu
petolliset sanat
häpeämätön puhe
jopa vihamielinen puhe
ovat sinun, InannaKuvastaa juuri sinua
- AnonyymiUUSI
Jos lopettaisit tuon miesvihan saattaisit saadakin puolison mutta ole mikä olet
Miksi tahtoisin kumppanin?
Irokeesit tiesivät jopa kuinka sukua voi jatkaa menemättä naimisiin ja jäämättä heitteille.
- AnonyymiUUSI
En tajua miksi kannatat oikeistoa kun et ole edes käynyt peruskoulua. Leikkavaat kaikki sinu kela rahasi. Itse en äänestä koskaan mitään kokoomusta
- AnonyymiUUSI
Onneksi ite olen työkyvyttömyys eläkkeellä niin ei pakoteta menee töihin tukien menettämisen pelolla. Tämä oikeisto paska hallitus leikkaa kaikki rahat viimeistä penniä myöten. Kokoomus ja persut ovat suuri tuloisten yrittäjien ja suuri tuloisten työntekijöiden puolue ja en voi ymmärtää miten pienituloinen voi äänestää oikeistoa
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi ite olen työkyvyttömyys eläkkeellä niin ei pakoteta menee töihin tukien menettämisen pelolla. Tämä oikeisto paska hallitus leikkaa kaikki rahat viimeistä penniä myöten. Kokoomus ja persut ovat suuri tuloisten yrittäjien ja suuri tuloisten työntekijöiden puolue ja en voi ymmärtää miten pienituloinen voi äänestää oikeistoa
PS sanoo, että sosiaaliturva kuuluisi rajoittaa vain suomalaisille.
- AnonyymiUUSI
Pureksija kirjoitti:
Silti atkuvasti ovat vasemmistolaisia haukkumassa loisiksi
- AnonyymiUUSI
Pureksija kirjoitti:
He haluavat heiltäkin tuet pois
- AnonyymiUUSI
Pureksija kirjoitti:
PS on rasistinen puolue. Olen itse puolisuomalainen niin minutko myös pitäisi laittaa puille paljaille ? Koska en voi mielisairauksien takia tehdä töitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
He haluavat heiltäkin tuet pois
"Siis pureksijalla. Menee varmaan hänellä huumeisiin ja kaljaan kaikki toimeentulotuet joka on todella pieni"
Sitä en tiedä, mutta hän vihaa ainakin miehiä ja myös Jumalaa. Koska jumala on mies. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Siis pureksijalla. Menee varmaan hänellä huumeisiin ja kaljaan kaikki toimeentulotuet joka on todella pieni"
Sitä en tiedä, mutta hän vihaa ainakin miehiä ja myös Jumalaa. Koska jumala on mies.Mistä kaiken tuon tiedät. Onko se sanonut niin?"
Kyllä, hän sanoi niin, kun käytti nimimerkkia Verum_an_falsum
Tuolloin tunsin jopa kunnioitusta häntä kohtaan, koska hän oli rehellinen koulutuksestaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä kaiken tuon tiedät. Onko se sanonut niin?"
Kyllä, hän sanoi niin, kun käytti nimimerkkia Verum_an_falsum
Tuolloin tunsin jopa kunnioitusta häntä kohtaan, koska hän oli rehellinen koulutuksestaan."Minulla oloissa ammatillinen perustutkinto jos en olisi saanu psykoosia kesken koulunkäynnin"
Se ei vaikuta minuun, tarkoitan asennettani sinua kohtaan, koska et ole vampyyri. Joskus käyttäydyt sopimattomasti, mutta huomaat sen myöhemmin ja pyydät anteeksi. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Minulla oloissa ammatillinen perustutkinto jos en olisi saanu psykoosia kesken koulunkäynnin"
Se ei vaikuta minuun, tarkoitan asennettani sinua kohtaan, koska et ole vampyyri. Joskus käyttäydyt sopimattomasti, mutta huomaat sen myöhemmin ja pyydät anteeksi.Olet oikeassa, entinen adventisti, sillä hänelle kristinusko, islam ja muut uskonnot ovat kaikki pahoja ja vääriä, ja kaikki hindut ovat pahoja ja vääriä, ja kaikki hindujen tekstit, joita on miljardeja, ovat pahoja ja vääriä, koska he palvovat erilaisia puolijumalia. Jopa Jumala on paha, koska Jumala on mies, ei nainen; hän vihaa kaikkia miehiä.
Entisellä nimimerkillään hän sanoi, että Jumala ei voi olla mies, vaan hänen on oltava nainen.
Tavallaan hän on oikeassa, koska Jumala on mies ja nainen. Koska Jumalalla on sekä mies että nais aspekti. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeassa, entinen adventisti, sillä hänelle kristinusko, islam ja muut uskonnot ovat kaikki pahoja ja vääriä, ja kaikki hindut ovat pahoja ja vääriä, ja kaikki hindujen tekstit, joita on miljardeja, ovat pahoja ja vääriä, koska he palvovat erilaisia puolijumalia. Jopa Jumala on paha, koska Jumala on mies, ei nainen; hän vihaa kaikkia miehiä.
Entisellä nimimerkillään hän sanoi, että Jumala ei voi olla mies, vaan hänen on oltava nainen.
Tavallaan hän on oikeassa, koska Jumala on mies ja nainen. Koska Jumalalla on sekä mies että nais aspekti.Pureskelijalle jopa Jumala on paha, koska jumala on mies. Hän vihaa paitsi hinduja myös jumalaa, koska jumala ei ole nainen. Entisellä nimimerkillään hän sanoi, että Jumala ei voi olla mies, vaan hänen on oltava nainen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pureskelijalle jopa Jumala on paha, koska jumala on mies. Hän vihaa paitsi hinduja myös jumalaa, koska jumala ei ole nainen. Entisellä nimimerkillään hän sanoi, että Jumala ei voi olla mies, vaan hänen on oltava nainen.
Entisellä nimimerkillään hän kirjoitti, että Adi Shakti oli ilmestynyt hänelle, ja että hän toistaa Adi Shaktin mantraa ja että hänellä on silloin hyvä olla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitä en tiedä, mutta hän vihaa ainakin miehiä ja myös Jumalaa. Koska jumala on mies.Nyt vihaa ihmisiä jotka eivät ole etniseltä taustaltaan valkoisia kun heidätkin pureksija haluaa kaduille
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Entisellä nimimerkillään hän kirjoitti, että Adi Shakti oli ilmestynyt hänelle, ja että hän toistaa Adi Shaktin mantraa ja että hänellä on silloin hyvä olla.
Oman koulutuksensa ansiosta Pureksija on pätevä kumoamaan kaikki nykyiset tieteelliset tutkimukset, ja syynä tähän on se, että ne kaikki ovat tutkineet samaa asiaa ja tulleet samoihin johtopäätöksiin, kuten Veda raporteissa on kirjoitettu.
- AnonyymiUUSI
Pureksija kirjoitti:
Selvää rasismia. Tähän liittyy etnisyys. Jos PS pääsee pääministerin paikalla suomesta tulee rasistinen natsi valtion. Tällä hetkellä vain orpo pitää persujen rasismin kurissa
Anonyymi kirjoitti:
Sitä en tiedä, mutta hän vihaa ainakin miehiä ja myös Jumalaa. Koska jumala on mies.Sinua jäi selvästi vaivaamaan, etten tunnusta jumalalla sukupuolta. Oliko Inanna kovapala? Tämä on kulttuurinen ilmiö: kun jumalan lerssi ei saa tunnustusta, jotkut miehet kokevat sen menetyksenä henkiseen yksinoikeuteensa sanella mikä on pyhää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oman koulutuksensa ansiosta Pureksija on pätevä kumoamaan kaikki nykyiset tieteelliset tutkimukset, ja syynä tähän on se, että ne kaikki ovat tutkineet samaa asiaa ja tulleet samoihin johtopäätöksiin, kuten Veda raporteissa on kirjoitettu.
Jos joku kuuluisa nykyaikainen tiedemies tutkii Vedoja, Pureksija mitätöi "suuressa viisaudessaan" sen tiedemiehien heti, jos joku edes mainitsee sanan Vedat.
Ja Vedat ovat kaikki väärässä, koska Jumala on mies, ja sen takia heti mpaha. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hän on myös niin pihalla kaikesta. Kannattaa puoluetta joka leikkaa häneltä viimeisetkin rahat
Anonyymi kirjoitti:
PS on rasistinen puolue. Olen itse puolisuomalainen niin minutko myös pitäisi laittaa puille paljaille ? Koska en voi mielisairauksien takia tehdä töitä.
Riippuu siitä oletko laittomasti maassa vai laillisesti. Suomalaisilla PS tarkoittaa tässä yhteydessä Suomen kansalaisia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku kuuluisa nykyaikainen tiedemies tutkii Vedoja, Pureksija mitätöi "suuressa viisaudessaan" sen tiedemiehien heti, jos joku edes mainitsee sanan Vedat.
Ja Vedat ovat kaikki väärässä, koska Jumala on mies, ja sen takia heti mpaha.Jos joku kuuluisa nykyaikainen tiedemies tutkii Vedoja, Pureksija mitätöi "suuressa viisaudessaan" sen tiedemiehien heti, jos joku edes mainitsee sanan Vedat.
Ja Vedat ovat kaikki väärässä, koska Jumala on mies, ja sen takia heti paha.
Pureksija ei kuitenkaan tiedä, että Vedossa on myös feminiininen puoli.
Vedossa voit itse päättää, ketä palvot, sillä tarjolla on erilaisia filosofioita, mukaan lukien erilaisia ateitisia vaihtoehtoja, ateistisia filosofioita, puolijumalien palvonta, kuka tahansa haluat, jopa naispuolistenuoli puolijumalten palvonta.
Valitse sopiva, vaihoehtoja on lukemattomia.
Lisäksi vain alle 10 % vedoista on henkistä tietoa; kaikki muu perustuu aineelliseen tietoon, fysiikkaan, matematiikkaan jne. - AnonyymiUUSI
Pureksija kirjoitti:
Riippuu siitä oletko laittomasti maassa vai laillisesti. Suomalaisilla PS tarkoittaa tässä yhteydessä Suomen kansalaisia.
Olen ihan laillisesti syntynyt suomessa ja on Suomen kansalaisuus mutta sinä haluat jättää ne ihmiset kuolemaan jolla on nälkä eikä kotia
Anonyymi kirjoitti:
Niin kuin sanoin se oli läppä.
Mantraa kokeilin vain uteliaisuudesta mitä hindut siitä saavat.- AnonyymiUUSI
Pureksija kirjoitti:
Niin kuin sanoin se oli läppä.
Mantraa kokeilin vain uteliaisuudesta mitä hindut siitä saavat.Tuohan on suoraan pilkkaa. Minä kokeilen jos jokin kiinnostaa enkä tee siitä vitsiä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja Vedat ovat kaikki väärässä, koska Jumala on mies, ja sen takia heti paha.
Pureksija ei kuitenkaan tiedä, että Vedossa on myös feminiininen puoli.
Vedossa voit itse päättää, ketä palvot, sillä tarjolla on erilaisia filosofioita, mukaan lukien erilaisia ateitisia vaihtoehtoja, ateistisia filosofioita, puolijumalien palvonta, kuka tahansa haluat, jopa naispuolistenuoli puolijumalten palvonta.
Valitse sopiva, vaihoehtoja on lukemattomia.
Lisäksi vain alle 10 % vedoista on henkistä tietoa; kaikki muu perustuu aineelliseen tietoon, fysiikkaan, matematiikkaan jne."Nyt vihaa ihmisiä jotka eivät ole etniseltä taustaltaan valkoisia kun heidätkin pureksija haluaa kaduille"
Älkä välitä, hänen väärä ego on niin suuri. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Nyt vihaa ihmisiä jotka eivät ole etniseltä taustaltaan valkoisia kun heidätkin pureksija haluaa kaduille"
Älkä välitä, hänen väärä ego on niin suuri."Nyt vihaa ihmisiä jotka eivät ole etniseltä taustaltaan valkoisia kun heidätkin pureksija haluaa kaduille"
Älkä välitä, hänen väärä ego on niin suuri.
Me kritisoimme muita ymmärtämättä, keitä me itse olemme.
Kuka minä olen?
Ihmiset, joilla on pakkomielle itseilmaisuun, sanovat: "Minun on vain oltava oma itseni." Totta kai sinun on oltava oma itsesi, mutta ota selvää, kuka olet. Tärkeimmät asiat ensin.
Ego, mieli, äly ja aistit ovat alkuperäisen minän varjo.
Jotain samanlaista näemme tässä maailmassa: jokaisella varjolla on lähde - todellinen kohde. Puhdas tietoisuus, sielu, tietoinen subjekti ei voi suoraan kokea aineellisen maailman kokemuksia. Miten se tulee mahdolliseksi? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Nyt vihaa ihmisiä jotka eivät ole etniseltä taustaltaan valkoisia kun heidätkin pureksija haluaa kaduille"
Älkä välitä, hänen väärä ego on niin suuri.
Me kritisoimme muita ymmärtämättä, keitä me itse olemme.
Kuka minä olen?
Ihmiset, joilla on pakkomielle itseilmaisuun, sanovat: "Minun on vain oltava oma itseni." Totta kai sinun on oltava oma itsesi, mutta ota selvää, kuka olet. Tärkeimmät asiat ensin.
Ego, mieli, äly ja aistit ovat alkuperäisen minän varjo.
Jotain samanlaista näemme tässä maailmassa: jokaisella varjolla on lähde - todellinen kohde. Puhdas tietoisuus, sielu, tietoinen subjekti ei voi suoraan kokea aineellisen maailman kokemuksia. Miten se tulee mahdolliseksi?Sielun varjo syntyy, ja tämä varjo pystyy toimimaan varjomaailmassa. Muuten tietoisuudella ei ole mitään mahdollisuutta ottaa yhteyttä tiedostamattomaan tasoon. Varjo-minä toimii varjomaailmassa. Ja me näemme ympärillämme erilaisia kuvia tästä varjon kaltaisesta olemassaolosta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sielun varjo syntyy, ja tämä varjo pystyy toimimaan varjomaailmassa. Muuten tietoisuudella ei ole mitään mahdollisuutta ottaa yhteyttä tiedostamattomaan tasoon. Varjo-minä toimii varjomaailmassa. Ja me näemme ympärillämme erilaisia kuvia tästä varjon kaltaisesta olemassaolosta.
Mutta jos haluamme mennä olemukseen, päästä ytimeen, on välttämätöntä poistaa kaikki hankittujen ennakkoluulojen kerrokset, jotta saamme vilauksen todellisesta itsestämme.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos haluamme mennä olemukseen, päästä ytimeen, on välttämätöntä poistaa kaikki hankittujen ennakkoluulojen kerrokset, jotta saamme vilauksen todellisesta itsestämme.
Karana-deha ( " kausaalikeho") on alitajuinen mieli tai muistin, menneiden kokemusten ja piilotettujen halujen syvimmät arkistot. Toisin sanoen se on se osa tietoisuuttamme, jota emme itse tajua ennen kuin vasta myöhemmin.
Psykologiassa on olemassa sellainen käsite kuin "varsinainen tietoisuus" - tämä on näkyvä. pintatietoisuutemme. Se on sitä, mitä tiedämme itsestämme nyt ja mistä olemme tietoisia. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Karana-deha ( " kausaalikeho") on alitajuinen mieli tai muistin, menneiden kokemusten ja piilotettujen halujen syvimmät arkistot. Toisin sanoen se on se osa tietoisuuttamme, jota emme itse tajua ennen kuin vasta myöhemmin.
Psykologiassa on olemassa sellainen käsite kuin "varsinainen tietoisuus" - tämä on näkyvä. pintatietoisuutemme. Se on sitä, mitä tiedämme itsestämme nyt ja mistä olemme tietoisia.Totuutta ei voi pettää ulkopuolelta millään heijastuksilla, mutta se on mahdollista pettää sisältä käsin. Toisin sanoen voitte pettää vain itseänne.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Totuutta ei voi pettää ulkopuolelta millään heijastuksilla, mutta se on mahdollista pettää sisältä käsin. Toisin sanoen voitte pettää vain itseänne.
Minä olen, minä olen olemassa, minä olen totuus. Mutta kuka minä olen? Petos kätkeytyy tänne. Kaikki, mitä ihminen ajattelee itsestään tässä maailmassa, osoittautuu valheeksi.
Miksi ihminen joutuu niin harhaan? Se tapahtuu itsepetoksen eli väärän identifikaation energian vaikutuksesta. Sanskritiksi itsepetoksen energiaa kutsutaan ahankaraksi.
Sielu turvautuu siihen, kun se haluaa siirtyä harhan maailmaan.
Ahankara on kaikkein hienovaraisin materiaalinen elementti, joten sitä on vaikea analysoida. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen, minä olen olemassa, minä olen totuus. Mutta kuka minä olen? Petos kätkeytyy tänne. Kaikki, mitä ihminen ajattelee itsestään tässä maailmassa, osoittautuu valheeksi.
Miksi ihminen joutuu niin harhaan? Se tapahtuu itsepetoksen eli väärän identifikaation energian vaikutuksesta. Sanskritiksi itsepetoksen energiaa kutsutaan ahankaraksi.
Ahankara on kaikkein hienovaraisin materiaalinen elementti, joten sitä on vaikea analysoida.Sielu turvautuu siihen, kun se haluaa siirtyä harhan maailmaan.
Ahankara on kaikkein hienovaraisin materiaalinen elementti, joten sitä on vaikea analysoida. Anonyymi kirjoitti:
Nyt vihaa ihmisiä jotka eivät ole etniseltä taustaltaan valkoisia kun heidätkin pureksija haluaa kaduille
Vastaukselle hymähtäminen
oli se sitten oikea tai väärä
ilkeiden sanojen puhuminen
ovat sinun, Inanna
vitsailu riidan sytyttäminen
naurun herättäminen
tahraaminen kunnioittaminen
ovat sinun, Inanna- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ahankara on kaikkein hienovaraisin materiaalinen elementti, joten sitä on vaikea analysoida.Se pitää sielua turvallisessa vankeudessa, vankilassa, josta kukaan ei pääse koskaan pois, vaikka siellä ei ole lukkoja tai kaltereita.
Eikä kukaan pidä vankeja väkisin. Kaikki tämä tapahtuu ahankaran voimalla.
Väärä ego on materian ja hengen solmu, jota ei voi avata. Miksi? Koska sielu itse kiristää sitä tiukasti.
Persoonallisuus haluaa vapautua kärsimyksestä, mutta samalla se takertuu kuolettavalla otteella tuon kärsimyksen aiheuttajaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se pitää sielua turvallisessa vankeudessa, vankilassa, josta kukaan ei pääse koskaan pois, vaikka siellä ei ole lukkoja tai kaltereita.
Eikä kukaan pidä vankeja väkisin. Kaikki tämä tapahtuu ahankaran voimalla.
Väärä ego on materian ja hengen solmu, jota ei voi avata. Miksi? Koska sielu itse kiristää sitä tiukasti.
Persoonallisuus haluaa vapautua kärsimyksestä, mutta samalla se takertuu kuolettavalla otteella tuon kärsimyksen aiheuttajaan.Se taistelee pahaa vastaan, mutta se kantaa pahaa sisällään. Se haluaa onnellista elämää maan päällä, mutta se aiheuttaa itselleen ongelmia.
Jos henkilö näkee unessa paljon kultaa ja rahaa, herääminen tuo pettymyksen. Mutta uni pysyy unena. Se on vain illuusio. Anonyymi kirjoitti:
Hän on myös niin pihalla kaikesta. Kannattaa puoluetta joka leikkaa häneltä viimeisetkin rahat
Jotkut ihmiset ovat mielellään valmiita antamaan ja selviytyjiä luonnoltaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se taistelee pahaa vastaan, mutta se kantaa pahaa sisällään. Se haluaa onnellista elämää maan päällä, mutta se aiheuttaa itselleen ongelmia.
Jos henkilö näkee unessa paljon kultaa ja rahaa, herääminen tuo pettymyksen. Mutta uni pysyy unena. Se on vain illuusio.Tällainen Pureksijan erityisesti niiden, jotka ajattelevat eri tavalla kuin pureksija) arvostelu on suurta egoismia ja ITSEKKYYTTÄ, koska kriitikko uskoo, että ainoastaan hänen omat näkemyksensä elämästä ovat oikeita. Tämä saa hänet tuntemaan, että hän on kaiken keskipiste, KAIKEN YLÄPUOLELLA, koska hän näkee asiat vain omasta näkökulmastaan. Jos joku ajattelee toisin, hän ei voi olla oikeassa, koska Pureksijan näkökulmasta katsoen hän on väärässä.
Jos hän matkustaa muihin maihin, hän irvistelee huomatessaan muiden uskontojen erityispiirteet ja jumalanpalvelusseremoniat. Loppujen lopuksi he kaikki ovat tyhmiä, koska he ajattelevat eri tavalla kuin maailman keskus eli Pureksija.
Pureksija voisi mennä kaduille ja KUULUTTAA KOVAAN ÄÄNEEN, miten ihmisten pitäisi elää oikein ja mitä heidän pitäisi ajatella, koska hän ei hyväksy mitään muuta ajattelutapaa.
Pureksija toiminta on myös kanssaihmisten alistamista, ja lisäksi vielä heidän alistamistaan omille näkemyksilleen. Jopa lähimenneisyyden historiastakin tiedämme, että julmuudet alkavat yleensä pakottamalla kokonainen kansa ajettelemaan samalla tavalla, poikkeuksia ei ole. Sille nauretaan, siitä rangaistaan. Anonyymi kirjoitti:
Ja Vedat ovat kaikki väärässä, koska Jumala on mies, ja sen takia heti mpaha.tappelus
silmien sumentaminen
yhteenotto murhaavat taistot
ovat sinun, Inanna
kaikkitietävyys
on sinun, Inanna- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tällainen Pureksijan erityisesti niiden, jotka ajattelevat eri tavalla kuin pureksija) arvostelu on suurta egoismia ja ITSEKKYYTTÄ, koska kriitikko uskoo, että ainoastaan hänen omat näkemyksensä elämästä ovat oikeita. Tämä saa hänet tuntemaan, että hän on kaiken keskipiste, KAIKEN YLÄPUOLELLA, koska hän näkee asiat vain omasta näkökulmastaan. Jos joku ajattelee toisin, hän ei voi olla oikeassa, koska Pureksijan näkökulmasta katsoen hän on väärässä.
Jos hän matkustaa muihin maihin, hän irvistelee huomatessaan muiden uskontojen erityispiirteet ja jumalanpalvelusseremoniat. Loppujen lopuksi he kaikki ovat tyhmiä, koska he ajattelevat eri tavalla kuin maailman keskus eli Pureksija.
Pureksija voisi mennä kaduille ja KUULUTTAA KOVAAN ÄÄNEEN, miten ihmisten pitäisi elää oikein ja mitä heidän pitäisi ajatella, koska hän ei hyväksy mitään muuta ajattelutapaa.
Pureksija toiminta on myös kanssaihmisten alistamista, ja lisäksi vielä heidän alistamistaan omille näkemyksilleen. Jopa lähimenneisyyden historiastakin tiedämme, että julmuudet alkavat yleensä pakottamalla kokonainen kansa ajettelemaan samalla tavalla, poikkeuksia ei ole. Sille nauretaan, siitä rangaistaan.Pureksijan uskonto on jonkinlainen valentinolaisuus, en tiedä mikä se on, mutta entisellä nimimerkillään hän sen sanoi, jonkinlainen gnostismin haara.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pureksijan uskonto on jonkinlainen valentinolaisuus, en tiedä mikä se on, mutta entisellä nimimerkillään hän sen sanoi, jonkinlainen gnostismin haara.
Gnostismi on kristinuskon kilpailijat jonka tavoitteena oli tuhota kristinusko. Heillä oli pahat aikeet tuhota se
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tällainen Pureksijan erityisesti niiden, jotka ajattelevat eri tavalla kuin pureksija) arvostelu on suurta egoismia ja ITSEKKYYTTÄ, koska kriitikko uskoo, että ainoastaan hänen omat näkemyksensä elämästä ovat oikeita. Tämä saa hänet tuntemaan, että hän on kaiken keskipiste, KAIKEN YLÄPUOLELLA, koska hän näkee asiat vain omasta näkökulmastaan. Jos joku ajattelee toisin, hän ei voi olla oikeassa, koska Pureksijan näkökulmasta katsoen hän on väärässä.
Pureksija toiminta on myös kanssaihmisten alistamista, ja lisäksi vielä heidän alistamistaan omille näkemyksilleen. Jopa lähimenneisyyden historiastakin tiedämme, että julmuudet alkavat yleensä pakottamalla kokonainen kansa ajettelemaan samalla tavalla, poikkeuksia ei ole. Sille nauretaan, siitä rangaistaan."Sanot uskovia hinduja muslimeita ja kaikkia muitakin pahoiksi ihmisiksi ja puhut heistä pahaa. Mitä muutakaan tuo on kuin kiusaamista. L
Olet itse paha"
Pureksija ei edes yritä käännyttää ketään ”oikeaan uskoon”, vaan vain pilkkaa hindujen tyhmyyttä, heidän väärässä olemistaan ja heidän kirjoitustensa väärää, julmaa ja pahaa sisältöä.
Hä saa nautintoa tästä.
Älä vastaa hänelle, älä lue hänen viestejään, ex-adventisti, hän saa vai energeettistä voimaa tästä
ÄLÄ LUOVUTA VAMPYYRILLE ENERGIAASI.
Häne viestejään ei ole olemassa sinulle.
Hänen viestejään ei ole olemassa sinulle.
Hän vain pilkkaa hindujen tyhmyyttä, heidän väärässä olemistaan ja heidän kirjoitustensa väärää, julmaa ja pahaa sisältöä.
Hän saa nautintoa tästä.
Miksi tällaisia ihmisiä kutsutaan vampyyreiksi? Koska he, heittäessään meitä myrkyllisellä iskulla, saavat vastauksen meidän reaktioomme (meille negatiivisen), joka antaa heille mahdollisuuden tuntea olonsa paremmaksi (varmemmaksi, merkittävämmäksi, älykkäämmäksi, kauniimmaksi, vahvemmaksi, taitavammaksi). Siksi syntyi vertaus vampyyriin – ikään kuin nämä ihmiset veisivät meiltä jotain, anastaisivat sen itselleen.
Sen takia hän on täällä vain pilkkaamassa ihmisiä, hän tulee tänne vain pilkkaamaan hinduja siinä kaikki.
Se kaikki antaa hänelle mahdollisuuden tuntea olonsa paremmaksi (varmemmaksi, merkittävämmäksi, älykkäämmäksi, kauniimmaksi, vahvemmaksi, taitavammaksi). - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Sanot uskovia hinduja muslimeita ja kaikkia muitakin pahoiksi ihmisiksi ja puhut heistä pahaa. Mitä muutakaan tuo on kuin kiusaamista. L
Olet itse paha"
Pureksija ei edes yritä käännyttää ketään ”oikeaan uskoon”, vaan vain pilkkaa hindujen tyhmyyttä, heidän väärässä olemistaan ja heidän kirjoitustensa väärää, julmaa ja pahaa sisältöä.
Hä saa nautintoa tästä.
Älä vastaa hänelle, älä lue hänen viestejään, ex-adventisti, hän saa vai energeettistä voimaa tästä
Hän vain pilkkaa hindujen tyhmyyttä, heidän väärässä olemistaan ja heidän kirjoitustensa väärää, julmaa ja pahaa sisältöä.
Hän saa nautintoa tästä.
Miksi tällaisia ihmisiä kutsutaan vampyyreiksi? Koska he, heittäessään meitä myrkyllisellä iskulla, saavat vastauksen meidän reaktioomme (meille negatiivisen), joka antaa heille mahdollisuuden tuntea olonsa paremmaksi (varmemmaksi, merkittävämmäksi, älykkäämmäksi, kauniimmaksi, vahvemmaksi, taitavammaksi). Siksi syntyi vertaus vampyyriin – ikään kuin nämä ihmiset veisivät meiltä jotain, anastaisivat sen itselleen.
Sen takia hän on täällä vain pilkkaamassa ihmisiä, hän tulee tänne vain pilkkaamaan hinduja siinä kaikki.
Se kaikki antaa hänelle mahdollisuuden tuntea olonsa paremmaksi (varmemmaksi, merkittävämmäksi, älykkäämmäksi, kauniimmaksi, vahvemmaksi, taitavammaksi).Pureksija ei edes yritä käännyttää ketään ”oikeaan uskoon”, vaan vain pilkkaa hindujen tyhmyyttä, heidän väärässä olemistaan ja heidän kirjoitustensa väärää, julmaa ja pahaa sisältöä.
- AnonyymiUUSI
"Jos lopettaisit tuon miesvihan saattaisit saadakin puolison mutta ole mikä olet"
Miten se voi lopettaa, kun jumalakin on mies. Anonyymi kirjoitti:
Olen ihan laillisesti syntynyt suomessa ja on Suomen kansalaisuus mutta sinä haluat jättää ne ihmiset kuolemaan jolla on nälkä eikä kotia
Jos olet Suomen kansalainen, kuulut siihen joukkoon, jolle PS suostuisi jakamaan sosiaaliturvan. Voihan minua pitää kylmäsydämisenä kun en tahdo jakaa suomalaisten verorahoja maailmalle, mutta miksi se minua liikuttaisi.
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan on suoraan pilkkaa. Minä kokeilen jos jokin kiinnostaa enkä tee siitä vitsiä
Se on ihan sallittua Suomessa. Olin ihmeissäni, että joku otti tosissaan väitteen "Adi Shaktin ilmestymisestä". Yhtä uskottavaa kuin että enkeli Gabriel tulee sinua nussimaan.
- AnonyymiUUSI
Siksi kaikki Vedat ovat väärässä, koska Jumala on mies, mikä tarkoittaa välittömästi pahaa ja julmaa, vaikka Jumalan pitäisi olla nainen.
Ja koska kaikki Vedat ovat väärässä, kaikki modernit tutkijat, jotka vahvistavat Vedat, ovat myös väärässä, vain sen takia että tutkimustulokset vahvistavat Vedoja. Anonyymi kirjoitti:
Pureksija toiminta on myös kanssaihmisten alistamista, ja lisäksi vielä heidän alistamistaan omille näkemyksilleen. Jopa lähimenneisyyden historiastakin tiedämme, että julmuudet alkavat yleensä pakottamalla kokonainen kansa ajettelemaan samalla tavalla, poikkeuksia ei ole. Sille nauretaan, siitä rangaistaan.Tämä on aika surkuhupaisa väite kun ottaa huomioon, että en yritä käännyttää ketään enkä julistaa mitään oikeaa oppia. Taitaa kirjoitus kertoa enemmän sinusta kuin minusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siksi kaikki Vedat ovat väärässä, koska Jumala on mies, mikä tarkoittaa välittömästi pahaa ja julmaa, vaikka Jumalan pitäisi olla nainen.
Ja koska kaikki Vedat ovat väärässä, kaikki modernit tutkijat, jotka vahvistavat Vedat, ovat myös väärässä, vain sen takia että tutkimustulokset vahvistavat Vedoja.Tuo on täysin narsisti
Anonyymi kirjoitti:
Pureksijan uskonto on jonkinlainen valentinolaisuus, en tiedä mikä se on, mutta entisellä nimimerkillään hän sen sanoi, jonkinlainen gnostismin haara.
On totta, että joskus näin yhtäläisyyksiä Pistis Sofiassa ja hindulaisuudessa, mutta vastaanotto oli täällä silloinkin itkupotkuraivari. En ole pitkiin aikoihin tuntenut vetoa mysteeriuskontoihin.
Anonyymi kirjoitti:
Gnostismi on kristinuskon kilpailijat jonka tavoitteena oli tuhota kristinusko. Heillä oli pahat aikeet tuhota se
Tuo on vaikutelma, jonka kirkkoisät saivat. Olisi tärkeää kuunnella toinenkin versio tarinasta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on täysin narsisti
"Tuo on täysin narsisti"
Aivan niin. Anonyymi kirjoitti:
Ja koska kaikki Vedat ovat väärässä, kaikki modernit tutkijat, jotka vahvistavat Vedat, ovat myös väärässä, vain sen takia että tutkimustulokset vahvistavat Vedoja.Siinä tapauksessa Gitan pitäisi kestää kriittinen tarkastelu, mitä se ei ole kestänyt. Kuka tiedemiehistä on todistanut jumalan olevan mies palleineen ja spermoineen, joka naiskentelee toisessa ulottuvuudessa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Sanot uskovia hinduja muslimeita ja kaikkia muitakin pahoiksi ihmisiksi ja puhut heistä pahaa. Mitä muutakaan tuo on kuin kiusaamista. L
Olet itse paha"
Hä saa nautintoa tästä.
Hän saa nautintoa tästä.
Se kaikki antaa hänelle mahdollisuuden tuntea olonsa paremmaksi (varmemmaksi, merkittävämmäksi, älykkäämmäksi, kauniimmaksi, vahvemmaksi, taitavammaksi).Onks toi pureksija guben hahmo?
- AnonyymiUUSI
Pureksija kirjoitti:
Suomen kansalainen voi olla somalikin jne
Anonyymi kirjoitti:
Suomen kansalainen voi olla somalikin jne
Sen todella voi saada palkinnoksi jos hankkiutuu töihin, oppii kielen ja kulttuurin. Mitä siitä?
- AnonyymiUUSI
Pureksija kirjoitti:
Sen todella voi saada palkinnoksi jos hankkiutuu töihin, oppii kielen ja kulttuurin. Mitä siitä?
Suomen kansalainen voi olla vaikkei osaisi yhtään suomea kulttuuria eikä olisi töissä. Riittää et saa kansalaisuuden tai syntyy täällä.
Eli ihonvärillä ei väriä kunhan passissa Suomen kansalaisuus? Anonyymi kirjoitti:
Suomen kansalainen voi olla vaikkei osaisi yhtään suomea kulttuuria eikä olisi töissä. Riittää et saa kansalaisuuden tai syntyy täällä.
Eli ihonvärillä ei väriä kunhan passissa Suomen kansalaisuus?Nythän on kiristetty kotouttamista eikä passeja jaella enää kuin ilmaisia ämpäreitä. Suomeen kotoudutaan työn kautta. Tynkkysen puoliso sai hetki sitten Suomen kansalaisuuden. Onnittelut heille!
Kaikilla kansallisuuden saaneilla ei siten ole vaaleaa hipiää, mutta enpä niin missään väittänytkään.- AnonyymiUUSI
Pureksija kirjoitti:
Nythän on kiristetty kotouttamista eikä passeja jaella enää kuin ilmaisia ämpäreitä. Suomeen kotoudutaan työn kautta. Tynkkysen puoliso sai hetki sitten Suomen kansalaisuuden. Onnittelut heille!
Kaikilla kansallisuuden saaneilla ei siten ole vaaleaa hipiää, mutta enpä niin missään väittänytkään.Niin uusia ei tule mut toihan ei siis muut mitenkään olemassa olevien statusta. Eli et ole rasisti kunhan Suomen kansalaisuus?
Anonyymi kirjoitti:
Niin uusia ei tule mut toihan ei siis muut mitenkään olemassa olevien statusta. Eli et ole rasisti kunhan Suomen kansalaisuus?
Ja rikollisilta ollaan valmiita ottamaan tarvittaessa pois kansallisuus.
Riippuu siitä tarkoitetaanko sanalla sen alkuperäistä muotoa eli irrationaalista vihaa tummaa ihoa kohtaan. Silloin en ole rasisti.
Jos laajennetaan sitä postmoderniin muotoon, jolloin Tove Janssonin Haisulikin edustaa rasismia, niin taidan olla, koska Muumilaakso on lähellä sydäntäni.- AnonyymiUUSI
Pureksija kirjoitti:
Ja rikollisilta ollaan valmiita ottamaan tarvittaessa pois kansallisuus.
Riippuu siitä tarkoitetaanko sanalla sen alkuperäistä muotoa eli irrationaalista vihaa tummaa ihoa kohtaan. Silloin en ole rasisti.
Jos laajennetaan sitä postmoderniin muotoon, jolloin Tove Janssonin Haisulikin edustaa rasismia, niin taidan olla, koska Muumilaakso on lähellä sydäntäni.MIten otat kansallisuuden pois henkilöltä jolla on vain Suomen kansalaisuus eikä muita? Kukaan ei voi olla maaton
Anonyymi kirjoitti:
MIten otat kansallisuuden pois henkilöltä jolla on vain Suomen kansalaisuus eikä muita? Kukaan ei voi olla maaton
Ehkä siitä seuraa se pitkään kaivattu Ruanda-malli jos lähtömaat eivät ota takaisin kansalaisiaan.
- AnonyymiUUSI
Pureksija kirjoitti:
Ehkä siitä seuraa se pitkään kaivattu Ruanda-malli jos lähtömaat eivät ota takaisin kansalaisiaan.
Ruanda-malli on vaan kallis huijaus. Ongelman siirtäminen A:sta B:lle eikä mitään muuta. Muutenkin, eihän ne ota vastaan jos kyseisellä henkilöllä on vain Suomen kansalaisuus. Kyseinen henkilö ei ole enään lähtömaan kansalainen tällöin.
Ja sitkun kyseinen henkilö syntynyt Suomessa toikaan ei toimi sitäkään vertaa Anonyymi kirjoitti:
Ruanda-malli on vaan kallis huijaus. Ongelman siirtäminen A:sta B:lle eikä mitään muuta. Muutenkin, eihän ne ota vastaan jos kyseisellä henkilöllä on vain Suomen kansalaisuus. Kyseinen henkilö ei ole enään lähtömaan kansalainen tällöin.
Ja sitkun kyseinen henkilö syntynyt Suomessa toikaan ei toimi sitäkään vertaaKyllähän näistä muutamia ollaan jo palautettu tai/ja palauttamassa. Kysy hallitukselta kuinka he sen tekivät.
- AnonyymiUUSI
Pureksija kirjoitti:
Kyllähän näistä muutamia ollaan jo palautettu tai/ja palauttamassa. Kysy hallitukselta kuinka he sen tekivät.
Noista palautetuista ei kukaan ole vain Suomen kansalainen...
Eli kukaan palautetuista ei ole niitä, joilla jo Suomen kansalaisuus tai syntynyt täällä. Eli vastausta ei ole koska tilanne takaa jo sen ettei voida palauttaa kun toista maata ei ole Anonyymi kirjoitti:
Noista palautetuista ei kukaan ole vain Suomen kansalainen...
Eli kukaan palautetuista ei ole niitä, joilla jo Suomen kansalaisuus tai syntynyt täällä. Eli vastausta ei ole koska tilanne takaa jo sen ettei voida palauttaa kun toista maata ei oleKyllä se onnistuu niilläkin, joille on jo myönnetty kansalaisuus.
- AnonyymiUUSI
Pureksija kirjoitti:
Kyllä se onnistuu niilläkin, joille on jo myönnetty kansalaisuus.
Vain jos on toisen maan kansalaisuus. EI niiltä joilla vain Suomen
Anonyymi kirjoitti:
Vain jos on toisen maan kansalaisuus. EI niiltä joilla vain Suomen
Tekoäly antoi aika pitkän jargonin miten silloin tulisi toimia ja millaisia vaihtoehtoja olisi. En viitsi tähän kopioida, mutta ei sitä tyhjän päälläkään seisottaisi.
- AnonyymiUUSI
Pureksija kirjoitti:
Tekoäly antoi aika pitkän jargonin miten silloin tulisi toimia ja millaisia vaihtoehtoja olisi. En viitsi tähän kopioida, mutta ei sitä tyhjän päälläkään seisottaisi.
Silti syntyperäisiä ei saa pois maasta ainakaan ikinä
- AnonyymiUUSI
Kellojen siirtoa pitää lykätä vuodella samoin!
- AnonyymiUUSI
Niit peruskoulun gangsterii on ollu hyvissä hommissa.
- AnonyymiUUSI
Jos ei opi lukemaan niin ulos maasta.
Opetushallituksessa pitää vaihtaa uudemmat kumipäät vanhojen tilalle.- AnonyymiUUSI
Ilmeisesti naiset voivat jäädä, tai sitten ei, mutta on tärkeää, että mukana ei ole miehiä, koska se tarkoittaa heti, että miehet ovat pahoja, onhan Jumalakin mies, siksi jumalanviha. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti naiset voivat jäädä, tai sitten ei, mutta on tärkeää, että mukana ei ole miehiä, koska se tarkoittaa heti, että miehet ovat pahoja, onhan Jumalakin mies, siksi jumalanviha.Aluksi hän oli kohtelias, vaikka tunnistin hänet heti. Vaikka hänellä oli uusi nimimerkki, luulin aluksi hänen muuttuneen, mutta ei, hänen miestenvihansa ja muuta paheet on pysynyt muuttumattomana.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aluksi hän oli kohtelias, vaikka tunnistin hänet heti. Vaikka hänellä oli uusi nimimerkki, luulin aluksi hänen muuttuneen, mutta ei, hänen miestenvihansa ja muuta paheet on pysynyt muuttumattomana.
Siksi hän vain pilkkaa ihmisiä täällä ja on tullut tänne yksinomaan pilkkaamaan hinduja, vieraalle alueelle, energiavampyyrin iloja.
Se energiavampyrismi korvaa väliaikaisesti hänen psykiatriset lääkkeensä.
Kun hän irvailee hindujen vääristä oppisuuntauksista tai hinduista, hänen mielenterveysongelmansa väistyvät väliaikaisesti taustalle, ja muutaman minuutin tai jopa tunnin ajan hän tyyntyy.
Lopulta hänen psyykkinen tilansa kuitenkin heikkenee jälleen, ja hän palaa alkuperäiseen tilaansa, kunnes seuraavan kerran pilkkaa.
Sellaine toiminta korvaa hänelle väliaikaisesti psykiatriset lääkkeet ja jopa orgasmin. Anonyymi kirjoitti:
Aluksi hän oli kohtelias, vaikka tunnistin hänet heti. Vaikka hänellä oli uusi nimimerkki, luulin aluksi hänen muuttuneen, mutta ei, hänen miestenvihansa ja muuta paheet on pysynyt muuttumattomana.
Pikku vinkki: älä enää oleta naiivisti, että taipuisin alamaisuuteen!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siksi hän vain pilkkaa ihmisiä täällä ja on tullut tänne yksinomaan pilkkaamaan hinduja, vieraalle alueelle, energiavampyyrin iloja.
Se energiavampyrismi korvaa väliaikaisesti hänen psykiatriset lääkkeensä.
Kun hän irvailee hindujen vääristä oppisuuntauksista tai hinduista, hänen mielenterveysongelmansa väistyvät väliaikaisesti taustalle, ja muutaman minuutin tai jopa tunnin ajan hän tyyntyy.
Lopulta hänen psyykkinen tilansa kuitenkin heikkenee jälleen, ja hän palaa alkuperäiseen tilaansa, kunnes seuraavan kerran pilkkaa.
Sellaine toiminta korvaa hänelle väliaikaisesti psykiatriset lääkkeet ja jopa orgasmin.Henkilön koulutustaso voidaan arvioida hänen käyttämänsä vulgaarisen kielen tai hänen säädyttömien ja riettaiden ilmaisujensa ja käyttäytymisensä perusteella. En tunne yhtään korkeasti koulutettua henkilöä, joka käyttäisi tällaista rietasta kieltä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Henkilön koulutustaso voidaan arvioida hänen käyttämänsä vulgaarisen kielen tai hänen säädyttömien ja riettaiden ilmaisujensa ja käyttäytymisensä perusteella. En tunne yhtään korkeasti koulutettua henkilöä, joka käyttäisi tällaista rietasta kieltä.
Entinen adventisti, suojellaksesi terveyttäsi, älä lue tai vastaa enää Pureksijan viesteihin. Ohita ne, kuten minä teen nyt, äläkä anna niiden viedä energiaasi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Entinen adventisti, suojellaksesi terveyttäsi, älä lue tai vastaa enää Pureksijan viesteihin. Ohita ne, kuten minä teen nyt, äläkä anna niiden viedä energiaasi.
Ok..
- AnonyymiUUSI
Entäs suomalaiset jotka ei opi lukemaan myöskään?
- AnonyymiUUSI
Ala lesboksi kun ei miehet kiinnosta
- AnonyymiUUSI
Pureksija kirjoitti:
Miksi minun pitäisi haluta pillua sen enempää kuin kyrpää?
Kun olet niin miesvihainen mutta naisille et
Anonyymi kirjoitti:
Kun olet niin miesvihainen mutta naisille et
Ja "miesvihalla" tarkoitat sitä, etten usko jumalan tarvitsevan biologista sukupuolta tai muitakaan ulokkeita enkä tahdo kumppania?
Se on jännä kortti tuo "miesviha".- AnonyymiUUSI
Pureksija kirjoitti:
Ja "miesvihalla" tarkoitat sitä, etten usko jumalan tarvitsevan biologista sukupuolta tai muitakaan ulokkeita enkä tahdo kumppania?
Se on jännä kortti tuo "miesviha".Eli valkoinen hetero mies on pahin ikinä?
- AnonyymiUUSI
Pureksija kirjoitti:
Niinkö ajattelet?
Sun tekstistä päättelin sun mielipiteen olevan näin
Anonyymi kirjoitti:
Sun tekstistä päättelin sun mielipiteen olevan näin
Luulen, että koska jäit yksin, näet kaikessa ei-myötäilevässä "miesvihaa"ja sloganeita, joita laitat suuhuni.
- AnonyymiUUSI
Pureksija kirjoitti:
Luulen, että koska jäit yksin, näet kaikessa ei-myötäilevässä "miesvihaa"ja sloganeita, joita laitat suuhuni.
Muuten hyvä mut en oo yksin ja oon nainen. Mut sä kyllä omaat miesvihaa
Anonyymi kirjoitti:
Muuten hyvä mut en oo yksin ja oon nainen. Mut sä kyllä omaat miesvihaa
Jos tahdot uskoa niin, sallin sen toki sinulle.
- AnonyymiUUSI
Pureksija kirjoitti:
Jos tahdot uskoa niin, sallin sen toki sinulle.
No miten sitten ite kuvailet itteäs?
Anonyymi kirjoitti:
No miten sitten ite kuvailet itteäs?
Olen palstan soraääni.
Stoalainen mielenmaisema.- AnonyymiUUSI
Pureksija kirjoitti:
Olen palstan soraääni.
Stoalainen mielenmaisema.Okei. Selvä Se on sun juttus sitkai
- AnonyymiUUSI
Sianlantaa on nämä teidän idän juttunne. Riitaa vain saatte aikaiseksi, muuta ei intian ja Kiinan humpuukiuskonnot aiheuta.
Eiköhän kaikki uskonnot perustu samaan. Ne tarvitsevat syntipukin, joka pitää keskustelun elossa. Kun ei ole ulkoista vihollista, johon kohdistaa epävarmuus, kateus ja pelko, koheesio säröilee. Syntipukki leimataan vaaralliseksi, mutta hän on samalla kadehdittava hahmo, vaikkei kukaan sitä tahdo myöntääkään.
- AnonyymiUUSI
Miksi sitten terroristi kristityt napostelee joulukinkkua?
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan samasta syystä kuin miksi hindut syövät lihaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kristinuskon jumala on myös mies, myös Jeesus eli paha sen takia, ei siis kelpaa sen takia pureksijalle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kristinuskon jumala on myös mies, myös Jeesus eli paha sen takia, ei siis kelpaa sen takia pureksijalle.
Feminismi eli kaikki naiset ovat hyviä ja kaikki miehet pahoja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Feminismi eli kaikki naiset ovat hyviä ja kaikki miehet pahoja.
Jos kristinuskon jumala olisi nainen, pureksijasta tulisi heti kristitty.
Anonyymi kirjoitti:
Kristinusko kieltämättä ei juurikaan anna naiselle ääntä.
Anonyymi kirjoitti:
Jos kristinuskon jumala olisi nainen, pureksijasta tulisi heti kristitty.
Minun aatemaailmani on enemmän stoalainen, mutta kysyn mikä siinä sinua niin hirvittää jos joskus uskottiin vaikka Cybeleen ja Attikseen, jossa Cybele on naispuolinen jumala ja Attis lunastaja?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713869- 1013485
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773320Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362628- 1141522
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361496Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221104Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181066Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181006