Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi tarttua, heitä vaan.
🧚🏼♀️
Sulla on avaimet ja keinot
29
1677
Vastaukset
- Anonyymi
Sullahan ne toisten avaimet on! Vähän väärillä valtuutuksilla vtun temukeppi!
- Anonyymi
Sulla ei kyllä hyvin mene.
- Anonyymi
Joku ottaa hiukka tosissaan nämä jutut täällä😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä luulet onko tämä tosissaan? Minusta tuntuu että on aloittajaäijä itse, mutta koita ny olla jonakin. T arvaa kuka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokisen eväilläkö hiihtelee paremmin? ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokisen eväilläkö hiihtelee paremmin? ;)
Eli sinä poika olit tosissasi tämän asian suhteen? Okei. Kiinnostavaa. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä luulet onko tämä tosissaan? Minusta tuntuu että on aloittajaäijä itse, mutta koita ny olla jonakin. T arvaa kuka?
Tuo on kylläkin minun heittoni. Äläpäs yritä saappaisiini. Eivät sovi.
- Anonyymi
Minulta on turha odottaa mitään, koska en halua koskaan tutustua yhteenkään oman lapseni ikäiseen!
- Anonyymi
Onko liian juvenaalia juttua sulle aapee ja palstaäijä? T naiselta täällä vauhti kiihtyy taas joillakin
- Anonyymi
Jos on omia lapsia, koska ei niitä aivan kaikilla välttämättä ehkä ole. Sivusta
- Anonyymi
Tarviiko suhun tutustua? Senkin hymy.
T.oho
Hymyile, näin :).
https://m.youtube.com/watch?v=W1oDRwJzKDk&list=RDW1oDRwJzKDk&start_radio=1&pp=ygUiY2hlY2hueWEgbmFzaGVlZCBsYSBpbGFoYSBpbGxhbGxhaKAHAQ==- Anonyymi
Kuplakuskilla kameroineen, mynthoneineen ja tuhkalapioineen hyytyy paljon muutakin ku hymy. Sen verran miinusta, ettei saldos riitä enää omaan possunnaamaaskaan. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuplakuskilla kameroineen, mynthoneineen ja tuhkalapioineen hyytyy paljon muutakin ku hymy. Sen verran miinusta, ettei saldos riitä enää omaan possunnaamaaskaan. ;)
Kyllä äitis ois ylpeä pojastaan kun lukis tätä sekavaa sinnikästä tilitystä palstaäijälle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä äitis ois ylpeä pojastaan kun lukis tätä sekavaa sinnikästä tilitystä palstaäijälle
Näyttää sisällön puolesta myös siltä, että tämä vihanpidon kohde on pirstaloitunut moneksi eri henkilöksi, kuhan on nemesis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää sisällön puolesta myös siltä, että tämä vihanpidon kohde on pirstaloitunut moneksi eri henkilöksi, kuhan on nemesis
Ehkäpä muut tietää arvioida paremmin tätä
- Anonyymi
Kuka vttu sä olet?
Sä joskus kirjoitit mulle täällä jotain, kirjoittasitpa vieläkin mut muualla.
Sit vois vaikka tullakin jälleen hymy ):
- Anonyymi
Oletko nyt valmis?
- Anonyymi
Mihin valmis, mitä tarkoitat?
- Anonyymi
Se juna meni jo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se juna meni jo!
Onko teillä miesjuna? Ei kiitos.
- Anonyymi
Juu.
- Anonyymi
Tänä yönä aamuun asti
- Anonyymi
Mitäs tuo meinaa... tai kuka meinaa... ;-))
- Anonyymi
Nyt on tunnisteet kerrankin kohdillaan. Aikomukset ei vaan taida olla puhtaimmasta päästä.
- Anonyymi
Yllytät hullua. Avaimet kenties väärissä käsissä. Mitä tahansa kaiken muun kustannuksella.
- Anonyymi
Kai ne jollaki sitte on?
- Anonyymi
Uskon varassa on moni asia. Uskooko tässä enää itseensäkään. Ettei kaikki haihdu savuna ilmaan.
- Anonyymi
Tänä iltana?
🧚🏼♀️ - Anonyymi
Tuu vaan herättelee, ovikelloki on jo... ;-))
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1265686
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai994885Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1404844Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3952459- 1312380
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv42032- 1151985
- 2561637
- 3831397
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.601243