Nyt meni lopulliset lämmöt.

Anonyymi-ap

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta parisuhderintamalla.

Onneksi edes täältä on saanut lukea muutaman lämmittävän kommentin ja kiitos niille miehille, jotka ovat yrittäneet valaa uskoa miehiin.
Ei sitten tarvitse kaikkia miehiä vihata lopunikää.

60

2106

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minunkin pitäisi tilata lisää polttoainetta. Hyvä muistutus!

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Hyvä, että löysit asiasta muistutuksen.

• Anonyymi

Mikä tässä teatraalisessa esityksessä oli naisia esittävä katkera äijä ns ns kärki tällä kertaa? Sanojen salaatti vaan mummielestä. Naiselta T

• Anonyymi

Kamala mielipide, arvostelee kaikkia yhdessä ja erikseen, näin ei voi jatkua enää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kamala mielipide, arvostelee kaikkia yhdessä ja erikseen, näin ei voi jatkua enää

Peru kumoa kirjoitus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Peru kumoa kirjoitus?

Enpä taida, this mockery is too much fun.

• Anonyymi

Äläs nyt. Kyllä hyviäkin miehiä on. Itse en ollut riittävän hyvä ukkeli naimisissa ollessani.

Voisin syyttää ruuhkavuosia ja vaikka mitä. Ei, en vain ollut hyvä mies. Nyt olisin eri ukko, mutta Katja-vainaakin meni kuolemaan.

Näillä mennään ja toivotaan ymmärrystä sinkut-palstalta. En ole ytmi, en ätmi, vaan keskiverron keskiverto. Ketään ei kiinosta mun jutut.

>simiti<

• Anonyymi

Kiitos tästä. Pakko myöntää, että mulla kesti aikaa oppia lukemaan sua, mutta nykyään osaan jotenkin.

• Anonyymi

Vai Katja,kuoliko hän siellä venäjällä,jonne muutti vähän aikaa sitten,esitti täällä haastattelunki,sieltä Venäjältä ja "kehui viihtyvänsä"!?????

• Anonyymi

Voithan lisätä tämänkin asian siihen sun rikosilmoitukseen, mihin keräät nyt aineistoa kiusaamisesta.

• Anonyymi

Mene sinä katkera ihmisvihaaja hukkaan siitä.

• Anonyymi

Tehty ja tutkinnassa.

• Anonyymi

Oletko varmasti muistanut dokumentoida kaikki palstsäijän tuohon aiheeseen liityvät provot? Sehän tekee susta ihka oikean pol..gepeton pojan. T naiselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tehty ja tutkinnassa.

Mahtavaa, kerrotko trolli väliaikatietoa miten tämä tutkinta etenee?

• Anonyymi

Tjaa, yksi ei ole kaikki eikä kaikki ole yksi

• Anonyymi

Persu ei ole kansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persu ei ole kansa.

Ap on poliittisesti sitoutumaton eikä tämä nyt liity politiikkaan mitenkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persu ei ole kansa.

Aha, no ei se mersukaan kansanauto ole

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap on poliittisesti sitoutumaton eikä tämä nyt liity politiikkaan mitenkään.

No ehkä kyllä löysästi suhdepolitiikkaan

• Anonyymi

Eipä sitä ole kaikki ansainneetkaan mutta ne oikeasti hyvät miehet on pitkissä parisuhteissa nainen ei helposti hyvästä luovu itselleen täydellisesti tuskin koskaan ennen kun kuolema erottaa ja mies mitä luultavammin jää mielummin leskeksi kun ottaa huonompaa tilalle tällöin

• Mä en taas jalkais miehiä kuin myöskään naisiakaan hyviin ja huonoihin. Ihmiset on vaan toisille sopivampia tai sitten ei.

• Anonyymi

Mu5tasydän: Haluan tehdä rikosilmoituksen koska minua kiusataan Suoli24 palstalla.
      Poliisi: Miksi hakeudut sille palstalle tietoisesti oman kuvasi kera?
      Mu5tasydän: Koska kerään todisteita.

• Anonyymi

Miten tämä liittyy aloitukseen?

• Jos sulla on joku ongelma mun kans, niin olepa suoraan yhteydessä. Raukkamaista pyörittää pskamyllyä anonyyminä julkisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten tämä liittyy aloitukseen?

Kyllä tämä pajatus siinä mielessä liityyy tähän palstasedän aloitukseen, että se haluaa eläytyä tähän aiheeseen joka kulmasta ja länkyttää tästä vakavasta kiusaamisesta suolikakosella, etköhän ymmärrä jo sinäkin vaikka parhaasi yrität että et ymmärtäisi

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Jos sulla on joku ongelma mun kans, niin olepa suoraan yhteydessä. Raukkamaista pyörittää pskamyllyä anonyyminä julkisesti.

Minusta aloittajaäijä tässä surkuhupaisassa performaatiossasi on surullisinta se, että ontot ihmiset hakee tästä sävyjä

• Kylmäkiskoisuus ei kannata, koska ihminen ei selviä yksin. Tiimeissä muodostuu kollektiivista osaamista, kun yksilöt yhdistävät oman osaamisensa. Yhteisöllinen osaaminen ja kollektiivinen tieto on se tän päivän juttu.

• Anonyymi

Pärjätäänpä, yksinkin. Ei pärjäämiseen kumppania tarvita. Tai vastakkaista sukupuolta.

Tän päivän juttu on yksin pärjääminen.

xLiner

• Anonyymi

Kyllä se joskus kannattaa. Näkökulmani on muuttunut nuoruudestani tähän päivään näin, koska kylmäkiskoiset ihmiset on näyttäneet esimerkillään miten heitä kuuluu käsitellä.

Kai he tykkää itsekin samasta kyydistä mitä muille tarjoilee?

Ihan oikeasti kaikkea ei tarvi, eikä pidä niellä. Kylmäkiskoisissa ihmisissä ei menetä mitään kumppanina. Ja ammattilaisina joka alalta löytyy niitä lämpimämpiäkin ihmisiä.

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Pärjätäänpä, yksinkin. Ei pärjäämiseen kumppania tarvita. Tai vastakkaista sukupuolta.

xLiner

Oot kyllä valitettavasti oikeessa. Pakkohan täällä yksin on kaikki tehdä. Teoriassa kylläkin kaikki tehdään yhdessä ja tiimeissä. Mutta yksinhän täällä ollaan niin töissä kuin töiden ulkopuolella.

Hienoahan se on, että on visioita. Mutta opintosuunnitelmat ja työelämän kehityssuunnitelmat näyttää etääntyvän käytännön elämästä jo niin paljon, ettei niiden avulla voi mitään enää kehittää. Pitäs lähtee pienistä askelista kohti parempaa.

Jaa että mitä aloitukseen liittyy, niin suhteitaan nämäkin ovat ja heijastuu kyllä työelämän ulkopuolisiinkin suhteisiin. Yhdessä työn teoriassa puhuttiin jopa rakkaudesta. Täytyypä tarkistaa toi, mikä se oli.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se joskus kannattaa. Näkökulmani on muuttunut nuoruudestani tähän päivään näin, koska kylmäkiskoiset ihmiset on näyttäneet esimerkillään miten heitä kuuluu käsitellä.

Kai he tykkää itsekin samasta kyydistä mitä muille tarjoilee?

Ihan oikeasti kaikkea ei tarvi, eikä pidä niellä. Kylmäkiskoisissa ihmisissä ei menetä mitään kumppanina. Ja ammattilaisina joka alalta löytyy niitä lämpimämpiäkin ihmisiä.

Jasu

Mä nyt jotenkin uskon. Vaikka toivo onnsuurimmaksi osaksi menny. Että lähes kaikista löytyy sitä lämpöö. Saatas vaan tää ympäristö toisenlaiseksi. Siis asenteet. Tarttuu vaan toi negatiivisuus. En mä itekään pohjimmiltaan oo mikään ilkee. Jatkuva kiire ja siihen päälle fyysisen kunnon lasku. Ja alaspäinhän se ihan kollektiivisestikin menee, kun väestö ikääntyy. Mutta sitä suuremmalla syyllä meidän pitäs muuttua. Ja kun puhutaan hierarkian poistumisesta ja itsejohtamisesta, niin ei se homma käytännössä etene.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Jaaha, sitä on untennäköjakso jäänyt päälle näköjään taas valveillaoloajaksi kellonajasta päätellen, jututkin ihan horroksessa kirjoiteltu 😁.
        Unissaankävelystä olen kuullut ja joskus jopa nähnytkin mutta että unissaankirjoitteluakin esiintyy niin se on ihan uusi juttu 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Kumppania ei tarvita, mutta yksin hengailu jatkuvasti on epäterveellistä.

- Sheena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaaha, sitä on untennäköjakso jäänyt päälle näköjään taas valveillaoloajaksi kellonajasta päätellen, jututkin ihan horroksessa kirjoiteltu 😁.
        Unissaankävelystä olen kuullut ja joskus jopa nähnytkin mutta että unissaankirjoitteluakin esiintyy niin se on ihan uusi juttu 😄

Sulla on vaan erilainen vrk-rytmi 😁

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumppania ei tarvita, mutta yksin hengailu jatkuvasti on epäterveellistä.

- Sheena

Aika monikin nautinto on epäterveellistä 😉

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika monikin nautinto on epäterveellistä 😉

xLiner

Nukkuminen olisi aika terveellistä ja tähän ei sitten vastata aamuviideltä onko selvä 😛
        -sivusta

• Anonyymi

Siinä saa vain katsoa peiliin kun hakee syyllistä. Mikä niissä kelvottomissa kiehtoo? Mistä niitä edes löytyy? Ja miksi niitä on parin vuoden aikana ollut niin paljon, mikä ajaa hakemaan niin epätoivoisesti parisuhdetta?

Ajattelen että olis aika kamalaa jos pitäisi ajatella jokaista miestä mahdollisena seurustelukumppanina.

xLiner

• Anonyymi

Ja siksi toiseksi... Aina saa muuttaa mieltään.

xLiner

• Anonyymi

Tinderistä niitä on löytynyt. Niinpä, peiliin katsomisen paikka. Liian kova hoivavietti on ainakin jo paikannettu peilistä. Mitäpä sellainen vetää kuin hunaja mehiläisiä? - Narsistisia ihmisiä.

• Anonyymi

Kylmyys kannattaa kohdistaa sinne minne se kuuluu, jos aikoo niin kylmä olla. Eli ei minne sattuu ja kaikkia miehiä kohtaan. Jos joku on itsekin kylmä, silloin sen voi hyväksyä. Niin metsä vastaa.. Vaikkei ole koskaan pakko muuttua itse sellaiseksi mitä inhoaa.

Jasu

• Anonyymi

Tuolla jo jotkut kirjoitti totuuden. Kaikkia huonoja kokemuksiasi yhdistää yksi yhteinen tekijä ja se olet sinä itse.

Kannattaa tutustua itseensä, että mikä vimma vie sellaisten ihmisten seuraan, ketkä lopulta satuttaa sinua.

Itse en ole vielä halunnut sitä selvittää, mutta enpähän sotkeudukaan kehenkään.

• Anonyymi

Aika sentimentaalinen kirjelmä palstasetä tätä apaattista aloitustasi koskien

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika sentimentaalinen kirjelmä palstasetä tätä apaattista aloitustasi koskien

Työnnä sinä foliohattu pääsi uuniin ja paista se kypsäksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työnnä sinä foliohattu pääsi uuniin ja paista se kypsäksi.

Kiitos vahvistuksesta, palstaäijä

• Anonyymi

Itsekkyyteen perustuvat yhteiset projektit on mahdottomia, yksilökeskeinen yhteiskunta on paradoksi, länsimaalaisuus naisten älyvapauksineen tuhoutuu.

• Anonyymi

Kiltin ja kunnollisen miehen valitsemalla tätäkään ongelmaa ei olisi ollut.

Ihan itse valitsit olla ilkeiden jännämiesten käytettävänä.

• Anonyymi

Meinaatko, että kaikki asiat selviävät heti kättelyssä? Luulet, että ihmiset henkseleitä paukutellen kertovat millaisia sikoja voivat olla? Tuskin ovat itsekään ylpeitä kaikista teoistaan.

• Anonyymi

Miehiä on erilaisia... Suurin osa on ihania tai jotain sinnepäin.

- Sheena

• Olen pahoillani että sinua on kohdeltu huonosti parisuhteissasi. On kamalaa että joutuu satutetuksi sellaisen ihmisen toimesta, jonka juuri pitäisi suojella sinua maailman pahuudelta.

Muista kuitenkin, etteivät miehet ole mikään kollektiivinen joukko. Ei kai sinua aja menneisyyden traumat hakeutumaan yhä uudestaan ja uudestaan huonoihin parisuhteisiin?

• Anonyymi

Juu, tietyssä harmituksen mielentilassa tehty avaus. Yritän muistaa ja muistankin, että kaikki miehet eivät ole sikoja.

• Anonyymi

Ei pitäisi joutua valitsemaan kylmän ja kuolleen sydämen välillä.

• Anonyymi

Mitä tarkoitat tällä?

• Anonyymi

Jos muotoaan voi noin muuttaa vetoaa ehkäpä sitten tyystin eri tyyppisiin. Ihmissuhteiden monimutkaisessa salissa kun empatia ja narsismi huomaavat usein olevansa jumissa monimutkaisessa, vaikkakin myrkyllisessä, valssissa. Empaatit, anteliaine sydämineen ja rajattomine ymmärryksen kykyineen, tuntevat vastustamatonta vetoa narsistien magneettiseen viehätysvoimaan. Se on vetovoima, joka on yhtä vanha kuin aika itse, kuin koi liitämässä kohti liekkiä, liekkiä, joka lupaa lämpöä, mutta usein tuo mukanaan vain kärventyneitä siipiä ja katumusta.

• Anonyymi

Tämä on varmaan totta. Lasteni isä on sen verran tervepäinen yksilö, että ei koskaan tarvinnut olla huolissaan, että hän tarkoituksellisesti satuttaisi. Siksikin elin siinä uskossa, että hyviä miehiä on maailma puolillaan.

• Täältä saa hyvin miehistä tukea. 👍🏼 Toivon ettet ihan kokonaan heitä kirvestä kaivoon, kunhan jaksat yrittää niin vielä voit löytää sen sun oman todellisen helmen:)
      Ei kaikki miehet oo pahoja. Katsele ja mutustele sitä uutta tuttavuutta. Mikään pakko ei ole pariutua. 😉

• Anonyymi

Varoitusmerkkejä on varmasti ollut. Ettei mikään tuossa ollut itseä varten. Sielu on kuitenkin liian kallis hinta maksettavaksi. Joku sanoisi tuota elämänkouluksi, johon kuuluu rajojen luomisen, itsekunnioituksen ja joustavuuden oppiminen. Yrityksen, erehdyksen ja tuskan kautta kypsäksi empaatiksi tulemisen ehdot.

• Anonyymi

Tähän voisi päteä taas vanha 20/80 sääntö sen tai uudempi versio 5/95. Kun naiset ovat kiinnostuneita 5%:sta kaikkein komeimpia miehiä, niin toki heillä naisia riittää ettei tarvitse sitoutua mihinkään tavikseen.

• Anonyymi

En ole missään vaiheessa etsinyt kiiltokuvapoikia, mallimiehiä tai ns. jännämiehiä. En ole mikään ruusunen, joten tiedän tasoni.

Keski-ikäinen nainen ei ole enää kovaa valuuttaa parisuhdemarkkinoilla. Nuoremmat miehet eivät kiinnosta, vaikka sieltä tuntuisi löytyvän saumaa.

• Anonyymi

Ai jaa 🍪

• Anonyymi

Joillekin käy vaan väkisinkin huono tuuri, vaikka yrittäisi valita oikeat miehet. Toisen tunteista on niin vaikea olla varma, kun moni haluaa vaan sänkyyn ja voi esittää kuukausien ajan.

Itse vedän ikävä kyllä toiseen ääripäähän ja lähestyn yleensä vasta pahasti ihastuneena, joten varmasti jää tutustumatta moneen ihanaan ihmiseen. Ei siinä kuitenkaan heti tarvitsisi loppuelämäksi sitoutua.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      127
      5715
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      396
      2519
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      132
      2416
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      4
      2042
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      57
      996
    6. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      10
      992
    7. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      8
      972
    8. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      51
      882
    9. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      76
      805
    10. Temusta tilaamiseen tulee muutos

Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/
      Maailman menoa
      101
      775
    Aihe