Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta parisuhderintamalla.
Onneksi edes täältä on saanut lukea muutaman lämmittävän kommentin ja kiitos niille miehille, jotka ovat yrittäneet valaa uskoa miehiin.
Ei sitten tarvitse kaikkia miehiä vihata lopunikää.
Nyt meni lopulliset lämmöt.
36
1526
Vastaukset
- Anonyymi
Minunkin pitäisi tilata lisää polttoainetta. Hyvä muistutus!
-keinovaginamies-- Anonyymi
Hyvä, että löysit asiasta muistutuksen.
- Anonyymi
Mikä tässä teatraalisessa esityksessä oli naisia esittävä katkera äijä ns ns kärki tällä kertaa? Sanojen salaatti vaan mummielestä. Naiselta T
- Anonyymi
Kamala mielipide, arvostelee kaikkia yhdessä ja erikseen, näin ei voi jatkua enää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kamala mielipide, arvostelee kaikkia yhdessä ja erikseen, näin ei voi jatkua enää
Peru kumoa kirjoitus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peru kumoa kirjoitus?
Enpä taida, this mockery is too much fun.
- Anonyymi
Äläs nyt. Kyllä hyviäkin miehiä on. Itse en ollut riittävän hyvä ukkeli naimisissa ollessani.
Voisin syyttää ruuhkavuosia ja vaikka mitä. Ei, en vain ollut hyvä mies. Nyt olisin eri ukko, mutta Katja-vainaakin meni kuolemaan.
Näillä mennään ja toivotaan ymmärrystä sinkut-palstalta. En ole ytmi, en ätmi, vaan keskiverron keskiverto. Ketään ei kiinosta mun jutut.
>simiti<- Anonyymi
Kiitos tästä. Pakko myöntää, että mulla kesti aikaa oppia lukemaan sua, mutta nykyään osaan jotenkin.
- Anonyymi
Voithan lisätä tämänkin asian siihen sun rikosilmoitukseen, mihin keräät nyt aineistoa kiusaamisesta.
- Anonyymi
Mene sinä katkera ihmisvihaaja hukkaan siitä.
- Anonyymi
Tehty ja tutkinnassa.
- Anonyymi
Oletko varmasti muistanut dokumentoida kaikki palstsäijän tuohon aiheeseen liityvät provot? Sehän tekee susta ihka oikean pol..gepeton pojan. T naiselta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tehty ja tutkinnassa.
Mahtavaa, kerrotko trolli väliaikatietoa miten tämä tutkinta etenee?
- Anonyymi
Tjaa, yksi ei ole kaikki eikä kaikki ole yksi
- Anonyymi
Persu ei ole kansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persu ei ole kansa.
Ap on poliittisesti sitoutumaton eikä tämä nyt liity politiikkaan mitenkään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Persu ei ole kansa.
Aha, no ei se mersukaan kansanauto ole
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ap on poliittisesti sitoutumaton eikä tämä nyt liity politiikkaan mitenkään.
No ehkä kyllä löysästi suhdepolitiikkaan
- Anonyymi
Eipä sitä ole kaikki ansainneetkaan mutta ne oikeasti hyvät miehet on pitkissä parisuhteissa nainen ei helposti hyvästä luovu itselleen täydellisesti tuskin koskaan ennen kun kuolema erottaa ja mies mitä luultavammin jää mielummin leskeksi kun ottaa huonompaa tilalle tällöin
Mä en taas jalkais miehiä kuin myöskään naisiakaan hyviin ja huonoihin. Ihmiset on vaan toisille sopivampia tai sitten ei.
- Anonyymi
Mu5tasydän: Haluan tehdä rikosilmoituksen koska minua kiusataan Suoli24 palstalla.
Poliisi: Miksi hakeudut sille palstalle tietoisesti oman kuvasi kera?
Mu5tasydän: Koska kerään todisteita.- Anonyymi
Miten tämä liittyy aloitukseen?
Jos sulla on joku ongelma mun kans, niin olepa suoraan yhteydessä. Raukkamaista pyörittää pskamyllyä anonyyminä julkisesti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten tämä liittyy aloitukseen?
Kyllä tämä pajatus siinä mielessä liityyy tähän palstasedän aloitukseen, että se haluaa eläytyä tähän aiheeseen joka kulmasta ja länkyttää tästä vakavasta kiusaamisesta suolikakosella, etköhän ymmärrä jo sinäkin vaikka parhaasi yrität että et ymmärtäisi
- AnonyymiUUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Jos sulla on joku ongelma mun kans, niin olepa suoraan yhteydessä. Raukkamaista pyörittää pskamyllyä anonyyminä julkisesti.
Minusta aloittajaäijä tässä surkuhupaisassa performaatiossasi on surullisinta se, että ontot ihmiset hakee tästä sävyjä
Kylmäkiskoisuus ei kannata, koska ihminen ei selviä yksin. Tiimeissä muodostuu kollektiivista osaamista, kun yksilöt yhdistävät oman osaamisensa. Yhteisöllinen osaaminen ja kollektiivinen tieto on se tän päivän juttu.
- Anonyymi
Pärjätäänpä, yksinkin. Ei pärjäämiseen kumppania tarvita. Tai vastakkaista sukupuolta.
Tän päivän juttu on yksin pärjääminen.
xLiner - Anonyymi
Kyllä se joskus kannattaa. Näkökulmani on muuttunut nuoruudestani tähän päivään näin, koska kylmäkiskoiset ihmiset on näyttäneet esimerkillään miten heitä kuuluu käsitellä.
Kai he tykkää itsekin samasta kyydistä mitä muille tarjoilee?
Ihan oikeasti kaikkea ei tarvi, eikä pidä niellä. Kylmäkiskoisissa ihmisissä ei menetä mitään kumppanina. Ja ammattilaisina joka alalta löytyy niitä lämpimämpiäkin ihmisiä.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Pärjätäänpä, yksinkin. Ei pärjäämiseen kumppania tarvita. Tai vastakkaista sukupuolta.
xLinerOot kyllä valitettavasti oikeessa. Pakkohan täällä yksin on kaikki tehdä. Teoriassa kylläkin kaikki tehdään yhdessä ja tiimeissä. Mutta yksinhän täällä ollaan niin töissä kuin töiden ulkopuolella.
Hienoahan se on, että on visioita. Mutta opintosuunnitelmat ja työelämän kehityssuunnitelmat näyttää etääntyvän käytännön elämästä jo niin paljon, ettei niiden avulla voi mitään enää kehittää. Pitäs lähtee pienistä askelista kohti parempaa.
Jaa että mitä aloitukseen liittyy, niin suhteitaan nämäkin ovat ja heijastuu kyllä työelämän ulkopuolisiinkin suhteisiin. Yhdessä työn teoriassa puhuttiin jopa rakkaudesta. Täytyypä tarkistaa toi, mikä se oli.Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se joskus kannattaa. Näkökulmani on muuttunut nuoruudestani tähän päivään näin, koska kylmäkiskoiset ihmiset on näyttäneet esimerkillään miten heitä kuuluu käsitellä.
Kai he tykkää itsekin samasta kyydistä mitä muille tarjoilee?
Ihan oikeasti kaikkea ei tarvi, eikä pidä niellä. Kylmäkiskoisissa ihmisissä ei menetä mitään kumppanina. Ja ammattilaisina joka alalta löytyy niitä lämpimämpiäkin ihmisiä.
JasuMä nyt jotenkin uskon. Vaikka toivo onnsuurimmaksi osaksi menny. Että lähes kaikista löytyy sitä lämpöö. Saatas vaan tää ympäristö toisenlaiseksi. Siis asenteet. Tarttuu vaan toi negatiivisuus. En mä itekään pohjimmiltaan oo mikään ilkee. Jatkuva kiire ja siihen päälle fyysisen kunnon lasku. Ja alaspäinhän se ihan kollektiivisestikin menee, kun väestö ikääntyy. Mutta sitä suuremmalla syyllä meidän pitäs muuttua. Ja kun puhutaan hierarkian poistumisesta ja itsejohtamisesta, niin ei se homma käytännössä etene.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
xLinerJaaha, sitä on untennäköjakso jäänyt päälle näköjään taas valveillaoloajaksi kellonajasta päätellen, jututkin ihan horroksessa kirjoiteltu 😁.
Unissaankävelystä olen kuullut ja joskus jopa nähnytkin mutta että unissaankirjoitteluakin esiintyy niin se on ihan uusi juttu 😄
- Anonyymi
Siinä saa vain katsoa peiliin kun hakee syyllistä. Mikä niissä kelvottomissa kiehtoo? Mistä niitä edes löytyy? Ja miksi niitä on parin vuoden aikana ollut niin paljon, mikä ajaa hakemaan niin epätoivoisesti parisuhdetta?
Ajattelen että olis aika kamalaa jos pitäisi ajatella jokaista miestä mahdollisena seurustelukumppanina.
xLiner- Anonyymi
Ja siksi toiseksi... Aina saa muuttaa mieltään.
xLiner
- Anonyymi
Kylmyys kannattaa kohdistaa sinne minne se kuuluu, jos aikoo niin kylmä olla. Eli ei minne sattuu ja kaikkia miehiä kohtaan. Jos joku on itsekin kylmä, silloin sen voi hyväksyä. Niin metsä vastaa.. Vaikkei ole koskaan pakko muuttua itse sellaiseksi mitä inhoaa.
Jasu - Anonyymi
Tuolla jo jotkut kirjoitti totuuden. Kaikkia huonoja kokemuksiasi yhdistää yksi yhteinen tekijä ja se olet sinä itse.
Kannattaa tutustua itseensä, että mikä vimma vie sellaisten ihmisten seuraan, ketkä lopulta satuttaa sinua.
Itse en ole vielä halunnut sitä selvittää, mutta enpähän sotkeudukaan kehenkään.- AnonyymiUUSI
Aika sentimentaalinen kirjelmä palstasetä tätä apaattista aloitustasi koskien
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k734001- 1013545
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823368Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia372747- 1251673
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191154Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221134Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1201055