muutoksia? Olis ihan kiva tietää, kun on ollut juttua näistä omaisen kanssa.
Onko kellä todettu syöpään sairastuessaan laboratorioarvojen
8
217
Vastaukset
- Anonyymi
Maksa-arvot räjähti.
Sytohoidoista. - Anonyymi
Ennen diagnoosia ei suuria merkittäviä muutoksia.
Ei mitään mihin olisi puututtu.
Verenpaine alkoi nousta pari vuotta ennen diagnoosia. - Anonyymi
Veren hyytymistä ei tarkkailtu.
Siinä olisi saattanut näkyä jotain.
Muutamia massiivisia mustelmia tuli ihan tyhjästä noin vuoden aikana ennen diagnoosia.
Pikku kolhasu, mitä ei edes muistanut ja järkyttävä mustelma.
Silmäkin oli mustana, vaikka en tiennyt mihin muka olisin sen satuttanut. - Anonyymi
Nykyään tutkimukset ainakin julkisella puolella on sitä tasoa, että otetaan perusverikokeet ja tulehdusarvo, ja niiden ollessa kunnossa jätetään asia siihen.
Saatetaan sanoa, tule uudestaan , jos vaiva jatkuu, ei mene ohi. Ja kun/jos menee uudestaan, sanotaan vain samalla tavalla.- Anonyymi
Työterveydessä mitään verikokeita oteta.
- Anonyymi
Hoitotakuun puitteissa mini vauva ehtii mennä ohi, kun kolme kuukautta odottaa.
Turhaa me valitetaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoitotakuun puitteissa mini vauva ehtii mennä ohi, kun kolme kuukautta odottaa.
Turhaa me valitetaan.Hoitotakuun puitteissa moni vaiva ehtii mennä ohi, kun kolme kuukautta odottaa.
Autocorrect rules! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoitotakuun puitteissa moni vaiva ehtii mennä ohi, kun kolme kuukautta odottaa.
Autocorrect rules!Kolmessa kuukaudessa syöpä kasvaa jo ihan merkittävästi ja mahdollisesti leviää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372310
- 551327
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361266- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39904Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575