Nyt kun kullan hinta on hurjan korkealla niin kullan ostajat joka pitäjässä päivystää.
Todennäköisesti ostavat nyt romukultaa ja putsaavat sen ja myyvät eteenpäin puhtaana 99,98-99,99 promillen kultana ja näin ottavat hyvän voiton.
Kullan ostajat?
24
526
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä. Tarjosin "parhaaksi maksajaksi" ilmoittaneille firmalle ,lähetin ilmaisen kuoren kautta läjän romukultaa. Yritys tarjosi 280 €. Pyysin romut takaisin ja kävin torin kulmalla liikkeessä. Sain 750€. Että kannattaa vertailla ja varsinkin suosia oman paikkakunnan liikkeitä.
- Anonyymi
Mitä myit?
- Anonyymi
Aika iso ero. Itse möin kultakiertueelle läjän kultaa niin sain 2700euroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä myit?
Katkenneen rannekorun ja ykköskappale korvakoruja about 15 g.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katkenneen rannekorun ja ykköskappale korvakoruja about 15 g.
Jos oletetaan että on ollut 14karaatin kultaa eli 585 kultaa niin tuosta 15grammasta 58,5% on kultaa ja loput todennäköisesti hopeaa.
(Hopean arvo aivan olematon, muutama euro)
Eli hyvin karkeasti noin 8-9grammaa kultaa.
Myyjät eivät maksa puhtaan kullan arvoa koska se ei ole puhdasta vaan seoskultaa.
Leimojen perusteella kullan voi sulattaa ja tehdä siitä uudelleen kultatuotteita tai romukullan voi mekaanisen ja kemiallisen prosessin kautta puhdistaa ja myydä eteen päin puhtaana kultana.
- Anonyymi
Minulla ois n.70kg kultaa myynnissä!
- Anonyymi
Aika tukeva kulta, pitäisikö alkaa laihduttamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika tukeva kulta, pitäisikö alkaa laihduttamaan.
Ihan rimpula. Omani on +120 kg.
- Anonyymi
"Minulla ois n.70kg kultaa myynnissä!"
Vai tuulen huuhtoma perse? - Anonyymi
Kullan hinta ei voi nousta enää
- Anonyymi
Kullikullikullikuli
- Anonyymi
Älkää ihmiset lähettäkö postin kautta jalometallejanne. Aika suuri riski tulla huijatuksi. Menkää ennemmin johonkin luotettavaan kivijalkaliikkeeseen, jossa voi itse seurata punnitusta ja sopia hinnasta. Autoilla liikkuvia koijareita kannattaa välttää.
Luotettava jalometallin ostaja on Suomen Kultareservi.
Katsokaa arvostelut fi.trustpilot.com -sivulta. Suurin osa positiivisia arvioita.
Suomessa on huijattu jo tuhansia ihmisiä valheellisilla, kieroilla lupauksilla.
Menkää trustpilotin sivuille ja päätelkää itse.- Anonyymi
Minun kulta ei oo myytävänä eikä lainattavissa mistään hinnasta. 💪
- Anonyymi
Me käytetäänkin sitä salaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me käytetäänkin sitä salaa.
Nyt perk..... :)))))
- Anonyymi
Kullan hinta romahtaa alkuvuodesta 2026. Viimeiset ajat saada kullasta hyvä hinta.
- Anonyymi
Juu, nyt jo rommaa kun hypettty ylös yli 10 vuotta. Ensi kesänä kullan hinta noin 30 prosenttia halvempi kuin nyt.
- Anonyymi
Eik se ois pitänt ostaa sillon, kun kulta oli halpaa ja nyt myyä?
- Anonyymi
Ei kukkaa olis myynyt.
- Anonyymi
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/a/cd0c4a34-87fd-4207-b307-f9f82611bf44
Tällainen uutinen oli kolme päivää sitten ja tänä aamuna oli uutinen että "kullan hinta laski 5%".- Anonyymi
Äkkiä myymään! Kullan hinta tulee rytinällä alas! Kohta niistä koruista ei saa mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äkkiä myymään! Kullan hinta tulee rytinällä alas! Kohta niistä koruista ei saa mitään.
Olis pitänyt myydä jo. Itse möin kultaromut kolme viikkoa sitten. Enää ei saa niin hyvää hintaa.
- Anonyymi
Virhe tullut tuossa promilleissa, se pitää olla 999,9 promillea.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213560
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu303403Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt503371Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka513025Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222849Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod192594Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132325MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142135Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281737IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1321348