Kullan ostajat?

Anonyymi-ap

Nyt kun kullan hinta on hurjan korkealla niin kullan ostajat joka pitäjässä päivystää.
Todennäköisesti ostavat nyt romukultaa ja putsaavat sen ja myyvät eteenpäin puhtaana 99,98-99,99 promillen kultana ja näin ottavat hyvän voiton.

34

975

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä. Tarjosin "parhaaksi maksajaksi" ilmoittaneille firmalle ,lähetin ilmaisen kuoren kautta läjän romukultaa. Yritys tarjosi 280 €. Pyysin romut takaisin ja kävin torin kulmalla liikkeessä. Sain 750€. Että kannattaa vertailla ja varsinkin suosia oman paikkakunnan liikkeitä.

• Anonyymi

Mitä myit?

• Anonyymi

Aika iso ero. Itse möin kultakiertueelle läjän kultaa niin sain 2700euroa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä myit?

Katkenneen rannekorun ja ykköskappale korvakoruja about 15 g.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katkenneen rannekorun ja ykköskappale korvakoruja about 15 g.

Jos oletetaan että on ollut 14karaatin kultaa eli 585 kultaa niin tuosta 15grammasta 58,5% on kultaa ja loput todennäköisesti hopeaa.
        (Hopean arvo aivan olematon, muutama euro)
        Eli hyvin karkeasti noin 8-9grammaa kultaa.
        Myyjät eivät maksa puhtaan kullan arvoa koska se ei ole puhdasta vaan seoskultaa.
        Leimojen perusteella kullan voi sulattaa ja tehdä siitä uudelleen kultatuotteita tai romukullan voi mekaanisen ja kemiallisen prosessin kautta puhdistaa ja myydä eteen päin puhtaana kultana.

• Anonyymi

Minulla ois n.70kg kultaa myynnissä!

• Anonyymi

Aika tukeva kulta, pitäisikö alkaa laihduttamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika tukeva kulta, pitäisikö alkaa laihduttamaan.

Ihan rimpula. Omani on +120 kg.

• Anonyymi

"Minulla ois n.70kg kultaa myynnissä!"

Vai tuulen huuhtoma perse?

• Anonyymi

Kullan hinta ei voi nousta enää

• Anonyymi

Kullikullikullikuli

• Anonyymi

Älkää ihmiset lähettäkö postin kautta jalometallejanne. Aika suuri riski tulla huijatuksi. Menkää ennemmin johonkin luotettavaan kivijalkaliikkeeseen, jossa voi itse seurata punnitusta ja sopia hinnasta. Autoilla liikkuvia koijareita kannattaa välttää.

• Anonyymi00028

• Anonyymi00030
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Tässä totuus kiertävistä kullan ostajista, hurjaa touhua!!!
        https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011802261.html

Pahimpia on kotiin soittelijat…onko kultaa? Tultaisiin putsaamaan teidät

Minulle soitettiin yksi päivä ainakin neljä kertaa tuntemattomasta numerosta, lopulta vastasin. Oli kullanostaja, mutta 14k grammahintaa ei osannut sanoa. Sanoi, että katsotaan sitten kun tullaan paikan päälle. En uskaltanut ottaa heitä kotiini vaan kävin torilla autossa.
        Aluksi tarjosivat 14k koruista yhteensä 18g yhteensä 640€, lopulta korottivat hintaa 760€ enempää ei kuulemma saa mistään?!? 42€/g Huijausta!!! En myynyt.

• XPman

Luotettava jalometallin ostaja on Suomen Kultareservi.
      Katsokaa arvostelut fi.trustpilot.com -sivulta. Suurin osa positiivisia arvioita.
      Suomessa on huijattu jo tuhansia ihmisiä valheellisilla, kieroilla lupauksilla.
      Menkää trustpilotin sivuille ja päätelkää itse.

• Anonyymi

Minun kulta ei oo myytävänä eikä lainattavissa mistään hinnasta. 💪

• Anonyymi

Me käytetäänkin sitä salaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me käytetäänkin sitä salaa.

Nyt perk..... :)))))

• Anonyymi

Kullan hinta romahtaa alkuvuodesta 2026. Viimeiset ajat saada kullasta hyvä hinta.

• Anonyymi

Juu, nyt jo rommaa kun hypettty ylös yli 10 vuotta. Ensi kesänä kullan hinta noin 30 prosenttia halvempi kuin nyt.

• Anonyymi

Eik se ois pitänt ostaa sillon, kun kulta oli halpaa ja nyt myyä?

• Anonyymi

Ei kukkaa olis myynyt.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Äkkiä myymään! Kullan hinta tulee rytinällä alas! Kohta niistä koruista ei saa mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äkkiä myymään! Kullan hinta tulee rytinällä alas! Kohta niistä koruista ei saa mitään.

Olis pitänyt myydä jo. Itse möin kultaromut kolme viikkoa sitten. Enää ei saa niin hyvää hintaa.

• Anonyymi00026
        Anonyymi kirjoitti:

Olis pitänyt myydä jo. Itse möin kultaromut kolme viikkoa sitten. Enää ei saa niin hyvää hintaa.

Kulta on ennätyskallista vieläkin kun vertaa 6kk takaiseen aikaan. Sama hopean kanssa.

• Anonyymi

Virhe tullut tuossa promilleissa, se pitää olla 999,9 promillea.

• Anonyymi00029

Nyt on jo kullan hinta romahtanut, hopea nyt on niin halpaa että pitäisi olla kilo kaupalla että siitä jotain rahaa saisi. Kupari melkein kalliimpaa

• Anonyymi00031

Kuparin hinta noin 6 € kilo hopea noin1000 € kilo

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Nyt sais hyvät rahat

• Anonyymi00035
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Höpö höpö, toisin päin on. Kupari on yli tonnin kilo.

• Anonyymi00033

🙃🙃

• Anonyymi00034

Aika hurjia hintaeroja jengi kyllä saanut, toi 280€ vs 750€ on jo aika härski. 😅

Ite oon pitänyt nyrkkisääntönä, etten myy "sokkona" kenellekään ennen kuin oon laskenut kullan todellisen pörssiarvon. Oon käyttänyt apuna kultalaskuri.fi sivustoa, sieltä näkee suoraan paljonko esim. 14K koruista pitäisi VÄHINTÄÄN saada päivän kurssilla.

Kun tietää itse sen "oikean" hinnan, on paljon helpompi neuvotella ostajan kanssa tai haistaa jos joku yrittää kusettaa ja tarjota romuhintaa.

• Anonyymi00036

Jos minulla olisikin vähän kultaa, niin miksi myisin sen, mitä tekisin sillä vähällä rahalla? Ei osannut soittaja sanoa mitään.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois

Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie
      Maailman menoa
      103
      3576
    2. Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia

Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta
      Maailman menoa
      13
      3413
    3. Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!

Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut
      Maailman menoa
      114
      2423
    4. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
      Maailman menoa
      53
      2412
    5. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      77
      2381
    6. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
      Sinkut
      147
      2161
    7. Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat

Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom
      Maailman menoa
      5
      2050
    8. HÄLYYTYS!!

Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36
      NATO
      436
      1957
    9. Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki

Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin
      Maailman menoa
      57
      1902
    10. Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa

ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt
      Maailman menoa
      41
      1893
    Aihe