Ja se harmittaa
Jäi saamatta
37
531
Vastaukset
- Anonyymi
Vielä ehtii, ilta on vasta nuori!
- Anonyymi
Mitä olisit halunnut...
- Anonyymi
...no sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...no sitä.
surkeeta on sullakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...no sitä.
Keneltä?
- Anonyymi
Varmaan tämä aloituksen kirjoittanut mies olisi halunnut Maarianhaminaan pyöräilemään ja keräämään kukkia kedolta
- Anonyymi
Se on tullut kyllä selväksi!
- Anonyymi
Tiedetään 🤪
- Anonyymi
Mikä siinä harmittaa? Naisia sulla riittää.
- Anonyymi
Keneltä?
- Anonyymi
Ei se kyl oikeestaa itsellä ees harmita, kun en alkaenkaan ollut pelkän seksin perässä. Joillain se on tietty pääasia, etenkin jos ei ole seksiä päässyt harrastamaan.
- Anonyymi
Mikä jäi?
- Anonyymi
Verokortti tuli postissa ja palkka jäi saamatta.
- Anonyymi
Nainen on lespo
- Anonyymi
Eipä todellakaan ole uusi tieto! Minä taas olen hetero ja kiinnostun vain heteromiehistä. Muutaman vuoden ikäerolla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä todellakaan ole uusi tieto! Minä taas olen hetero ja kiinnostun vain heteromiehistä. Muutaman vuoden ikäerolla!
Sanotko palstasetä kaikille muille ihmisille, että puhu kädelle? Uskottava performanssi vai mitä, lukijat? Vähän liian läpinäkyvää läystämistä teiltäkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanotko palstasetä kaikille muille ihmisille, että puhu kädelle? Uskottava performanssi vai mitä, lukijat? Vähän liian läpinäkyvää läystämistä teiltäkin
Nyt muuten jollain niskaa punottaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt muuten jollain niskaa punottaa
T-nainen on lesbo? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T-nainen on lesbo? 🤔
Niin, kerro toki vaikka että mitä sulla olisi sillä puolella tarjota ns. Teini
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T-nainen on lesbo? 🤔
Oispa, kyllä hän taitaa olla 😘 ainaki eräs tietty T ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T-nainen on lesbo? 🤔
En ole vaan tykkään miehistä 😊
- Anonyymi
Ymmärtääkseni
- Anonyymi
Jos nainen ei koe turvaa ja vaikutat hulivililtä portit pysyy kiinni.
- Anonyymi
Noinkin se on!
- Anonyymi
Pillun antaminen on mahdotonta siitä on kyse
- Anonyymi
Vai niin. Jos vaikka jostain ns pahasta ois sillä päässyt niin lyhytkestoinen ratkaisu koska joutuisi seppukun suorittamaan lopulta. Yhtä hienostunut kommentti kuin sinullakin ja monella muulla täällä tai miksei muuallakin
- Anonyymi
On täysin mahdotonta ja sitä voi saada vain sellainen 60v mies johon rakastun!
- Anonyymi
No oma oli päätöksesi.
- Anonyymi
Mut hei, joku muu saa sun sijaan👍Osaathan iloita toisten puolesta🤗
- Anonyymi
No jos siitä saa iloa niin mikä jottei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos siitä saa iloa niin mikä jottei.
Totta kai saa. Ajattele, se voi olla jollekin toiselle vielä paljon isompi juttu. Ehkä jopa eka kerta👍🤗
- Anonyymi
Moni on jäänyt saamatta
- Anonyymi
Tuu mua vastaan.....
https://m.youtube.com/watch?v=nIoLDtG-zBM- Anonyymi
T.just mua, pusu
- Anonyymi
Kuulin että kyllä sulla on naisia riittänyt🤭
- Anonyymi
Kauanko on kuivaa kautta jatkunut? 😂
- Anonyymi
Estrogeenin aloitin 4 vuotta sitten.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 992906
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on812380- 241916
Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221490Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291460Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151335- 87882
Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?26867Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai62816Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois2729