Valitettavasti et ollut tosissasi.
Uskoin sinun pitkien katseiden merkitsevän
26
482
Vastaukset
- Anonyymi
Milloin nähtiin viimeksi?
- Anonyymi
Lunta oli maassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lunta oli maassa.
Mikä vuosi?
- Anonyymi
Olin tosissani ja olen edelleen, mutta muut ihmiset eivät halua meidän olevan yhtään missään tekemisissä koskaan.
- Anonyymi
Tiedän, olen joutunut tutustumaan ihmisten rumiin puoliin ja se on ollut ihan järkyttävää koettavaa. En olisi ikinä voinut kuvitella, että osaa olla noin toisilleen pahoja ihmisiä olemassa.
- Anonyymi
Uskot niitä sitten. Minulle muut on navetassa päin seiniä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskot niitä sitten. Minulle muut on navetassa päin seiniä.
Olipas nokkela kommentti.
- Anonyymi
Mihin täältä katosi se :/ mies ei kai vaan tehnyt itselleen mitään pahaa...:( vai toivottavasti tuli järkiinsä ja jätti tämän, keskittyy oikeaan elämään. Hyvä niin.
- Anonyymi
Mistä päättelit etten olisi?
- Anonyymi
Et halunnut tavata minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten olet voinut nähdä katseen sitten jos ette ole tavanneet. En ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohimennen monesti katseltu, mutta et halunnut lähemmin tutustella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrät hyvin syyn. Ei johdu mitenkään sinusta vaan muista ihmisistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohimennen monesti katseltu, mutta et halunnut lähemmin tutustella.
Niin onko pyydetty esim kahville. Ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista tehdä itsestäsi narri tänäänkin jankuttamalla tämän trolliäijän kanssa kuin yleisölle briljeeraten. Sivusta naiselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin onko pyydetty esim kahville. Ei.
Minun on sanottava, käyttäydyn nykyään niin kaavamaisesti, pitäisi suorastaan pinnistää ja herätä ja saada itseni toimimaan toisella tavalla. Kyse ei ole siitä ettei kiinnostusta olisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista tehdä itsestäsi narri tänäänkin jankuttamalla tämän trolliäijän kanssa kuin yleisölle briljeeraten. Sivusta naiselta
Kukahan tässä sivusta jankuttaa ja tekee itsestään narrin. Samaa tasoa on teidän keskustelu keskenään. Onneksi ruudin keksiminen ei ollut teidän varassa.
- Anonyymi
Täällä palstalla monet puhuu toisten puolesta. 🤣 Meinasko aloittaja koskaan kysyä toisen osapuolen mielipidettä?
- Anonyymi
Katseestahan sen näkee, tosin avain on salattu ja sen purkamiseen voi mennä hieman aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katseestahan sen näkee, tosin avain on salattu ja sen purkamiseen voi mennä hieman aikaa.
Katse kertoo totuuden. Se ei valehtele koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katse kertoo totuuden. Se ei valehtele koskaan.
Siinä olet oikeassa, siinähän ei toimita ollenkaan älyn ja sanojen tasolla ja siten mahdollisen valehtelun, vaan on suora yhteys ihmisen sisimpään läpi kaikkien kerrosten suoraan totuuteen.
- Anonyymi
Vieläkö se kiinnostelee?
- Anonyymi
Omaan kauan jatkuneeseen kokemukseen viitaten, en koskaan ajatellut katseiden merkitsevän jotain tunteisiin liittyvää. Koska itse ajattelin tiettyä henkilöä vain sellaisena, että hän olisi tarvinnut apua elämäänsä. Minun on mahdoton ajatella sitä että olisin tekemisissä oman lapseni ikäisen kanssa! Vakituisen työpaikan menetys ei myöskään mahdollistanut häneen tutustumista!
- Anonyymi
Minä taas uskoin, että en ole aino pitkien katseiden saaja. Olin oikeassa.
Sivusta. - Anonyymi
Miksi viettelit ja kun rakastuin, niin työnsit pois?
- Anonyymi
Ei ole työntänyt pois
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 992906
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on812380- 241916
Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221490Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291460Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151335- 87882
Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?26867Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai62816Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois2729