se ovien aukominen käytävällä! Se vain pahentaa tilannetta sitä enemmän mitä kauemmin se jatkuu!
Kannattaa lopettaa
8
119
Vastaukset
- Anonyymi
Niin kerrotko lisää palstasetä tästä kerrostalosta missä asut? Itse en muista enää millasta se on kun on ollut paritaloa parakkitaloa jne. You had one job ,tale teller mutta ei siinä kaikesta huolimatta oli joku laimea ai jaa- aalto?
- Anonyymi
Joo on mullakin ollut, mutta en niissä pidemmän päälle viihtynyt. Modernissa kerrostalokämpässä on paljon hyviäkin puolia.
- Anonyymi
Läpikö pitäis lekuries juosta?
- Anonyymi
Yrität siis jatkaa sinnikäästi ”salakavalaa” panetteluasi ja sanoa sen viimeisen sanan? Sul on poju joku jumalharha päällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yrität siis jatkaa sinnikäästi ”salakavalaa” panetteluasi ja sanoa sen viimeisen sanan? Sul on poju joku jumalharha päällä
Sulla Tammisen Jumalan taimitarhassa ei taida oikein itää..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla Tammisen Jumalan taimitarhassa ei taida oikein itää..
Tähän sinun mielentilaan varmaan kuuluu se, että minun pitäisi ymmärtää mistä kirjoitat. En kyllä, mutta jospa joku muu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähän sinun mielentilaan varmaan kuuluu se, että minun pitäisi ymmärtää mistä kirjoitat. En kyllä, mutta jospa joku muu
Kyl Uppo-Nalle sitte tiedottaa lällärillä.
- Anonyymi
Eli kukaan ei liiku mihinkään, vai tarttisko sun vaan vaihtaa osotetta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2134060Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112563Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382275Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801390Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861278- 481149
- 751027
- 59893
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu57844- 44822