se ovien aukominen käytävällä! Se vain pahentaa tilannetta sitä enemmän mitä kauemmin se jatkuu!
Kannattaa lopettaa
8
106
Vastaukset
- Anonyymi
Niin kerrotko lisää palstasetä tästä kerrostalosta missä asut? Itse en muista enää millasta se on kun on ollut paritaloa parakkitaloa jne. You had one job ,tale teller mutta ei siinä kaikesta huolimatta oli joku laimea ai jaa- aalto?
- Anonyymi
Joo on mullakin ollut, mutta en niissä pidemmän päälle viihtynyt. Modernissa kerrostalokämpässä on paljon hyviäkin puolia.
- Anonyymi
Läpikö pitäis lekuries juosta?
- Anonyymi
Yrität siis jatkaa sinnikäästi ”salakavalaa” panetteluasi ja sanoa sen viimeisen sanan? Sul on poju joku jumalharha päällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yrität siis jatkaa sinnikäästi ”salakavalaa” panetteluasi ja sanoa sen viimeisen sanan? Sul on poju joku jumalharha päällä
Sulla Tammisen Jumalan taimitarhassa ei taida oikein itää..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla Tammisen Jumalan taimitarhassa ei taida oikein itää..
Tähän sinun mielentilaan varmaan kuuluu se, että minun pitäisi ymmärtää mistä kirjoitat. En kyllä, mutta jospa joku muu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähän sinun mielentilaan varmaan kuuluu se, että minun pitäisi ymmärtää mistä kirjoitat. En kyllä, mutta jospa joku muu
Kyl Uppo-Nalle sitte tiedottaa lällärillä.
- Anonyymi
Eli kukaan ei liiku mihinkään, vai tarttisko sun vaan vaihtaa osotetta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741