Haluaisitko kuitenkin seurustella sen retorisen narsistin/pahan puolen kaa😔
Et oo ikinä tavannut munlaist... joka on sekä että❤️❤️🩹
Sä ite muuten toit sen pahan puolen esille kun olin ihan rakastunut ja tunteikas ja sä olit niin välinpitämätön ja julma, se sattu mua niin paljon💔💔
Oonkohan vähän liian säälittävä tunnepallero kuitenki aidoimillani sulle
14
878
Vastaukset
- Anonyymi
Itkit niin paljon et toinen meni rikki ja karkasi toisen matkaan. Ok, mitä sit.
- Anonyymi
Ei narsistista ole mitään muuta kuin haittaa. Sinuna menisin terapiaan.
- Anonyymi
Onhan se tämäkin emojiäijältä, eli aloittajalta yksi tapa kirnuta huomiota, ehkä se todella on narsistinen vai mitä luulet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se tämäkin emojiäijältä, eli aloittajalta yksi tapa kirnuta huomiota, ehkä se todella on narsistinen vai mitä luulet?
Sivusta: Voi sinua raukkaa, kun et tajua että ne samat emojit on miljoonissa puhelimissa. Ei tartte kuin klikata niin ne siirtyy koristamaan tasapaksuja tekstejä. Säälittää tuollaiset peräkammarityypit, jotka luulee täällä kirjoittavan vain yhden juuri heidän tuntemansa tyypin.🇫🇮🫤📱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta: Voi sinua raukkaa, kun et tajua että ne samat emojit on miljoonissa puhelimissa. Ei tartte kuin klikata niin ne siirtyy koristamaan tasapaksuja tekstejä. Säälittää tuollaiset peräkammarityypit, jotka luulee täällä kirjoittavan vain yhden juuri heidän tuntemansa tyypin.🇫🇮🫤📱
Anteeksi palstaäijä jos loukkasin hienoja emojeitasi, niistähän voi tulkita vaikka ja mitä. T
- Anonyymi
Ei kiinnosta mikään puoli tuollaisessa ihmisessä ja olen kyllä törmännyt tuollaiseen ennenkin nothing special here.
- Anonyymi
Et oo munkaltaiseen, koska oon niin äärimmilleen molemmis puolis.
- Anonyymi
Olen täysin samaa mieltä! Ei vaan jaksa sellaista energiasyöppöä ja vaativaa persoonaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et oo munkaltaiseen, koska oon niin äärimmilleen molemmis puolis.
Tiedän sun version ääretön älykkyys äkkipikaisuus herkkä vahva tunteeton lempeä laskelmoiva tulinen solidaarinen ymmärtäväinen auttavainen määrätietoinen julmakin kova
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän sun version ääretön älykkyys äkkipikaisuus herkkä vahva tunteeton lempeä laskelmoiva tulinen solidaarinen ymmärtäväinen auttavainen määrätietoinen julmakin kova
Höpötystä, oon äärettömän rakastava ja tunteikas Mutta osaan olla sitäkin julmempi jos koen oloni uhatuksi. Et tiedä mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa pelottavalta. :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpötystä, oon äärettömän rakastava ja tunteikas Mutta osaan olla sitäkin julmempi jos koen oloni uhatuksi. Et tiedä mitään.
Mikä tekee julmaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tekee julmaksi
Varmaan tämä palstaäijän kokema syrjintä täällä netissä. Älä jaksa kupata tätä nollatietoa enää hyvä ihminen. Sivusta normandian maihinnousijalle
- Anonyymi
Joo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst15311008Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i444091Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58643918Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1923640PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1003461Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1013320Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.721967Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?
Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis151277Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt155958Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun268924