Maailmassa. Sulla ois valtaa vaikuttaa asioihin, mutta haluat mieluummin elää ikuisesti helvetissä, mun kaa. Me molemmat tiedetään se, että mä en ikinä luovuta rakkauden suhteen, ja jos sä oot tollanen tylsä ja tavallinen luovuttaja, niin voit olla varma, et etin sut käsiini ja puhun asioista, voit yrittää juridisesti,sosioekonomisesti ja muilla tavoin halventaa ja pahoinpidellä mua henkisesti, mutta siinä häviät vain sinä, tiedät että toimit väärin.
Henkistä pahoinpitelyä tämä on puolin ja toisin. Toivon vain ,että loppuu pian, mutta varmasti loppuu vasta mun kuolemaani tämä, niin sydämetön ja julma sä olet, vaikka ootkin ihana...
Et pääse musta koskaan eroon, ja se on ihan oma syysi, kun et kohtaa minua rehellisesti oikeassa
13
339
Vastaukset
- Anonyymi
Aika diippiä shaibaa. 😁
- Anonyymi
Hyvä että edes itse palstaäijä tekstiäsi arvostit. T naiselta ei niinkään sulle vaan näille närhille
- Anonyymi
Lupaatko nyt varmasti?
- Anonyymi
Tällä viikolla
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Katsellaan öitä💫
- Anonyymi
😂🤭
Nyt on asenne kohillaan. - Anonyymi
En tiedä kenelle tämä on, mutta olen kokenut projektin olevan henkistä väkivaltaa, koska se ei ole kunnioittanut minun näkemystä ollenkaan. Miettikää nyt, joka paikassa ainoa tärkeä ihminen tuntui olevan tietty paljon nuorempi henkilö!
- Anonyymi
Rotanraato se siinä taas Hakkaapäätäseinääntuomo
- Anonyymi
Vittu nyt valoja päälle ja
Miettiin tota sun hulluntouhua jo järjellä !
Toi sun pikkumasuutesi alkaa olla jo naurettavaa mies .
Äläainakasn kahludu minuun vaan muista vapautesi ja vadtuusi .
Se osa mikä on sinulla itselläsi asioiden kulkuun ja tapahtumiin
Ja sinut itsesi joka ei elä muille tai muita varten !
Minä kannan vastuun vain muhun itseen liittyvistä jutuista
Pysy sinäkin omalla tontillasi äläkä riko muiden rajoja jatkuvasti ihan tyhmänä .
Kun et voi lopulta vaikuttaa mihinkään mitenkään muuten kun itse tehden sen mitä voit tehdä . Muut ei voi ottaa vastuuta puolestasi
Sulla valta vain itseesi ja hänellä josta puhut vain häneen
Sitten sun kattaus miettiä millä muilla sai olla voit kuvailla tilannetta kun harvennus sanalle
Sekin on aika tylsä termi sun kaltaisen älykön käyttöön
Ja kertoo lähinnä jostakin korvien väliin kumista tai umpikujasta
Keksi jotakin muuta jo jauhettavaksesi .
Kun toi harvennus sitä harvennus tätä eittei se cmvsntaja osu suhun itseesi paljon enempi
Ja koirat vain luikerlla omaa osaa toisen sen syyksi kun oot niin ylimielinen et luulet olevasi ihmisenä jotenkin parempi tapaus
Kuuntelisin itseäsi ja omia tekstejäsi hetken toistostolla nauhalta
Aika karmeaa kuunneltavaa ihan kellevain !
Ja oot nii. Tyhmä ettei sulla oo rajoja!
Et osaa lopettaa!
En jaksa sua. Ja sun sairasta päätä enää yhtään.
Millon muutakin mietittävä kun ja sun paha mieli joka koitat kiusata ja hallita .
Ei onnistu kuule toi !- Anonyymi
En kiusaa ja hallitse ja et todelkaa nää mun läpi. - ap
- Anonyymi
Paskan vitut
Lopettat ton halvennus sanalla asioiden kuvailemisen ja helvetti on sillä ohi .
Sulla pakkomielle halvennus sanan käyttöön.
Tuskin edes osuu kohteeseen mitenkään koko sana mutta olet tehnyt kyseistä sanasta itsellesi ongelman
Oot jumissa jossakin ajatus kaavaessa
Nyt olis aika olla taas se jolla avoin mieli !
Rupee olemaan se mistä aina puhut ja millaiseksi itseäsi kuvailet.
Tajua mitä avoin mieli tarkoittaa
Se ei oo vain seksiä !
Äläkä oo oikeasti jokin rajoittunut ja sulkeutunut ja kaavamaisen keskustelutyylin omasta .
Sellainen mekaanisen jäykkä
Jotka käy avoimeen keskusteluun olenkaan !
Uudistu viimeinkin
ja uudista itsesi ja ajattelusi mies
Naiselta - Anonyymi
Aiemmat ei minulta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst15010999Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i394023Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58643918Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1913634PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1003461Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1013320Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.721967Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?
Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis151277Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt155958Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun268924