Luulet että joku joka ei kiinnosta edes paljoa voi korjata mut, luulet että joku toinen voi täyttää henkiset tarpeeni, kuvittelet, että tyydyn niin vähään kuin sinä nainen, aliarvioit kokoajan mun tarpeita ja halujani, ja vähättelet kokemaani tuskaa, kenties provokatiivisesti halventaen minua vain "hulluksi", vaikka edes lääkärit eivät ole löytäneet minusta edes psykoottisia piirteitä.
Luulet, että kaiken voi korjata oikeilla pillereillä tai terapialla, mutta aliarvioit ja vähättelet mun älyä, tarpeita,tunteikkuutta,herkyyttä ja erityisiä henkisiä tarpeita kokoajan, TARVIIN JUST SUT!
Mutta ehkä vähättelet vain omaa kykyäsi ymmärtää ja tukea minua, ehkä koet, että et ole paras minulle, ehkä koet että et ole ulkoisesti tai henkisesti riittävä, ja siihen voin sanoa vain, että kyllä olet, tiedän sut paremmin kuin tiedät itsesi ja mä tiedän, että sä oot just se mitä oon ettinyt nää vuodet.
Ja niin kauan kuin pakenet minua, meillä molemmilla tulee olemaan erittäin epämukavaa, sinun mies suhteesi vain yhtäkkiä menevät pilalle, hupsista. :) Se johtuu siitä, että en salli, että halvennat itseäsi, halventajiin verrattavissa olevien miehien kaa, vaan sinun tulee hyväksyä kohtalosi MASOKISTISTA taipumuksista huolimatta, miehen kanssa joka aidoiten sinua rakastaa, teen siis itsestäni vastenmielisen halventajan, jotta meidän rakkaus voi toteutua.
Loppupeleissä valinta on sinun, mutta valinnoilla on aina seuraukset, kuten tiedät en ole mikään helppo ja vähätunteinen vässykkä, joka katsoo kuin unelmien nainen halventaa itseään jonkun halventajan kanssa, en ole myöskään väkivaltainen tai katkera incel, joten en satuta ketään, ei. Tiedät että en vahingoita tai suoranaisesti vaikuta sinun elämääsi, mutta silti.. tiedät, että pystyn vaikuttamaan todella paljon kaikkeen.
Ja pahuudelle antaa todella helposti vallan, silloin kun tilanne on epätoivoinen, kyllä sä tiedät millainen hirviö sun enkelis osaa olla, kun temperamenttinen ja traumatisoitunut pikkulapsi kärsii, ethän sä halua satuttaa mua niin pahasti?
Luulet, että joku muu nainen korjaa mut, aliarvioit kokoajan mun henkisiä tarpeita ja älyä!
Anonyymi-ap
4
181
Vastaukset
- Anonyymi
En halua satuttaa
- Anonyymi
Vaikka en nyt omalta osaltani ihan täysin allekirjoita aloitusta, niin yksinäisyys sattuu todella paljon enemmän. Ei saa edes mahdollisuutta rakastaa. - täältä muualta
- Anonyymi
Susta tulee mieleen se Sanna Marinin stalkkeri. En ihmettele, että kaivattusi loittonee.
- Anonyymi
Sä uhkailet pilaavasi kaivattusi nykyisen suhteen. Tuolla keinoin et ikinä saa ketään. Menetät viimeiset mahdollisuudet häneen. Pikku vinkkinä vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst10910739- 2554636
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1774009Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1753490PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija783319Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,783117Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58373037Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i272550Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.671805Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1781637