Takaluukku ei aukea lähettimellä. Lukkopesän vaihto ei auttanut. Asentaja arveli, että vika on johdotuksessa. Osaako joku kertoa, missä vastaanotin sijaitsee, jos yrittäisi vetää sieltä uuden johdon.
Superb 1.8 2009 takaluukun lukko-ongelma
13
220
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvän trollauksen teit. Tosi asia kuitenkin on ettei noin vanhoja skodia ole enää olemassa.
- Anonyymi
Arvaan, että et osaa vastata näin vaikeaan kysymykseen. Onko sinulla muuten kaikki hyvin? Mukavaa syksyn jatkoa kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvaan, että et osaa vastata näin vaikeaan kysymykseen. Onko sinulla muuten kaikki hyvin? Mukavaa syksyn jatkoa kuitenkin.
Itäkippisti ei suostu uskomaan faktoja. Haperopelti ei kestä...
- Anonyymi
Johto on Kremlissä ja vastaanotin puoluetoimistossa.
- Anonyymi
Mukavaa syksyä sinulle. Toivottavasti asiasi ovat kunnossa.
- Anonyymi
Vika ilmeisimmin takaluukun johdotuksessa siinä läpivientikumin (kuminen haitari)
sisällä. Tyyppivika volkkarisarjan autoissa. Omassa -07 Roomsterissa oli romanialaiset piuhat ja muovieristeet pakkasella kivikovia. Ei ihme, että katkeilevat. Netistä löytyy korjaussarjoja. Parhaimmissa on silikonipiuhat.- Anonyymi
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Täytyy tutkia tuo.
VW-konserni käyttänee tuotannossaan paljon romanialaisia osia , mm.
vilkkujen muoviosat, koska lienevät halvempia.
Erikoista kuitenkin on, että esim. sähköosat saattavat olla sellaisia, lue:
halpoja, etteivät ne toimi luotettavasti kaikilla markkinoilla.
Tässäkin tehdas kokeilee asiaa auton ostajilla ja tuote vaihdetaan - jos
vaihdetaan - kun valituksia alkaa tulla enemmän.- Anonyymi
Älä nyt viitsi aina seota asioihin joista et mitään ymmärrä. Kyllä se Toyotasi lähtee talvellakin käymään kunhan latailet akkua ahkerasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt viitsi aina seota asioihin joista et mitään ymmärrä. Kyllä se Toyotasi lähtee talvellakin käymään kunhan latailet akkua ahkerasti.
Totta. Itse asiassa romanialaiset ja bulgarialaiset muoviosat ovat maailmankuuluja kestävyydestään ja muotoilustaan.
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt viitsi aina seota asioihin joista et mitään ymmärrä. Kyllä se Toyotasi lähtee talvellakin käymään kunhan latailet akkua ahkerasti.
Minulla on 320e G21!
Toyotaa ei ole ollut koskaan, koeajanut olen muutaman kerran,
mutta ei vaihteistonsa takia pääse jatkoon.
- Anonyymi
Ei näissä itähommissa kannata ääneen epäillä että vikaa on johdossa. Voi pian pudota ikkunasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62915
- 119714
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp80698Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm45656- 39636
- 87571
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111543- 38492
- 41481
- 72463