Superb 1.8 2009 takaluukun lukko-ongelma

Anonyymi-ap

Takaluukku ei aukea lähettimellä. Lukkopesän vaihto ei auttanut. Asentaja arveli, että vika on johdotuksessa. Osaako joku kertoa, missä vastaanotin sijaitsee, jos yrittäisi vetää sieltä uuden johdon.

13

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvän trollauksen teit. Tosi asia kuitenkin on ettei noin vanhoja skodia ole enää olemassa.

      • Anonyymi

        Arvaan, että et osaa vastata näin vaikeaan kysymykseen. Onko sinulla muuten kaikki hyvin? Mukavaa syksyn jatkoa kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvaan, että et osaa vastata näin vaikeaan kysymykseen. Onko sinulla muuten kaikki hyvin? Mukavaa syksyn jatkoa kuitenkin.

        Itäkippisti ei suostu uskomaan faktoja. Haperopelti ei kestä...


    • Anonyymi

      Johto on Kremlissä ja vastaanotin puoluetoimistossa.

      • Anonyymi

        Mukavaa syksyä sinulle. Toivottavasti asiasi ovat kunnossa.


    • Anonyymi

      Vika ilmeisimmin takaluukun johdotuksessa siinä läpivientikumin (kuminen haitari)
      sisällä. Tyyppivika volkkarisarjan autoissa. Omassa -07 Roomsterissa oli romanialaiset piuhat ja muovieristeet pakkasella kivikovia. Ei ihme, että katkeilevat. Netistä löytyy korjaussarjoja. Parhaimmissa on silikonipiuhat.

      • Anonyymi

        Kiitos asiallisesta vastauksesta. Täytyy tutkia tuo.


    • VW-konserni käyttänee tuotannossaan paljon romanialaisia osia , mm.
      vilkkujen muoviosat, koska lienevät halvempia.
      Erikoista kuitenkin on, että esim. sähköosat saattavat olla sellaisia, lue:
      halpoja, etteivät ne toimi luotettavasti kaikilla markkinoilla.
      Tässäkin tehdas kokeilee asiaa auton ostajilla ja tuote vaihdetaan - jos
      vaihdetaan - kun valituksia alkaa tulla enemmän.

      • Anonyymi

        Älä nyt viitsi aina seota asioihin joista et mitään ymmärrä. Kyllä se Toyotasi lähtee talvellakin käymään kunhan latailet akkua ahkerasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt viitsi aina seota asioihin joista et mitään ymmärrä. Kyllä se Toyotasi lähtee talvellakin käymään kunhan latailet akkua ahkerasti.

        Totta. Itse asiassa romanialaiset ja bulgarialaiset muoviosat ovat maailmankuuluja kestävyydestään ja muotoilustaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt viitsi aina seota asioihin joista et mitään ymmärrä. Kyllä se Toyotasi lähtee talvellakin käymään kunhan latailet akkua ahkerasti.

        Minulla on 320e G21!
        Toyotaa ei ole ollut koskaan, koeajanut olen muutaman kerran,
        mutta ei vaihteistonsa takia pääse jatkoon.


    • Anonyymi

      Ei näissä itähommissa kannata ääneen epäillä että vikaa on johdossa. Voi pian pudota ikkunasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      80
      698
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      45
      656
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      571
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      543
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      492
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      463
    Aihe