Toivon elämääsi kaikkea hyvää ja onnea. Arvosta asioita joita elämässäsi on, nykyaikana on harvinaista löytää mitään aitoa tunneyhteyttä.
Hölmö mies...
25
393
Vastaukset
- Anonyymi
Tätä pitäis kaikkien toivoa
- Anonyymi
Noin minä olen ajatellut jo kauan. Kyllä sen oikean tunnistaa, kun sellaiseen tutustuu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin minä olen ajatellut jo kauan. Kyllä sen oikean tunnistaa, kun sellaiseen tutustuu!
Se on aikalailla näin
- Anonyymi
Olet elämässäni.
- Anonyymi
En halua olla, mutta kiitos kuitenkin.
- Anonyymi
Millä tavalla muka?
- Anonyymi
Kenelle kirjoitat?
- Anonyymi
Ei kai sillä niin merkitystä, aloitus on kuitenkin vilpitön.
- Anonyymi
Joillekin aivan ylitsepääsemättömän vaikeaa ymmärtää.
- Anonyymi
Ihminen on kokemustensa summa.
- Anonyymi
Vajakit
- Anonyymi
Sitäpä juuri
- Anonyymi
Oliko sellainen teidän välillä?
- Anonyymi
Ei, mutta jos onni lykästää niin ei sitä kannata hölmöillä tyhjäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, mutta jos onni lykästää niin ei sitä kannata hölmöillä tyhjäksi.
Ok. Mikä tuo sinut sitten ikävä -palstalle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Mikä tuo sinut sitten ikävä -palstalle?
Kenties se ikävä..
- Anonyymi
Kunhan muistaa et jokainen ihminen on arvokkaampi kuin esim. miljardi rahaa. Eihän saisi edes verrata, mutta uskomattoman moni näkee ihmiset rahana ja tärkeämpänä asiana kuin itse ihmisen. Mutta kaikki mitkä ovat laskettavissa ovat paljon vähemmän kuin esim. ääretön ja rajaton määrä energiaa ja tunnetta, jota voi nimenomaan antaa toisille, ei ottaa itselleen.
- Anonyymi
Ihmisillä pelailu puree aina omaan nilkkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisillä pelailu puree aina omaan nilkkaan
Pelailua on nimenomaan olla epäsuora, ei puhua asioista suoraan ja rehellisesti. Motiivina ei välttämättä ole toiseen ihmiseen tutustuminen, ehkä vain hyödyn hakeminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelailua on nimenomaan olla epäsuora, ei puhua asioista suoraan ja rehellisesti. Motiivina ei välttämättä ole toiseen ihmiseen tutustuminen, ehkä vain hyödyn hakeminen.
Se voi olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se voi olla
Se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on.
Kiitän ja kumarran
- Anonyymi
Hölmö olen. Katseitten tulkitsija en ainakaan ole. Eilen aamulla olin varma että katsoit niin että "Elä ainakaan minun pöydän viereen tuu selittämään mitään"
https://www.youtube.com/watch?v=w46bWxS9IjY&list=RDNuNRXq2025o&index=8 - Anonyymi
Ei sussa ole mitään arvostettavaa.
- AnonyymiUUSI
😁😁😁😁😁😁
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2024218
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1463778Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat953152Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.431589Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191438Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251375Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58331367Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271341Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1161130Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2151053