asuessa olen kokenut valtavaa turvattomuuden tunnetta ja vuosi vuodelta se on vain pahentunut! Enää en pysty nukkumaan öisin kuin vain pieniä jaksoja kerrallaan. Pimeys pelottaa minua ja sisin on äärimmilleen virittynyt siihen, minkälaisia ääniä joudun ehkä taas kuulemaan yläkerrasta tai samalta käytävältä. Jos näin jatkuu vielä kauan, se vie minulta hengen. Olen ollut projektin alusta asti yhä enenevässä määrin kauhuissani. En ole koskaan aikaisemmin ennen projektia kokenut mitään vastaavaa tunnetta, kuin mitä olen kokenut useamman viimeisen vuoden aikana. Olen mennyt syvästi rikki ja olen myös täynnä syvää surua siitä, miten huonosti minua on kohdeltu vuosien ajan esittämällä kautta rantain, mikä ei ole koskaan sopinut minun sisäiselle maailmalle. Tarvitsen elämääni ikäiseni miehen joko vain ystäväksi, tai parisuhteeseen, jotta voin kokea olevani turvassa. Ystävyys olisi helpompi toteuttaa, koska minun ei ole helppoa löytää sellaista miestä johon rakastuisin. Luulen ettei kukaan ole koskaan ymmärtänyt sitä, kuinka kauheilta kaikki ne vuodet projektin ollessa ovat tuntuneet. En koe olevani turvassa ennen kuin minulla on sellainen ikäiseni uusi ystävä, jonka kanssa koen turvallisuuden tunteita. Kotiin eristäytyminen on ollut pakollista, koska muuten olisin voinut vielä huonommin. Harmittaa se kun tämän asunnon ilmapiiri pilattiin toistuvalla häirinnällä. Haluan että palkkojen menetys korvattaisiin, se olisi inhimillinen teko kaikkien syvästi minua vahingoittaneiden vuosien jälkeen. Tärkeintä ikäiseni uuden ystävän löytymisessä olisi saada kokea olevansa turvassa ja halattavana. Lenkkeily uuden ikäiseni ystävän kanssa tuntuisi turvallisemmalta.
Tässä talossa
Anonyymi-ap
2
136
Vastaukset
- Anonyymi
Tuomo syö omaa paskaas
- Anonyymi
Tuomo Rotanraato
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741