On aina päättää mistä saa kirjoittaa ja mistä ei. Jos se loukkasi että olit yhtä aikaa sen kanssa niin se loukkasi
Mikä tarve sulla
22
217
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Taisit jäädä kiinni. Kaikki lähtee eteenpäin jos ei toi sun laulu lakkaa. Muista se. Pistit kaiken yles. Ja näkyville eli sulle ei voi luottamuksella syitä kertoa. Enkä edes kertonut mitään muuta kuin että haluan pois. Mitään muuta en ole kertonut. En ole henkilöinyt kun en tiedä mistä ne asiat kuulen. Mutta sut on nyt paljastettu. Olet rotta! Työskentelet suomen suurimmassa yhtiössä. VIELÄ
- AnonyymiUUSI
Ei ole varmaan mitenkään yhtiölle haitallista jos kysyn sinulta palstaäijä, että mistä yhtiöstä on kyse? Ilman muuta yhtiön maine on trollipeikon varassa. Tai siis fifti sixty, mutta se onkin jo aivan toinen asia
- AnonyymiUUSI
Minä en ole hänen kanssaan ollut missään tekemisissä. Nussi ketä haluat. Mut nyt osuit vittuileen väärälle akalle
- AnonyymiUUSI
Tuoko monologien setämies nämä kerronnantyngät sinulle itsellesi sellaista kokemusta, että sinulla omisi siellä studiossa jotakin tapahtumaa? Retorinen kysymys, turha on ees yrittää ymmärtää väärin. T naiselta kaikille karavaanareille
- AnonyymiUUSI
Tiedoksi sulle j nainen. Kaikki haluaa kusta omat juttunsa ja elämänsä just sun takii ? Jep! Mietippä sitäää💅👄🍸femmat sille nauta!
- AnonyymiUUSI
Haluatko palstasetä selittää nämä hekumalliset emojit, miten liittyy aiheeseen? Educate ’em
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko palstasetä selittää nämä hekumalliset emojit, miten liittyy aiheeseen? Educate ’em
Aaaaahhh...✊️ 👅💦 ...
Mmmmmmmmmh! I d n want to🤤 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aaaaahhh...✊️ 👅💦 ...
Mmmmmmmmmh! I d n want to🤤Huomaatteko että tämä tekstailu on tälle äijälle ns sexuaalinen teko, miltä se tuntuu aah
- AnonyymiUUSI
Että laitetaanko memoa pääkonttorille vai mitenkä neiti/ rva haluaa asian hoitaa? Minähän en ole nimiä sanonut sinulle enkä puhunut mitään mitä olen kuullut. Sanoin vain haluavani pois. Kerro vaan. Odotamma😊
- AnonyymiUUSI
Sinä oot muuten se joka varasti ne henkkaritkin. Sinä varastat mun postit lehmä😮🙊 jumalauta. Eli sun avaimilla se on onnistunut. Ei talonmiesten.
- AnonyymiUUSI
Terveystiedot ja henkkarit?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Terveystiedot ja henkkarit?
Osaat ilmeisesti referoida palstaäijän tekstiä erinomaisesti. Mihin se vie sinua, miten koet tämän asian? Sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Osaat ilmeisesti referoida palstaäijän tekstiä erinomaisesti. Mihin se vie sinua, miten koet tämän asian? Sivusta
Pitäisi hoitaa asiansa ulkomaailmassa ei tulisi väärinkäsityksiä. Tämä vielä sivummasta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mulle sopii. Jos hän haluaa asiat päivän valoon
- AnonyymiUUSI
Onko sinulta palstasetä viety esim hesekupongit- ei hätää tulosta netistä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisi hoitaa asiansa ulkomaailmassa ei tulisi väärinkäsityksiä. Tämä vielä sivummasta.
Siis tämän palstaäijänkö vai kenen? Kun minulla oli asiaa tälle sen huuhaapuheeseen sekaantujalle? Olet se sama😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mulle sopii. Jos hän haluaa asiat päivän valoon
Mitä asioita koet tällä usein naisena esiintyvällä olevan tuotavaksi päivänvaloon? Ymmärsitkö lauseen? Etpä tietenkään.
- AnonyymiUUSI
Ajatteletko sinä palstaäijä, että olen nyt jotenkin tämän sekavan puheesi kannalla ja vakuuttunut asiastasi? Kerro lisää esim viidestä miljoonasta suomalaisesta jotka saa tietää, esim tuolle jyväjemmarille tmv joka sinua kannustaa tähän tarinallisuuksien tuottamiseen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulta palstasetä viety esim hesekupongit- ei hätää tulosta netistä
Jep. Valkosella printterillähän tulostaa vaikka viinakuponkeja. Dnata vähän lahjapakettiin, pollarin paperit ja armeijan natsat, vai mitä? -vaihtopäätsuoraansivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Valkosella printterillähän tulostaa vaikka viinakuponkeja. Dnata vähän lahjapakettiin, pollarin paperit ja armeijan natsat, vai mitä? -vaihtopäätsuoraansivusta
Ai tämä HP laser jet, joka jossain kummittelee?
- AnonyymiUUSI
Hullua..siis jutut, mut osuu silti.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2024218
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1463778Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat953152Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.431589Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191438Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251375Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58331367Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271341Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1161130Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2151053