Miksi tunteet ei voi uskoa järjen sanomaa vaan elävät ihan omaa elämäänsä. Toinen jatkuvasti mielessä.
Harmittaa
11
285
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Immeinen on outo otus. Sinä oot raksahtanut 🥰
- AnonyymiUUSI
Puhu vaan omasta puolestasi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Puhu vaan omasta puolestasi
Palstan päivänpaiste on herännyt 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🥱🥱🥱
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerrankin palstasetä ns samaa mieltä. Naiselta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerrankin palstasetä ns samaa mieltä. Naiselta
Äläpä ole. Näitä imeliä rakkausjodlauksia saa jokainen miettiä siellä omassa tykönään 😅
- AnonyymiUUSI
Samoin ihanuus M nainen jatkuvasti mielessä mutta ei tämä haittaa. Toivon vain, että joskus etenisi vaikka järki yrittääkin pistää vastaan.
- AnonyymiUUSI
Sitten kun joku kolahtaa, ei sitä pysty järjellä selittämään -M-nainen
- AnonyymiUUSI
aina ei tarvi olla järkevä
just saying - AnonyymiUUSI
Elämän ydinvoima on tunteet. Ilman tunteita maapallolla ei olisi ihmisiä eikä elämää. Tunteet ovat paljon hienompi luonnon systeemi kuin järki, koska ihmiselle on annettu varsin matala tajunnan taso. Sen tietää siitäkin kun ihminen ei osaa analysoida esim. voimakkaita rakkauden tunteita ja tiedoksi; niitä ei ole tarkoitettukaan analysoitavaksi vaan koettavaksi - se on puhtainta elämää ja energiaa.
- AnonyymiUUSI
Niinpä, hän on mun mielessä koko ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2024218
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1463778Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat953152Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.431589Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191438Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251375Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58331367Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271341Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1161130Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2151053