Instagram on P:stä

Anonyymi-ap

Instagram on ihan P:stä kukaan ei löydä / näe minun uusia julkaisuja enää siellä 🤔

Useamman vuoden ollut instagram käyttäjänä ja saanut yhden seuraajan per vuosi ja nekin ovat olleet valetilejä🤔

Tiedän käyttäjiä jotka ei julkaise juuri mitään koskaan instagramissa mutta silti saavat jopa 1 - 10 uutta seuraajaa per päivä🤔

Mieluummin 1 - 100 aitoa seuraajaa kuin 100 000 - 1 000 000 vale seuraajaa esim: nemochess saa soka päivä noin 1000 - 10000 uutta seuraajaa per päivä🤔🙄

2

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Siinä näät media on tosi paha. Joka asian kun kertoo mediassa niin kyllä äkkiä saa vihollisia. Persettä ja tissejä esitellään ketä normi ihmistä kiinnostaa. Saan olla rauhassa kun vietän medishiljaisuutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      92
      1489
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1033
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      391
      885
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      160
      870
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      56
      733
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      727
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      678
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      645
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      641
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76