Yritin kyllä suojella

Anonyymi-ap

Itseäni etten olisi joutunut sinun pahuuden kostoksi.

49

364

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kostoa pahuutta räääyyyhh, ihmiskunta on paha byhyyyy! Unohdit palstaäijä signeerata tämänkin lässytyksen sillä jossu nimimerkillä. Olet kuitenkin vuosia sillä nimellä täälläkin ulvonut niin älä nyt lopeta, vtun runqqari 😂

• Anonyymi

Kuka on jossu? Onko miehestä tullut nainen😱

• Anonyymi

Tuomo rotan juoksut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstaäijä on nainen silmänräpäyksessä. Tarpeeksi kun provosoi niin on sekä mies, nainen että lapsi...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstaäijä on nainen silmänräpäyksessä. Tarpeeksi kun provosoi niin on sekä mies, nainen että lapsi...

Jep, juuri näin sen teatteri menee ja se näkyy jo kauas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuomo on pelottava tyttö

• Anonyymi

Joo tämä on kyllä mielenkiintoinen ilmiö, jonka myös huomannut, että palstasetä huutelee itse tätä tuomoa näihin avauksiinsa. Ja hyvällä tuurilla joku ”tuntee” tai tietää tuomoja. Jep jep..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo tämä on kyllä mielenkiintoinen ilmiö, jonka myös huomannut, että palstasetä huutelee itse tätä tuomoa näihin avauksiinsa. Ja hyvällä tuurilla joku ”tuntee” tai tietää tuomoja. Jep jep..

Tosta sekopååstä tiedä mitä siellä surkastuneessa päässä pyörii, vaikka sinänsä ihan mielenkiintoinen psykologisten analyysien kohde onkin. Köyhän miehen buffalo bill on vaan sen verran sosiaalisesti tumpelo marionetti että ei tosta performanssista oikein tule mitään, saati että menisi maaliin. Ikävää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuomo rotan juoksut

Kuka on Tuomo🫢

• Anonyymi

Näytät olevan tuos naapuris,tuohan se kivipussi takaisin tänne naapuriin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Gubelle tuo käsky!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KAIKKI KIVIPUSSIT ON MUN😠🤬😠 JUNALAUTA. MUN MUNNMUN MUN

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan muu kun sä ei huomaa
        Sulla ei oo muuta elämään kun toi sun
        Palstasetä satuhahmo pakkomielle

Sinulle 24/7 Suomi24 trollitar naisraukalle
        Olis hyvä jos pitäisit lomaa edes välillä !
        Sivusta

• Anonyymi

Anteeksi mitä?

• Anonyymi

No juuri sitä mitä tuossa edellä kuvattiin, palstaäijällä on maailmantuska päällä

• Anonyymi

Tuomo pelottelee ja uhkailee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MIksi se tekee niin🥺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuomo on äijän alter ego, riivaaja, koko hänen sisin paska.

• Anonyymi

"Älä tule paha pallo, tule hyvä aivopieru..." -sivusta

• Anonyymi

Koitahan jaksella vielä tätä hurmoksellista populismiasi palstaäijän aloituksista myrskyä vesilasiin nostaen. Olet just varmaan se paha. Tunnustusta sinä näistä haet..

• Anonyymi

"Pelottava tuomo"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koitahan jaksella vielä tätä hurmoksellista populismiasi palstaäijän aloituksista myrskyä vesilasiin nostaen. Olet just varmaan se paha. Tunnustusta sinä näistä haet..

Mitä sä haet toisten omaisuudella? -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt avaat kyllä vähän- millä omaisuudella ja miten sen olen haltuuni saanut?🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T. Porkkanapää🤭 t eeeee täti T

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa haluan minä tietää🧐 onko ajankohta jo selvinnyt vai jääkö tallenteeseen😜

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa haluan minä tietää🧐 onko ajankohta jo selvinnyt vai jääkö tallenteeseen😜

Tallenteista puheenollen, miksei sellaisia ole mulkaistu kovien väitteiden aikaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tallenteista puheenollen, miksei sellaisia ole mulkaistu kovien väitteiden aikaan

Vai riittääkö kun yksi parin säestäjän kanssa sanoo minä vannon tai mörökölli minut vieköön

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et kyl ihan siltä näytä, että porkkanan perässä ainakaan juoksisit. Useimmitenhan sua on kärrätty. ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan taas ymmärrä sun sössöööösn sössötä yhtään mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et kyl ihan siltä näytä, että porkkanan perässä ainakaan juoksisit. Useimmitenhan sua on kärrätty. ;)

Ei ole🫩mun kaa ei leiki kukaan eikä mua auta kukaan. Oon vaan paha ja ilkeä kun kaikki valittaa ja on kurjia niin teen samaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Susta vaipoissa käyskentelevä studiorotta saa tätiä edes tekoälyllä. Käy välillä metsässä vaikka potkimassa puita 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro tämän palstasedän kommentin kautta että ketä on kärrätty ja minne sekä ennen kaikkea millä- maitokärryilläkö? Itse olen muuten ollut tasan yhden kerran pakussa ja etupenkillä. Liftasin. Tositarina, joku asiakas örisi takaosassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan taas ymmärrä sun sössöööösn sössötä yhtään mitään

No sittenhän sinulla ei ole huolen häivää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Susta vaipoissa käyskentelevä studiorotta saa tätiä edes tekoälyllä. Käy välillä metsässä vaikka potkimassa puita 😁

Just niin. Taas tuolla yhdelle psykoottiselle rassukalle tuli hutilaukaus ns. Et usko, tiedän mutta ei sen väliä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro tämän palstasedän kommentin kautta että ketä on kärrätty ja minne sekä ennen kaikkea millä- maitokärryilläkö? Itse olen muuten ollut tasan yhden kerran pakussa ja etupenkillä. Liftasin. Tositarina, joku asiakas örisi takaosassa

Ai. Zorbas ku ei soittanukka sulle, ni laitoit peukkua suuhun, ja putkahdit sivuovesta suoraan konnan syliin. Sitte liuskahdit ratin alle...Nähtynäkin varsin uskottavaa. -sivu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai. Zorbas ku ei soittanukka sulle, ni laitoit peukkua suuhun, ja putkahdit sivuovesta suoraan konnan syliin. Sitte liuskahdit ratin alle...Nähtynäkin varsin uskottavaa. -sivu

Tämäkö on tapasi vasta-argumentoida- suoltaa jotain tekstiä hatusta mistä tuskin edes itse ymmärrät mitään? No hyvä vaan kun laulat näitä skeemoja mitä lie tänne näiden muiden tuumailtavaksi, jospa joku onnekas on kuullut livenä näitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämäkö on tapasi vasta-argumentoida- suoltaa jotain tekstiä hatusta mistä tuskin edes itse ymmärrät mitään? No hyvä vaan kun laulat näitä skeemoja mitä lie tänne näiden muiden tuumailtavaksi, jospa joku onnekas on kuullut livenä näitä

Ps laita korva kiinni tablettiin, kyllä se siitä kuulet palstan selväksi audiovisuaalisesti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ps laita korva kiinni tablettiin, kyllä se siitä kuulet palstan selväksi audiovisuaalisesti

Muista jokainen uusi kommentti voi olla pääsy ulos sieltä peräkammarista mistä et kehtaa vissiin poistua niin nykyään psykoottinen kauhukakara. Lisäys

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Halasin sitä mutta ei se lämmeny sekään mulle🤪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se oli kopissa sinä pääsit etuosaan. Pösilö. Ja taas vietiin poikaa säilöö🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt avaat kyllä vähän- millä omaisuudella ja miten sen olen haltuuni saanut?🙄

Ohan se gubbe niitä tutkinut otsalamppu päässä,on se sairas ihminen!niitä sitten jakelee usko ystäville,toisen omaisuutta!👺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂😂

Pikkukalle on niin moniosaaja kato aistit pelaa joka suuntaan

• Anonyymi

Niinpä
        Torlitar oivopieruinern .
        Eihän sillä oo muuta mistä kun sen mielikuvitus
        Palstasetä .

• Anonyymi

Koko kosto on sun päänsisäinen harhaluulosi nainen, joudut psykiatriselle osastolle tota menoo, mä olen ainoastaan halunut puhua sun kaa.

• Anonyymi

Oletko sinä tämä palstaäijä eli aapee itse vai joku muu uuvatti? T naiselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinä tämä palstaäijä eli aapee itse vai joku muu uuvatti? T naiselta

Sutkin pitäis jo jonku pöipllöidä ja hoitaa...
        Et joku hoitais ton sun näen palstasedän joka paikassa pakkomielteen vaikkei kukaan muu näe pois

• Anonyymi

Voi vttu. Menkää nyt selvittämään ne asianne johonkin muualle kuin suomi palstalle. Voiko lapsellisempaa vammaisuutta olla aikuisilla ihmisillä? Kattokaa kaikki kun mä haukun henkilöä x ja kattokaa kaikki kun henkilö x ja ehkä vielä henkilö y tai kolmantena esiintyvä toinen osapuoli osallistuu draamaan. Jotkut on vaan vajaampia kuin voisi edes luulla olevan mahdollista. Näin se vaan pojat ja tytöt on.

• Anonyymi

No se justiin jotkubtäälä palstailer vain draaman vuoksi
        Ainaki toi palstasetä fani jokaxei osaa keskustella
        Hankaa vain pakkomielettää joka ketjuun

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      140
      10890
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      266
      4753
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      178
      4069
    4. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      55
      3691
    5. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      184
      3569
    6. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      97
      3426
    7. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      33
      3325
    8. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      86
      3207
    9. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      69
      1884
    10. Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas

Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt
      Sinkut
      205
      1804
    Aihe