Osaako kyseinen firma enää tehä yhtikäs mitää? Vein kaverin auton sinne ja sanoin et pitää porata ja vaihtaa uuet männänrenkaat. Sanottii vaa et ei osata tehä sellasta. Eipähä tartte enää viiä sinne mitää. Mitähä ne sitte osaa ku siellä niitä autoja on? Tein sitte itte koko homman ja puolituntia nii tuli valmiiks auto.
Kankaanpään automekaanikot
6
279
Vastaukset
- Anonyymi
Uudelleen muistutan, että äitisi pyrki kronklimaan sinua tavarastaan polkupyörän pinnalla. Ajattele mitä se teki!
- Anonyymi
Jos itte osaa kannattaako sitten viedäkään mihinkään. Tai on aikaa korjata.
- Anonyymi
itse vein kerran auton sinne toissa viikolla ja kattelin sitä touhua siellä, nii yks ukko kattelee hitaasti ku hidastetussa filmissä koittaa jotai tehä autoon. ja toiset istuu ja lorvii kattomalla puhelinta. siitäkö niille maksetaan. vein samantien autoni heti seuraavaan paikkaan.
- Anonyymi
Autoni.....? Eihän sulla ole ollutkaan autoa koskaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Autoni.....? Eihän sulla ole ollutkaan autoa koskaan
Kyllä minulla on auto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minulla on auto.
jos oisin ton firman johtaja nii sais kaikki kenkää, ei nuoret näköjää osaa mitää muutako vaa lorvia päivän työpaikalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 433487
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.352968Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1422823SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.702307Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s411782Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.861555Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai671084- 511036
- 771017
Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois3847