Osaako kyseinen firma enää tehä yhtikäs mitää? Vein kaverin auton sinne ja sanoin et pitää porata ja vaihtaa uuet männänrenkaat. Sanottii vaa et ei osata tehä sellasta. Eipähä tartte enää viiä sinne mitää. Mitähä ne sitte osaa ku siellä niitä autoja on? Tein sitte itte koko homman ja puolituntia nii tuli valmiiks auto.
Kankaanpään automekaanikot
6
482
Vastaukset
- Anonyymi
Uudelleen muistutan, että äitisi pyrki kronklimaan sinua tavarastaan polkupyörän pinnalla. Ajattele mitä se teki!
- Anonyymi
Jos itte osaa kannattaako sitten viedäkään mihinkään. Tai on aikaa korjata.
- Anonyymi
itse vein kerran auton sinne toissa viikolla ja kattelin sitä touhua siellä, nii yks ukko kattelee hitaasti ku hidastetussa filmissä koittaa jotai tehä autoon. ja toiset istuu ja lorvii kattomalla puhelinta. siitäkö niille maksetaan. vein samantien autoni heti seuraavaan paikkaan.
- Anonyymi
Autoni.....? Eihän sulla ole ollutkaan autoa koskaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Autoni.....? Eihän sulla ole ollutkaan autoa koskaan
Kyllä minulla on auto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minulla on auto.
jos oisin ton firman johtaja nii sais kaikki kenkää, ei nuoret näköjää osaa mitää muutako vaa lorvia päivän työpaikalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1505158Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv832742Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?871742Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91206- 49976
- 66902
- 21893
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122883Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75862Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23848