Täällä löytyisi normaalikokoisesta miehestä luotettavaa seuraa nuorekkaalle naiselle!
Vaitiolo taataan!
M 56v Siilinjärvellä
Täällä olisi vaihtelua nuorekkaalle naiselle
20
142
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kyllähän sitä voisi jotain hellyyttä saada kun ei ole pitkään aikaan ollut kotona saatavilla.
Rva. 45vMoi
Varattu mies ois myös samoilla linjoilla Rva 45 v kanssa
M 54v komea tumma pitkä ja hoikka.
Treffien puolelta tavoitat minut.- AnonyymiUUSI
Salainen017 kirjoitti:
Moi
Varattu mies ois myös samoilla linjoilla Rva 45 v kanssa
M 54v komea tumma pitkä ja hoikka.
Treffien puolelta tavoitat minut.No tuun sinne
M 70v Anonyymi kirjoitti:
No tuun sinne
M 70vMinä kyllä miehenä vastasin Rva 45 v kommenttiin!
En kaipaa miehiltä viestejä!- AnonyymiUUSI
Salainen017 kirjoitti:
Minä kyllä miehenä vastasin Rva 45 v kommenttiin!
En kaipaa miehiltä viestejä!Minä tuun vetää sinua perseeseen ja et voi mitään, nauttisit vain siitä.
- AnonyymiUUSI
Salainen017 kirjoitti:
Minä kyllä miehenä vastasin Rva 45 v kommenttiin!
En kaipaa miehiltä viestejä!Miksi et tee omaa aloitusta vai eikö oo sen verran oma-alotteisuutta vai kykyä kirjoittaa aloitusta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä tuun vetää sinua perseeseen ja et voi mitään, nauttisit vain siitä.
Hmmm no eikun tervetuloa!saattas kyllä loppua lyhyeen jutut:)toi muuten vaikuttaa ja täyttää uhkauksen tunnusmerkit!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et tee omaa aloitusta vai eikö oo sen verran oma-alotteisuutta vai kykyä kirjoittaa aloitusta?
Ai muut ei saa laittaa viesti ketjuun viestejä kuin aloittaja?ja itse et ole laittanut muiden ketjuihin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hmmm no eikun tervetuloa!saattas kyllä loppua lyhyeen jutut:)toi muuten vaikuttaa ja täyttää uhkauksen tunnusmerkit!
Halaut siis vain yhden tapaamisen. No mutta sitäkin kiihkeämpää. Anaalisi saa kovaa kyytiä, kun iso kyrpä hyväilee sitä rajusti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymiä nimetöntä ei voi uhkailla, kai jopa sinä sen ymmärrät.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymiä nimetöntä ei voi uhkailla, kai jopa sinä sen ymmärrät.
Voi hyvinkin.
”Hei anonyymi nimetön. Vedän sua turpaan!”
Huomaatko? Onnistui.
- AnonyymiUUSI
Mä oon yhdeksäntoista ja kaipaisin kunnollista seksiseuraa. Milla16
- AnonyymiUUSI
Kuopio Milla?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuopio Milla?
Kyllä Millan kanssa olisi kiva jos niin haluut ?
Aloittaja m 56v - AnonyymiUUSI
Olisi kiva sekstailla sun kanssa jos oot oikeesti aito nainen
M56 Siilinjärvi
- AnonyymiUUSI
Nuori nainen olisi upee saada hellittelyyn😋
- AnonyymiUUSI
Taitaa tämä Milla16 olla Jorma elikkä mies:) hyvät miehet..
- AnonyymiUUSI
Sinähän sen tiedät kun olet sen Jorman kaveri.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän sen tiedät kun olet sen Jorman kaveri.
Taisit olla sinä..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taisit olla sinä..
Haluatko Jorman jormaa anneliisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1715217- 1974117
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1403725Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat653072Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia533010- 1461997
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta441757Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.391515Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?631444Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261319