Kun asioiden selvittäminen sun sukulaisten välityksellä ei ole rikos😇 , kun sä nyt näät asiat omien miestraumojesi kautta, mä en oo mikään vastenmielinen possu mitä oot tavannut, vaan hyväkäytöksinen ja tunteikas herrasmies, et mä koht alan epäileen sun harhaisuutta, jos näet pahuutta minussa, vaikka roolitilanne käyty läpi kaikkien tuttujesi ja sinun kanssa aika läpikotaisin😅
Nainen joko sä oot omien harhojesi takia minun hirviömäisyydestä laittanu poliisipartion perääni
21
407
Vastaukset
- Anonyymi
Asian ottaminen esille sai aikaan hämmästystä, mutta tarkkaan kun katsot niitä ihmisiä huomaat, että on puhuttu🤭
- Anonyymi
Varmaan saikin aikaan hämmennystä ja pahasti, kun oot sitten jutellut näistä jonkun toisen sukulaisten kanssa. Et mun, en oo tekemisissä niiden kanssa edes.
- Anonyymi
Nyt olet varmaan taas ominut mun kirjoituksia vaikka olivat eri ihmiselle. En tunne sua. Siksi voi vaikuttaa että harhoja kun ei kaikki täsmää.
Joo oon se jolla vähän samankaltainen tilanne mutta emme tunne. - Anonyymi
joo no ei kosketa.
- Anonyymi
"herrasmiehessäkin" on paljon vikaa korvienvälissä jos pitää keskustella s24 sivun kautta.
- Anonyymi
Uskottelee itselleen olevansa hyveellinen herra hahhaa paistaa läpi pelko ja syyllisyys.
- Anonyymi
Huomaa myös tämän palstaäijän aloituksen surrealistinen sisältö ja itselleen kirjoittamat vastaukset. Naiselta T
- Anonyymi
Varmaan joku linnamanne.
- Anonyymi
Täytyy varmaan käydä tekemässä jos mun lapsia aletaan lähentelemään.
- Anonyymi
Virkamiehet yms on vaitiolovelvollisia, oli ne sukua tai ei. Ja joissain tapauksessa jäävejä sekaantumaan millään tavoin sen sukulaisensa asioihin edes niitä tietoja urkkimalla.
- Anonyymi
Täytyykin tästä lähteä keikalle niin pääsee lukemaan kaikkien tiedot 😉🤫
- Anonyymi
Onneks mä tiedän etten voi olla kyseessä koska sä et tunne ketään mun tuttua tai sukulaista .
trolli mutta haluat huvin vuoksi viskoa näitä ahdistavan sävyisiä trikkereitö
Ihan hyvin vuoksi
Sä vain voi sotkea mun sukua sekaan
Yksinkertaista.
Ja tosi lapsellista että kun et pysty käyttäytyy
Tai puhumaan niin vielä munaat maineesibtoisen vieraan ihmisen suvun edessä .
Luuletko että sun asema paranee tuolla
Ei
Oot niillä rajoillaxettet joudu itse polisyn kanssa tekemisiin kun anna olla ja käyttäydy
Vaikka sulle on siitä sanottu
PS suku ei tiedä mu asioista mitään
En oo ollu 15 tekemisissä
Enkä oo ollu hyvissä väleissä ikinä
Eli jos jotaki sulevsanotaa se on täyttä paskaa..
Kaverit ei sua. Tiedä
Ja tutut ei tunne mua riittävästi
Eli paskaa tulee sieltäkin .
Voisin sanoa etten itse ryhdy noin noloksi !
Mut sä näköjään voit ku ei voitu oo mitää rajoja tai mitaju siitä mitä ei tehdä !
Luottamus oli -100
Nyt se miinus miljardi
Onnea sanoisinko
Teet kaiken ihan tahallaan päin persettä !
Hyvästi hyppään junalle häpeästä heti ku voin
Luulin et sä välität ...
Naiselta!- Anonyymi
Älä ees leikillä uhkaile tollasel, välitän..
- Anonyymi
Minä en ainakaan koskaan uhkaile itsemurhalla. Vaikka elämä olis kuinka pashaa niin se ei ole koskaan ollut mun ajatuksena. Tyhmää uhkailla sellasella.
- Anonyymi
En mäkään varota sit kun sen terveys perustein toteutan .
En halua elää mun liikuntarajoiteiden , koko ajan huononevan näön ja köyhyyden kera tulevaisuudessa ypöyksin .
Miestä ja tai lapsia ei ole
En halua sitä elämän loppupäätä mikä millon edessä missä ei op mitää toivoa ja onnea
Pakenen pois ennenkun oon vai vaivoiksi kaikille !
Tiedän että :
Terveen rikkaan onnellisen ja perheelisen ihmisen kuuluu haluta ja saada elääkkin kauan .
Mä en sellainen ikinä enää ole.
Mun asiat on toisin ...
Oon vain kuin kituva kaiken hyvän elämästä
Ja elämä halunsa menettänyt elukka
Enkö mäkään saisi mennä ..
Ei oo mitää järkevää syytä elää ...
Olis ainakin yks ihminen vähemmän kuluttaas tämäm persaukidrn valtion resursseja
Naiselta
- Anonyymi
Onko huono omatunto? Jos oot puhunut musta kak*aa joillekuille tutuille, niin vielä on mahdollista korjata tilanne, kun ei ole kantautunut mun korviin. Jos kantautuu, niin..
Tiedät kyllä😔- Anonyymi
Näin o. Voi sanoo vaiks että oli väärinkäsitys tai et oli psykoosissa kun shi*tiä lasketteli.
- Anonyymi
Jaha vai niin, palstaäijä. Tai sitten voi päivystää kaislikossa kuin alligaattori ja oot ku et tietäis mitään puheista. Kannattaa olla strateginen ja hymyillä imelää hymyä kunnes
- Anonyymi
Mahtaa olla hauskaa suoltaa tekstiä, jota ketään ei kiinnosta lukea. Syökää hatullinen p@skaa, niin roiskuu omaan ympäristöönne, eikä palstalle.
- Anonyymi
Taas kommentti mikä ei eilen ollut tähän kommentointi aikaan tässä näkyvillä.Tähän aikaan vedettiin vessa vainotun kotona
- Anonyymi
Eräs keissi oli semmonen missä kuoli ihminen "kuningattaren" vuoksi.
Toivottavasti ei sun keissi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst15611042Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i474315Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58664054Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1973664PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1013486Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1013340Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.731980Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?
Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis161305Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt155998Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun269964