Kuinka mitataan selän pituus kun valitaan rinkkaa?
Rinkan valinta
2
100
Vastaukset
- Anonyymi
Niskakyhmystä lantioluiden korkeuteen...oliko se niskakyhmystä 7 nikamaa.
- Anonyymi
Kaukana kaupungin vilinästä, pienessä kylässä asui kaksi räätäliä, Juhani ja Eero. Molemmat olivat tunnettuja tarkasta silmästään ja käden taidosta, mutta heitä yhdisti myös suuri intohimo luontoon ja retkeilyyn. Eräänä syksynä he päättivät aloittaa yhteisen harrastuksen: vaeltamisen.
Ensimmäinen haaste kuitenkin yllätti heidät nopeasti. Heidän oli löydettävä rinkka, joka sopisi täydellisesti heidän selkänsä pituuteen ja kantokykyyn. Molemmat olivat parrakkaita ja hieman kookkaita miehiä, joten tavalliset rinkat eivät tuntuneet istuvan hyvin. He kiersivät kauppoja, mittailivat rinkkoja ja kokeilivat kantaa painoja, mutta mikään rinkka ei tuntunut oikealta.
Päivä toisensa jälkeen he palasivat tyhjin käsin, mutta eivät luovuttaneet. He jakoivat kokemuksiaan ja vinkkejään, mittailivat toistensa selkiä ja pohtivat, miten räätälöidä rinkka juuri heille sopivaksi. Heidän ystävyytensä syveni, ja heidän yhteinen päämääränsä sai heidät jatkamaan sinnikkäästi.
Lopulta, pitkän etsinnän ja kokeilun jälkeen, he löysivät paikallisen käsityöläisen, joka valmisti räätälöityjä rinkkoja. Tämä mestari kuunteli heidän tarpeitaan, mittasi heidän selkänsä tarkasti ja valmisti heille täydellisesti istuvat rinkat. Ilo oli suuri, ja heidän retkensä saattoivat alkaa.
Samalla, kun he kulkivat yhdessä polkuja pitkin, ja jakoivat ilot ja haasteet luonnon keskellä, heidän välilleen syttyi syvä rakkaus. Heidän yhteiset vaelluksensa muuttuivat ikimuistoisiksi seikkailuiksi, joissa he oppivat toisistaan ja itsestään yhä enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352136
- 841283
- 561248
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321172- 601129
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39864Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121739- 27684
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi20541