Kyllä susta pääsee

Anonyymi-ap

Yli pikkuhiljaa. Välillä tulee rakkauskohtauksia ja välillä inhoa. Vuorotellen. Koko ajan kuitenkin niin että pääsee eteenpäin.

8

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onpa ikävästi sanottu 😞

• Anonyymi

Mitä sitten odotat? Haluan eroon näistä haavoista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sitten odotat? Haluan eroon näistä haavoista

Sä kirjoitat varmaan miehelle, joten en odota sulta mitään.

• Anonyymi

Riittää kun miettii touhujaan, vtuttaa ja unohtaa.

• Anonyymi

Ei kuulosta terveeltä. Itse en ainakaan haluaisi olla osa tuollaista kuviota.

• Anonyymi

Mä tunnen vaan lähinnä surua enää.

• Anonyymi

Mä olen ymmärtänyt, että traumakemiasuhteissa ne ihmiset jotka siihen liittyy, on oikeastaan objekteja. Yritän korjata jotain asiaa ihmissuhteissa, jota ei voi korjata sen ihmisen kanssa, jonka sen trauman alun pitäen aiheutti. Se ihminen on kuollut ja kuopattu ja eläessäänkin eli niin suuressa elämänvalheessa, että oli pakko pimittää totuus jotenkin itse selviytyäkseen. Puhun nyt omasta äidistäni.

Olen asian johdosta koittanut ratkaista ongelmaani lähes joka ainoassa ihmissuhteessani. Kyllä on tehnyt kipeää. Ihmiset satuttaneet. Olen itkenyt, parkunu, kokenut epäoikeudenmukaisuutta. Ja lopulta ymmärtänyt että olen toistanut aina samaa kaavaa, kun se äidinrakkauden kaipuu vaan on niin kova. Miettinyt miksi aina hakeudun satuttaviin suhteisiin.

Jotenkin vähän noloa, kun sen ymmärtää. Mutta enemmän kai traagista ja surullista. Helpottavaa. Tästä sitten lähdetään tällaisena pikkuriepuna eteenpäin. Edelleen kyynelehtien, mutten aio hakeutua enää suhteisiin, missä saan kylmyyttä, kovuutta ja vähintään henkisesti turpiin. Ja suutun siitä. Kun ei mun enää tarvitse, kun nyt mä tiedän.

Tiedän mikä on totta ja mikä valhetta. Ja että mä olen ihan hyvä ja riittävä näin ja ansaitsen saada rakkautta sekä opettelen sitä myös itse antamaan. Pikkuhiljaa, aloittaen omasta itsestäni. Ihan lähipiiristä. Vähän kerrallaan, en vielä osaa kuin ihan vähän. Täytyy olla vaan kärsivällinen, elämä kyllä jatkuu. Ei se vaan ole sitä hohtavaa, mitä ehkä joskus haki, vaan se on välillä vähän tylsääkin.

Ja ymmärrän äitiä, mitä hän oli joutunut kokemaan itse. Annan vähän anteeksi ja huomenna taas lisää. Ja lopulta kaiken anteeksi. Äiti on aina äiti ja hirvittävän rakas, vaikka ei olisi osannut olla sellainen, mitä olisin joskus tarvinnut ♥️

-sivusta

• Anonyymi

Nää on näitä traumaside juttuja, youtubessa on hyviä videoita. Siihen liittyy se narsismi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      156
      11042
    2. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      47
      4315
    3. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      66
      4054
    4. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      197
      3664
    5. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      101
      3486
    6. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      101
      3340
    7. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      73
      1980
    8. Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?

Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis
      Maajussille morsian
      16
      1305
    9. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      998
    10. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      269
      964
    Aihe