Silloin en, kun en uskonut että oikeasti kysyit sitä. Nyt minä kysyn, jutellaanko? Nyt minä haluaisin jutella, olen niin katunut kun silloin kieltäydyin..t
Jutellaanko? Kysyit
35
464
Vastaukset
- Anonyymi
Siis T: kö?
Jos oot M niin kyllä.- Anonyymi
Ei, kun olen t..ap
- Anonyymi
Miksi en olis oikeesti kysynyt? Jos haluat jutella, kerro suoraan.
- Anonyymi
En uskalla..ap
- Anonyymi
Jutellaan. Laitatko viestiä minulle suoraan?
- Anonyymi
Mulla ei ole mitään reittiä laittaa, eikun yksi virallinen mutta en uskalla..ap
- Anonyymi
No, miten menee:)
- Anonyymi
Ikävä sua/häntä..ap
- Anonyymi
Olen kysynyt muutamalta mieheltä, haluavatko he jutella kanssani. Aina on tullut kieltävä vastaus. Olen kai sitten niin pelottava.
- AnonyymiUUSI
Niin se on aloittajaäijä että ne pitää ajaa tokassa nurkkaan, itsenäisinä niistä ei saa mitään irti muuta ku joojoojoota. Prööt
- Anonyymi
Missäs ajattelit jutella?
- Anonyymi
Aina pitää jutella asiat selviksi
- Anonyymi
Täällähän tätä juttelu seuraa on moneen lähtöön, senkus vain juttelee.
- Anonyymi
Kyllä se minulle sopii. Enemmän kuin hyvin.
- Anonyymi
Olet t? Kuka kysyi juttelemaan, nainen vai mies? Kirjain?
- Anonyymi
Mies kysyi, mikä kirjain pitäisi olla?..ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies kysyi, mikä kirjain pitäisi olla?..ap
Jos olet T mies, niin ohi multa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet T mies, niin ohi multa.
Siis alkuperäinen kysyjä oli mies, minä nainen..ap
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis alkuperäinen kysyjä oli mies, minä nainen..ap
Hienoa että jaksat aloittajaäijä kirjoittaa näitä monologejasi auki, niin että hitainkin pysyy kärryillä eiku. T
- Anonyymi
Jutellaan huomenna?
- Anonyymi
Kyllä, jutellaan tänään..ap
- Anonyymi
Jos joku pyytää juttelemaan, niin eikö hänellä ole silloin asiaa sinulle?
Miten tuonkin voi vääntää niin, ettei usko?- Anonyymi
Meillä on sellainen historia..ap
- Anonyymi
Siten, kun keksii aloituksen ja on puhuvinaan tietyn henkilön kanssa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siten, kun keksii aloituksen ja on puhuvinaan tietyn henkilön kanssa.
Tällä kaavalla nämä palstaäijän sentimentaaliset aloitukset todella toimii, oliko sinulla mitään uutta kerrottavaa? Kerro vaikka tarkemmin, että mitä tarkoittaa ”aloituksen keksiminen” sinun mielestäsi? T naiselta
- Anonyymi
Niin Ap milloin jutellaan
- Anonyymi
Esim. Hu mun töiden jälkeen, mun auton. Ehkä voi olla hankala tietää paikkaa ja aikaa, mutta ehkä kysymällä saat ne tietosi, aika on tuntia myöhemmin kuin listassa..ap
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Esim. Hu mun töiden jälkeen, mun auton. Ehkä voi olla hankala tietää paikkaa ja aikaa, mutta ehkä kysymällä saat ne tietosi, aika on tuntia myöhemmin kuin listassa..ap
Miten ”su auto” liittyy palstaäijä mihinkään?
- Anonyymi
Nähdään Ap huomenna. K 🤍
- Anonyymi
Sori en kaipaa koota..ap
- Anonyymi
Ei ole mitään juteltavaa enää.
- Anonyymi
Älä sano noin. Mikä on muuttunut? Ja mitä olisit jutellut? Kerro jotain itsestäsi, minusta tai meistä jotta tiedän että olet hän. Älä luovuta meidän suhteen meillä oli/on/olisi jotain ainutlaatuista! Ap
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä sano noin. Mikä on muuttunut? Ja mitä olisit jutellut? Kerro jotain itsestäsi, minusta tai meistä jotta tiedän että olet hän. Älä luovuta meidän suhteen meillä oli/on/olisi jotain ainutlaatuista! Ap
Aikalailla kaikki on muuttunut!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aikalailla kaikki on muuttunut!
oma parisuhteesiko taas sujuu ? ei ole tarvetta jutella. Hieno juttu,oikea suunta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
oma parisuhteesiko taas sujuu ? ei ole tarvetta jutella. Hieno juttu,oikea suunta.
Ei!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst15611042Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i474315Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58664054Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1973664PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1013486Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1013340Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.731980Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?
Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis161305Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt155998Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun269964