postiluukku on vielä auki 🫵🤣
Laita vain viesti tulemaan
45
464
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Jaskan postipisteeseen vai?
- AnonyymiUUSI
Miksi ihmeessä??
- AnonyymiUUSI
Miehen pitää ansaita nainen. Mies on se joka saalistaa, ei nainen.
- AnonyymiUUSI
Tästä tuli mieleen se vitsi kun mies kysyy kuntosalilla, että "mitä laitett kannattais nyt sitten käyttää, että saa naisia" Niin kaveri vastaa, että "pankkiautomaattia, sitä kun alkaa käyttämään niin saa varmasti naisia".
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tästä tuli mieleen se vitsi kun mies kysyy kuntosalilla, että "mitä laitett kannattais nyt sitten käyttää, että saa naisia" Niin kaveri vastaa, että "pankkiautomaattia, sitä kun alkaa käyttämään niin saa varmasti naisia".
Yhdellä nostolla jopa kaks.
T. Marja-Leena & Päivi - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se ei ole itsestäänselvyys. Voit viedä naisia treffeille mutta se ei ole tae mistään muusta.
- AnonyymiUUSI
Olen oikeasti pettynyt sinuun mies. En olisi uskonut kylmyyttäsi.
- AnonyymiUUSI
Hän vaikuttaa vajakilta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hän vaikuttaa vajakilta
No k ei ole. Tiedät varmaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hän vaikuttaa vajakilta
Täystörppö. Perästä kuuluu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täystörppö. Perästä kuuluu
Okei
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No k ei ole. Tiedät varmaan
Jaah
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jaah
Niinpä niin. Kylmät ihmiset ei ymmärrä rakkautta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin tai sit ne esittää jotain
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin tai sit ne esittää jotain
Esittää että ei rakasta, kun pelkää…
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tokkopa näinkään
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tokkopa näinkään
Kyllä se niin on. Miehet on paniikissa oikean rakkauden edessä, parempi paeta kuin olla mies.
- AnonyymiUUSI
Ootte oikeasti melko säälittäviä, ja rumia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se niin on. Miehet on paniikissa oikean rakkauden edessä, parempi paeta kuin olla mies.
Mietipä uudelleen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mietipä uudelleen
No niinhän se on? Kun joku rakastaa? Vai eikö ole näin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No niinhän se on? Kun joku rakastaa? Vai eikö ole näin?
En tiedä mitä tarkoitat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Surullista
- AnonyymiUUSI
Ei oo luukussa ikinä ollu osotetta. Pysyisköhän mailit sielläkään?
- AnonyymiUUSI
Vaikutat erittäin tyhmältä
- AnonyymiUUSI
Tannisen rodunvaihtaja kädet ojossa?
- AnonyymiUUSI
Kyllä täältä Jaska-Paskalta sinullekin yksi sontainen hali irtoaa. *ojentaa käsiä*
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä täältä Jaska-Paskalta sinullekin yksi sontainen hali irtoaa. *ojentaa käsiä*
Missäs oot Jaskan halin uhriksi joutunut
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Moottoriturvaltahan se luonnistuuki. Vetäsetkö vielä limpulla lättyyn? ;)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Harmittasko sua kun ei sulla läppä lähde irl yhtä liukkaasti kun palstalla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Harmittasko sua kun ei sulla läppä lähde irl yhtä liukkaasti kun palstalla
Lähtee kyl sen verran ku tarviiki. Mut sua tulee kyl harmittaa ku ripille päädyt taas toisten korttitiedoilla mässää. ;) -image003
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lähtee kyl sen verran ku tarviiki. Mut sua tulee kyl harmittaa ku ripille päädyt taas toisten korttitiedoilla mässää. ;) -image003
Ei kyl selkeesti lähde ja toi osuminenkin on vähän hakusessa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eiku hellästi halaan lantiosta, jos sinne asti pääsen. Kahvi ei vaan sovi mulle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyl selkeesti lähde ja toi osuminenkin on vähän hakusessa.
En mä sentään mikään eduskunnan ammuva Huutomies ole. ;)
- AnonyymiUUSI
Kannattaa miettiä voiko itse toimia toisin ja onko tosiaan?
- AnonyymiUUSI
Roskapostiin menee.
- AnonyymiUUSI
Zeus otti joutsenen muodon päätelläkseen Spartan kuningattaren Ledan.
- AnonyymiUUSI
Onko se TURJAKE@ POLIISI.FI?
Jos on niin ihan tiedoksi vain, että HENKILÖKOHTAISIA YKSITYIS ASIOITA EI HOIDETA TÖISSÄ!
Töissä olet VIRANTOIMITUKSESSA ETKÄ MISSÄÄN TREFFI PALSTALLA JOSSA LUETAAN RAKKAUS SÄHKÖPOSTIA. - AnonyymiUUSI
NasiKuuma@AvosenHeenus/TuskaPakka.Cöm
Olisiko se mitä tässä haetaan?- AnonyymiUUSI
Angelin pojjjaat viel Limon peräkonttiin jodlaamaan, Linda-siideriä kostukkeeks ja pyöree huone 105 arolle pedatuks ni kylä lähtee! ;)
-sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Angelin pojjjaat viel Limon peräkonttiin jodlaamaan, Linda-siideriä kostukkeeks ja pyöree huone 105 arolle pedatuks ni kylä lähtee! ;)
-sivustaEi oikeen nyt lähde toi sun läppä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
-sivustaÄlä nyt ala vittuilemaan Angelin kyläläisille täällä!
Tuksu oli sentään aikoinaan ANGELIN KYLÄN MINIÄNÄ!
Harmi, kun Ivalossa EI OLE ENÄÄN R-kioskia…
Tuksu oli sammunu portaille hame korvissa ja reva levällään tuuletti kunnolla!
Olin menossa LAUANTAINA aamuna kello 5.30 reippaana töihin ja POLIISIT olivat myös AAMULLA REIPPAINA TÖISSÄ… Turjake mieheni tietenkin oli HARAKKANA PAIKALLA AINA VIIKONLOPPUISIN.
En minä tehnyt tuohon aikaan muuta, kun töitä ja olin lasteni kanssa vapaalla.
Ei kelleen kelvannut LAUANTAI aamun työt jotka alko 5-6 välillä.
Se oli kyllä TÖRKEÄ KUNNIANLOUKKAUS Tuksulta olla sammuneena hame korvissa ilman alushousuja haarat levällään keskellä kylää aamulla, kun TOISET MENEE TÖIHIN/ OVAT TÖISSÄ.
Tuon jälkeen Tuksu oli mennyt vielä kauppaan mitä minä olin aamulla menossa siivoamaan, kun hän oli siellä portailla.
Tuksu oli NAIMISSA OLEVA KUNNIALLINEN VAIMO JA MINÄ OLIN ERONNUT KUNNIATON NAINEN JOKA KÄVI VAIN TÖISSÄ!
Ei minulla muualla näkynyt, kun vain töissä tuohon aikaan.
Minun lapsi oli nähnyt TUKSUN kaupassa joka on aina ollut HYVÄ ESIMERKKI NUORILLE TYTÖILLE JULKISUUDEN HENKILÖNÄ LAULAJANA SEKÄ TANSSIJANA!
Minun piti kuunnella, kun TEINI TYTÖT FANITTI TUKSUA JA KUUNTELIVAT ” HEI JOHANNA” BIISIÄ JA OPETTELIVAT MEIKKAAMAAN SEKÄ LAITTAMAAN HIUKSIA.
He aina soittivat minulle ja sanovat : Minä vähän myöhästyn, ku TUKSU ON TÄÄLLÄ KAUPASSA JA MINUN PITÄÄ NÄHDÄ JA KATTOA MILLAISET VAATTEET JA MEIKIT SILLÄ ON.
Minä kysyin, että : ONKS SE HEI JOHANNA NAINEN?
Oli joten minä sanoin, että : TUU KUN OOT NÄHNY MILLAISET VAATTEET JA MEIKIT PITÄÄ OLLA!
En tietenkään kieltänyt, koska en minä sentään TUKSUA alkanut syrjimään joka oli KUNNIALLINEN NAIMISSA OLEVA HIENOSTO PIIRIN ROUVA!
- AnonyymiUUSI
Blondit on sitte tyhmii.
- AnonyymiUUSI
Samat sanat sinne.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2024238
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1463778Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1313225Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.431599Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191478Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58341410Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251375Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271351Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1161140Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2151063