Ihailua, kehuja ja sitä että toinen on rakastunut suhun.
Kaipaat vain
35
422
Vastaukset
- Anonyymi
Juu. Sain tylytystä ja haukkuja onneksi.
- Anonyymi
Ei vaan kaipaan meitä mies.
- Anonyymi
Mitä sitten? Tunnen muutenkin niin hylkiöksi itseni.
- Anonyymi
Oletko osannut ajatella ollenkaan sitä, että syy voi olla sinussa ja ehkä olet huono kommunikoimaan ihmisten kanssa! Eks mieheni oli todella vähäpuheinen ja sellainen aiheuttaa pysyvän häiriötilan parisuhteeseen ja siksi oli pakko erota!
- Anonyymi
En kaipaa sellaista ollenkaan, en koskaan kaivannut!
- Anonyymi
En.
- Anonyymi
En kaipaa mitään noista sellaisilta joihin ei ole tunteita.
- Anonyymi
olen aivan vtun paskana edelleen enkä kaipaa keltään mitään siksi olen palstalla ehkä ikuisesti.pahalta näyttää.
- Anonyymi
Kukaan mua rakasta.
Ehkä mun lemmikki mutt ei muut. Se kyllä ihailee mua ja mä sitt kehun sitä.- Anonyymi
Voin mäkin kehua sua jos kokoajan silität ja rapsutat ja teet ruokaa ja tarjoot juomaa ja käytät ulkona ja maksat asumisen ja elämisen ja vaikka haukkuisin kokoajan niin silti vaan jakelisit herkkupaloja ja kehuisit vaan. 😁
M>N - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin mäkin kehua sua jos kokoajan silität ja rapsutat ja teet ruokaa ja tarjoot juomaa ja käytät ulkona ja maksat asumisen ja elämisen ja vaikka haukkuisin kokoajan niin silti vaan jakelisit herkkupaloja ja kehuisit vaan. 😁
M>NTää on kyllä niin totta! Lemmikit saa monesti enemmän rakkautta, kuin rakkaimmat ihmiset. So sad. -sivusta n-
- Anonyymi
Olen hieman vanhempi ihminen, etten mene kehulankaan.
- Anonyymi
Ihan samoin olisin voinut itsekin kirjoittaa!
- Anonyymi
Vanhemmat naiset on nukkumassa.
Eivätkä edes tiedä, mitä on ingroonaminen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vanhemmat naiset on nukkumassa.
Eivätkä edes tiedä, mitä on ingroonaminen.Näköjään eivät kaikki. Tietävätkö sen sijaan mitä on ignooraaminen?
- Anonyymi
Oon mä niitä kyllä saanutkin. Mistäs sulle saataisi.
- Anonyymi
Loo whos talking 🤣
- Anonyymi
Ei taida kehuja tulla kun täällä mesoot ;)
- Anonyymi
Kuulostaa ihan tavalliselta naiselta.. kun kehuu, kuinka kaunis hän on ja kuinka taivaalliselta hän tuntuu..
- Anonyymi
Minä kyllä tahtoisin olla rakkaan naisen halauksessa ja hän silittäisi ja kertoisi miten paljon rakastaa. Mutta ei minua lohduta jos vaikka joku täällä sanoo minua rakkaaksi. Pitää olla se oikea nainen.
- Anonyymi
Mä en mä mitään kaipaa miksi turhaan kaivata pitäs osata rakastaa voidakseen sanoa edes ansainneensa toisen rakkauden itseään kohtaan ja mitä kehut on onko se jotain syötävää mä olen mielummin ottanu pomoiltanikin negatiivisen palautteen vastaan se kun on jotain jolla pystyn itseäni kehittämään posiitivinen palaute on mielestäni kohdallani hyödytöntä osaan jo liian hyvin jos työnantaja antaa positiivista palautetta tosin johtuu itselläni osin varmaan ajasta jolloun olen kasvanutkin silloin sai todella harvoin positiivista palutetta yhtään mistään
- Anonyymi
Jokaisen ihmisen perustarve on tuntea itsensä rakastetuksi❣️
- Anonyymi
Suurin osa tahtoo olla rakastettu. Minä silloin, jos olen rakastettu hänen taholtaan, jota myös rakastan.
Se mitä tällä hetkellä kaipaan, on ettei Linkedin enää suosittele 4H-yhdistystä tai kukaan enää suosittele henkistäpolkua tai parantajuutta. - Anonyymi
Kuka toinen? Ite et oo?
- Anonyymi
Kyllä, kaivataan aitoa kanssakäymistä, eikä yhtään kuittailuja, eikö niin Pentti?
T.niin
Jeejee
https://m.youtube.com/watch?v=c6s8IW-n4xc - Anonyymi
Kehumalla ja imartelemalla minua ei saa ihastumaan. Enemmän merkitsee millainen olet ihmisena.
- Anonyymi
En.
- Anonyymi
Ei mulle varmasti tämä vaikka ne kivoja onkin
- Anonyymi
Yes, i'm the queen, remember that.
En ole ikinä kehuilla elänyt.- Anonyymi
, Ketä sä esität
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
, Ketä sä esität
Ketä pitäisi esittää? 🤣
Ihan oma itseni olen.
- Anonyymi
Olin keväällä ihastunut mieheen. Semmosta se elämä on, vaikka oonkin varattu. Nyt vaan olen. Tuskimpa hän edes haluaa kaveriksikaan. Ei voi mittään.
- Anonyymi
Kysy häneltä.
- AnonyymiUUSI
Se on pahinta jos niitä vaan haluaisi, alkaisi ahdistaa.
- AnonyymiUUSI
Enkä, mutta kaipaan sitä, että on selkeästi myös toisen toive. En juokse perässä. Hän on tottunut siihen, että naiset tekevät niin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst15010999Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i394023Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58643918Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1913634PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1003461Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1013320Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.721967Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?
Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis151277Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt155958Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun268924