Mitä puolueita sontikset kannattaa persujen lisäksi?
Asd
Sontiksen puoluekannat!
21
302
Vastaukset
- Anonyymi
Vasemmisto
- Anonyymi
Miksi? Mitä tavoitteita pidät tärkeänä?
Asd - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi? Mitä tavoitteita pidät tärkeänä?
AsdLisää rahaa juomiseen ja pilvi vapaaksi
- Anonyymi
Puheenjohtaja on nainen, mitään sellaista puoluetta ei voi äänestää! NAiset kuuluu keittiöön
- Anonyymi
Okei Sanna Marinilla hyvä perse, sitä voi äänestää
- Anonyymi
Tärkein kriteeri on, kellä parhaat tissit tai perse. Se saa äänen
- Anonyymi
Ohisalolla kivat tissit
- Anonyymi
Henkilökohtaisesti olen hieman aloittelijaanpäinkäännähtänyt sontis, mutta myös ylpeä sinihiuksinen, vegaani, homoseksuaali viherkommari.
- Anonyymi
Tissit tai perse ratkaisee
- Anonyymi
Sontispuolue puuttuu yhä konservatiiviselta puoluekentältämme. Mitkä voisivat olla sontispuolueen vaaliteemat?
Asd- Anonyymi
Kannabis lailliseksi!
- Anonyymi
Nää on paljon konkreettisempia ehdotuksia kuin joku "koulutuspoliittinen uudistaminen" tai "verotuksen tasavertaistaminen".
Karvapercettä vain kaikille, niin ollaan tyytyväisiä. Ripulia suihkuavaa sellaista
Asd - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nää on paljon konkreettisempia ehdotuksia kuin joku "koulutuspoliittinen uudistaminen" tai "verotuksen tasavertaistaminen".
Karvapercettä vain kaikille, niin ollaan tyytyväisiä. Ripulia suihkuavaa sellaista
AsdKuhan naista sais
- Anonyymi
Sontiainen äänestää tietysti persuja ja persuilla on aina BBC mielessä :3
- Anonyymi
Minä oon kyllä kommunisti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä oon kyllä kommunisti
Ei se haittaa persupuolueessa
- Anonyymi
Hmm.Prrröö!Tietysti työnliittoa avainlippu tunnuksineen...
- Anonyymi
En äänestä koskaan.
- Anonyymi
Aina olen äänestänyt kokoomusta ja äänestän jatkossakin, koska on ainoa puolue mikä pystyy tuhoamaan Suomen vielä minun elinaikanani ja haluan nähdä sen.
- Sodomiittiseppo - Anonyymi
Tissit ratkasee
- Anonyymi
persu viina sieppo
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 26823057
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?462124- 1961545
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1381437- 281219
- 122978
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30922Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex84811Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t82766- 75688