Mitä puolueita sontikset kannattaa persujen lisäksi?
Asd
Sontiksen puoluekannat!
19
163
Vastaukset
- Anonyymi
Vasemmisto
- Anonyymi
Miksi? Mitä tavoitteita pidät tärkeänä?
Asd - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi? Mitä tavoitteita pidät tärkeänä?
AsdLisää rahaa juomiseen ja pilvi vapaaksi
- Anonyymi
Puheenjohtaja on nainen, mitään sellaista puoluetta ei voi äänestää! NAiset kuuluu keittiöön
- Anonyymi
Okei Sanna Marinilla hyvä perse, sitä voi äänestää
- Anonyymi
Tärkein kriteeri on, kellä parhaat tissit tai perse. Se saa äänen
- Anonyymi
Ohisalolla kivat tissit
- Anonyymi
Henkilökohtaisesti olen hieman aloittelijaanpäinkäännähtänyt sontis, mutta myös ylpeä sinihiuksinen, vegaani, homoseksuaali viherkommari.
- Anonyymi
Tissit tai perse ratkaisee
- Anonyymi
Sontispuolue puuttuu yhä konservatiiviselta puoluekentältämme. Mitkä voisivat olla sontispuolueen vaaliteemat?
Asd- Anonyymi
Kannabis lailliseksi!
- Anonyymi
Nää on paljon konkreettisempia ehdotuksia kuin joku "koulutuspoliittinen uudistaminen" tai "verotuksen tasavertaistaminen".
Karvapercettä vain kaikille, niin ollaan tyytyväisiä. Ripulia suihkuavaa sellaista
Asd - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nää on paljon konkreettisempia ehdotuksia kuin joku "koulutuspoliittinen uudistaminen" tai "verotuksen tasavertaistaminen".
Karvapercettä vain kaikille, niin ollaan tyytyväisiä. Ripulia suihkuavaa sellaista
AsdKuhan naista sais
- AnonyymiUUSI
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa juogsu raisgaaaan teidät gaiggiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
- AnonyymiUUSI
Sontiainen äänestää tietysti persuja ja persuilla on aina BBC mielessä :3
- AnonyymiUUSI
Minä oon kyllä kommunisti
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä oon kyllä kommunisti
Ei se haittaa persupuolueessa
- AnonyymiUUSI
Hmm.Prrröö!Tietysti työnliittoa avainlippu tunnuksineen...
- AnonyymiUUSI
En äänestä koskaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O432208Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on232010Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn631561Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1911558Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok801335Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81261- 131184
Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti211158Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?211108- 151061