Mitä puolueita sontikset kannattaa persujen lisäksi?
Asd
Sontiksen puoluekannat!
21
302
Vastaukset
- Anonyymi
Vasemmisto
- Anonyymi
Miksi? Mitä tavoitteita pidät tärkeänä?
Asd - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi? Mitä tavoitteita pidät tärkeänä?
AsdLisää rahaa juomiseen ja pilvi vapaaksi
- Anonyymi
Puheenjohtaja on nainen, mitään sellaista puoluetta ei voi äänestää! NAiset kuuluu keittiöön
- Anonyymi
Okei Sanna Marinilla hyvä perse, sitä voi äänestää
- Anonyymi
Tärkein kriteeri on, kellä parhaat tissit tai perse. Se saa äänen
- Anonyymi
Ohisalolla kivat tissit
- Anonyymi
Henkilökohtaisesti olen hieman aloittelijaanpäinkäännähtänyt sontis, mutta myös ylpeä sinihiuksinen, vegaani, homoseksuaali viherkommari.
- Anonyymi
Tissit tai perse ratkaisee
- Anonyymi
Sontispuolue puuttuu yhä konservatiiviselta puoluekentältämme. Mitkä voisivat olla sontispuolueen vaaliteemat?
Asd- Anonyymi
Kannabis lailliseksi!
- Anonyymi
Nää on paljon konkreettisempia ehdotuksia kuin joku "koulutuspoliittinen uudistaminen" tai "verotuksen tasavertaistaminen".
Karvapercettä vain kaikille, niin ollaan tyytyväisiä. Ripulia suihkuavaa sellaista
Asd - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nää on paljon konkreettisempia ehdotuksia kuin joku "koulutuspoliittinen uudistaminen" tai "verotuksen tasavertaistaminen".
Karvapercettä vain kaikille, niin ollaan tyytyväisiä. Ripulia suihkuavaa sellaista
AsdKuhan naista sais
- Anonyymi
Sontiainen äänestää tietysti persuja ja persuilla on aina BBC mielessä :3
- Anonyymi
Minä oon kyllä kommunisti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä oon kyllä kommunisti
Ei se haittaa persupuolueessa
- Anonyymi
Hmm.Prrröö!Tietysti työnliittoa avainlippu tunnuksineen...
- Anonyymi
En äänestä koskaan.
- Anonyymi
Aina olen äänestänyt kokoomusta ja äänestän jatkossakin, koska on ainoa puolue mikä pystyy tuhoamaan Suomen vielä minun elinaikanani ja haluan nähdä sen.
- Sodomiittiseppo - Anonyymi
Tissit ratkasee
- Anonyymi
persu viina sieppo
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.