Etkö ymmärrä, että en ole ne muut miehet/huonot poikaystävät joita sulla on ollut liuta, en ole kuin ne muut stalkkerit, vainoajat, mitä lie, pidän susta aidosti, ihmisenä ja sielunkumppanina.
Oot muista niin poikkeava, kaikista kauneimmalla tavalla mahdollista. Luulet että olet kokenut niin paljon erilaisia ihmisiä ja miehiä, että tiedät tismalleen millainen olen ja miten toimit, mutta oot niin väärässä, vakuutan, että et ole koskaan tavannut ketään munlaista, voin lupaa sen sulle.
Oon niin poikkeuksellisen herkkä ja tunteikas, ja kuvittelet heti, että oon joku narsismiin taipuva vässykkä, mutta oon oikeesti aika hiton kyvykäs ja pystyvä ihminen, mulla on omat neurotyypilliset vaikeuteni , jotka saa mut koukuttuun asioihin ja roikkuun turhien asioiden parissa liikaa mut moni ADHD mies on parantunut lääkkeillä noissa, ja saan ehkä pian diagnostiikkaa omaan tilanteeseen.
Anna mun näyttää miten paljon ja terveesti sua rakastan, kun tilanne sen sallii. Joo, en oo aina tasapainossa, johtuen omasta tunnelatauksesta sun suhteen, se ei silti tarkota, että en kokisi älytöntä määrää lempeyttä ja armollisuutta sua kohtaan, vaikka ootkin tahtomattasti/tiedostamattasi loukannut ja vahingoittanut mua.
Joskus kuvittelen toisinaan, että olet tullut ihan harhaiseksi ja pelokkaaksi mun voimakkaan rakkauden vuoksi, ja maalaat kauhuskenaarioita hullusta stalkkerista ja niin edelleen, mikä selittää sun käytöstä, mut en jotenkin vaan usko, että olisit niin älyllisesti lahjaton, että et tietäis, tai peilaisit muita huonoja stalkkerikokemuksia muhun, mut en mä voi 100% varmuudella tietää, ennen kun ollaan juteltu.
Vihaat itseäsi, siksi et voi hyväksyä sitä, että olet sielun tähteni ja kuinka aidosti rakastan sua
12
270
Vastaukset
- Anonyymi
Olisipa mulle mutta ei kuitenkaan ole. Harmi.
- Anonyymi
Todella harmillista, tuomo.
- AnonyymiUUSI
Mikähänlie tukholma syndrooma saa ihannoimaan noin epävakaalta kuulostavaa tyyppiä..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikähänlie tukholma syndrooma saa ihannoimaan noin epävakaalta kuulostavaa tyyppiä..
Varmaan tämä palstaäijän, eli aloittajan itsensä dramaturgioma fantasia
- Anonyymi
Miks me ei jutella? Ei tämä mulle varmaan ole...
- Anonyymi
Tarvitsen konkretiaa. Ei riitä tääl juttelu, kun ei voi olla edes millään varma kenen kanssa juttelee. Jos oikeasti rakastaisit et antaisi muiden tääl pilkata mua. Ja lisäksi tekisit irl jotain. Uskon, että tarvitset mua vaan sen syyn, et pelkäät, miten sun käy, kun olet kohdellut mua näin. Saat parhaan hyödyn musta roikottamalla mua täs tilanteessa.
- Anonyymi
Enemmän tässä nyt painaa se, että jos menneisyydestä ei saa pitää mukana media-alaa, elokuvia, musiikkia ja teatteria, niin ei sitten kannata vaatia, että matkassa kulkisi myyminen, siivoaminen, ruuanlaitto tai hoitoalantyö.
Ouhumattakaan siitä ettei saisi ylläpitää menneisyydestä niitä ihmissuhteita, joita haluaa ylläpitää. Tällä hetkellä tosin ainoastaan yksi ihmissuhde on sellainen, jonka säilyttämisellä olisi merkitystä. - AnonyymiUUSI
Bunny
- AnonyymiUUSI
Länkyti länkyti. Mene hullu hoitoon. Ei ihme ettei "veeraa" paljoa kiinnosta. Jos häntä nyt on edes oikeasti olemassa.
- AnonyymiUUSI
Niin, näistä palstaäijän luomista karikatyyreista om hyvä kysyä, että onko heitä olemassa todellisuudessa ihan laajemminkin
- AnonyymiUUSI
"en ole kuin ne muut stalkkerit" 😂😂😂😂😂😂
Ja vielä ihmetellään kun ei oikein ihastusta kiinnosta.
Pii-paa-pii-paa-pii-paa!
"Se taitaa nyt olla M1 lähetteen paikka, sinulla ei tunnu olevan kaikki ihan hyvin"- AnonyymiUUSI
Ok u/Bunniepop/ lasi_siru , oot yks pahimmista kiusaajist joit tiedän, ei oo mikää häpee exposaa sua tääl, mä vasn toimin oikein, niinkun sä, aina kun halvennat ja kiusaat mua tääl , take that☺️🙂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst15311008Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i444091Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58643918Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1923640PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1003461Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1013320Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.721967Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?
Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis151277Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt155958Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun268924