Minä olen pienenpieni antifalainen tyttö ja olen saanut tietää, että Kotkassa aiotaan perustaa puolue.
Aluksi innostuin asiasta kun isoisoisäni sanoi, että se ottaa mallia taistolaisuudesta, jolla on isot sukujuuret Kotkaan:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Taistolaisuus
Taisto Sinisalo on iso vaikuttaja tähän Oikea Vaihtoehtoliikkeelle, joka lyhennettään Oivaksi ja aatteesta aletaan puhumaan Oivalaisuudesta.
Siis sen kautta miten taistolaisuus rakennettiin, muuten he ovat vääristäneet kaiken mitä SKPy ajoi.
Muita vaikuttajjia näyttäisi olevan QAnon sekä Jehovat.
Ilmeisesti he eivät vain luo puoluetta tai poliittista aatetta vaan tarkoituksena on yhdistää kulttuuritoiminta eli järjestetään bileitä ja tapahtumia jossa omat bändit soittaa, luodaan blokeja ja vlogeja tukemaan oman liikkeen sanomaa ja luodaan enemmänkin kulttuuriliikehdintää, jonka taakse rakennetaan poliittinen sanoma.
Tarkoituksena on löytää nuoret jotka eivät ole poliittisesti aktivoituneet ja hakea se kannatuspohja etenkin syrjäytyneistä nuorista miehistä.
Ilmeisesesti perustamiskoukus on pitkällä ja jonkun näköistä jalkautumista alkaa näkyä jo asunnottomien yöstä.
He lähtevät siitä, että he hakevat nuoria miehiä jotka muut poliitikot ovat hyljänneet.
He aikovat pitää heistä huolta.
Ja sen jälkeen aletaan tuuttamaan tuota väestönvaihtoteoriaa.
Näyttäisi että mukana on ihmisiä jotka tietävät mitä tekevät, eivätkä pelkää nykyisiä poliitikkoja.
Ja lisäksi heillä on rahoitusta kun ilmeisesti ja valitettavasti tässä maassa on isänmaallista rahaa.
Ja mikä vittu on ryhmä 6121917?
Antifa Anna - Caisa
Kotkaan aiotaan perustaa äärioikeistolainen puolue
Anonyymi-ap
0
104
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam1255577Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu445322Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju524437Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko693998- 853424
Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta923334IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1523281Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �171602- 451541
Jos sulla ei olis ollut tunteita
Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?1291160