Auto-Jeni...

Anonyymi-ap

Mitä mieltä olette Jenin palveluista?

25

1152

Vastaukset 25

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Todella hyvä. Miten niin?

• Anonyymi

Katsotko asiaa mies-, vai nais-näkökulmasta?

• Anonyymi

Länsiväylällä on toinen korjaamo jossa palvellaan nais asiakkaat hyvin vaikka työaika olisi loppunut tunteja sitten.
        Pieni silmän räpsyttely ja työ voi olla ilmaista.

• Anonyymi

Olen kyllä naisystävällistä korjaamoa vailla. Kumpa tietäisin sen liikkeen nimen.

• Anonyymi

En kylläkään aio räpytellä silmiä.

• Anonyymi

Sitähän minä, että kannattaako vanhaa tojotaa sinne viedä, vai onko muita paikkoja jossa vähän katselisivat kuntoa.

• Anonyymi

Eikö se sinun harmaa Toyota ole paalattu vuosia sitten,?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö se sinun harmaa Toyota ole paalattu vuosia sitten,?

Nuoret asentajat ei ymmärrä vanhemman toyotan alalootan puutteita.

• Anonyymi00017

vaadi hinta arvio kirjallisena,tulee vähempi yllätyksiä.joka paikassa,ei vain jenissä.

• Anonyymi

Kyllä minä olen ainakin erittäin tyytyväinen Jenin palveluihin. Heillä on myös hyvin ystävällinen henkilökunta. Sekä naiset ja miehet saman arvoisia palvelujen suhteen. Plussana rengas-hotelli.

• Anonyymi

Olen ollut Auto-Jenin asiakas siitä asti, kun muutin tähän kylään. Hyvin ovat minua palvelleet ja auton vaihdotkin onnistuneet oikein napakasti. Huollot on hoidettu hyvin ja ystävällisesti. Nyt on lama-aika ja Auto-Jenin väkeä vähemmän, mutta autoni on edelleen siellä huollettu hyvin. On muuten ainoa autoliike P-mäellä, jossa ei ole koskaan vaihtoautoani haukuttu tai irvistelty, vaan kauppa on ollut reilua ja asiallista. Asiakkaana on kohdeltu hyvin ja jopa minua kehuttukin aikanaan viereiselle Opel-liikkeen myyjällekin, Väisäsen Tapsa (muistinkohan nimen oikein?) silloin myyjänä.

• Anonyymi

Länsiväylän liikkeistä on paras missä asiakalvelijoita vähiten kiinnostaa asiakkaiden henkilökohtaiset asiat.
        Se pahin utelias besservisser ei ole asiakas vaan tökerön utelias ja juoruileva asiakaspalvelulija.
        Pahinta on kun koko henkilökunta tulee katsomaan asiakasta kuin apinaa.

• Anonyymi00022

Itse en enää ikinä vie autoa sinne!

• Anonyymi

Suonenjokelaista palvelua Varkauden sellunhajuisilta omistajilta. Tuijotusta ja saatanallinen lasku tyhjästä. Apukoulun pojat mekaanikkoina.

• Anonyymi00014

Se olisi pahinta jos tekisivät valohoitoa.

• Anonyymi00015

menin ostamaan toyotan varaosaa.hinta luvattiin noin 600 ekua.toisessa kaupassa hinta oli 76ekua.arvatkaa kummasta ostin.

• Anonyymi00016

no sen kiina version tietenkin

• Anonyymi00018

Palvelu pelaa ja ajan saa nopeasti. Mukavaa porukkaa.

• Anonyymi00019

Mutt on se kallista, koko auton pito.

• Anonyymi00020

Paha sanoo kun ajan pylrällä

• Anonyymi00023

Oot köyhä

• Anonyymi00021

Surkea

• Anonyymi00024

Pää kii

• Anonyymi00025

Huonoin auton korjaus ikinä.

• Anonyymi00026

Ajan pyörällä. En osaa sanoa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      59
      1260
    2. Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle

Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1188
    3. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      133
      1132
    4. Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi

Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1010
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      101
      1004
    6. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      49
      817
    7. Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?

Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.
      Vain elämää
      5
      815
    8. Sinulle jota kaipaan!

Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista
      Ikävä
      27
      771
    9. Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?

Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it
      Sinkut
      192
      706
    10. Jos oltais joskus samoissa bileissä

Niin lähdettäiskö yhdessä ”jatkoille?”
      Ikävä
      71
      669
    Aihe