Auto-Jeni...

Anonyymi-ap

Mitä mieltä olette Jenin palveluista?

12

501

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Todella hyvä. Miten niin?

• Anonyymi

Katsotko asiaa mies-, vai nais-näkökulmasta?

• Anonyymi

Länsiväylällä on toinen korjaamo jossa palvellaan nais asiakkaat hyvin vaikka työaika olisi loppunut tunteja sitten.
        Pieni silmän räpsyttely ja työ voi olla ilmaista.

• Anonyymi

Olen kyllä naisystävällistä korjaamoa vailla. Kumpa tietäisin sen liikkeen nimen.

• Anonyymi

En kylläkään aio räpytellä silmiä.

• Anonyymi

Sitähän minä, että kannattaako vanhaa tojotaa sinne viedä, vai onko muita paikkoja jossa vähän katselisivat kuntoa.

• Anonyymi

Eikö se sinun harmaa Toyota ole paalattu vuosia sitten,?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö se sinun harmaa Toyota ole paalattu vuosia sitten,?

Nuoret asentajat ei ymmärrä vanhemman toyotan alalootan puutteita.

• Anonyymi

Kyllä minä olen ainakin erittäin tyytyväinen Jenin palveluihin. Heillä on myös hyvin ystävällinen henkilökunta. Sekä naiset ja miehet saman arvoisia palvelujen suhteen. Plussana rengas-hotelli.

• Anonyymi

Olen ollut Auto-Jenin asiakas siitä asti, kun muutin tähän kylään. Hyvin ovat minua palvelleet ja auton vaihdotkin onnistuneet oikein napakasti. Huollot on hoidettu hyvin ja ystävällisesti. Nyt on lama-aika ja Auto-Jenin väkeä vähemmän, mutta autoni on edelleen siellä huollettu hyvin. On muuten ainoa autoliike P-mäellä, jossa ei ole koskaan vaihtoautoani haukuttu tai irvistelty, vaan kauppa on ollut reilua ja asiallista. Asiakkaana on kohdeltu hyvin ja jopa minua kehuttukin aikanaan viereiselle Opel-liikkeen myyjällekin, Väisäsen Tapsa (muistinkohan nimen oikein?) silloin myyjänä.

• Anonyymi

Länsiväylän liikkeistä on paras missä asiakalvelijoita vähiten kiinnostaa asiakkaiden henkilökohtaiset asiat.
        Se pahin utelias besservisser ei ole asiakas vaan tökerön utelias ja juoruileva asiakaspalvelulija.
        Pahinta on kun koko henkilökunta tulee katsomaan asiakasta kuin apinaa.

• Anonyymi

Suonenjokelaista palvelua Varkauden sellunhajuisilta omistajilta. Tuijotusta ja saatanallinen lasku tyhjästä. Apukoulun pojat mekaanikkoina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      245
      3333
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      362
      2975
    3. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      18
      1992
    4. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      81
      1854
    5. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      65
      1778
    6. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      59
      1652
    7. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1553
    8. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      125
      1502
    9. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      1
      1414
    10. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      484
      1413
    Aihe