Mitä mieltä olette Jenin palveluista?
Auto-Jeni...
16
973
Vastaukset
- Anonyymi
Todella hyvä. Miten niin?
- Anonyymi
Katsotko asiaa mies-, vai nais-näkökulmasta?
- Anonyymi
Länsiväylällä on toinen korjaamo jossa palvellaan nais asiakkaat hyvin vaikka työaika olisi loppunut tunteja sitten.
Pieni silmän räpsyttely ja työ voi olla ilmaista.
- Anonyymi
Olen kyllä naisystävällistä korjaamoa vailla. Kumpa tietäisin sen liikkeen nimen.
- Anonyymi
En kylläkään aio räpytellä silmiä.
- Anonyymi
Sitähän minä, että kannattaako vanhaa tojotaa sinne viedä, vai onko muita paikkoja jossa vähän katselisivat kuntoa.
- Anonyymi
Eikö se sinun harmaa Toyota ole paalattu vuosia sitten,?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se sinun harmaa Toyota ole paalattu vuosia sitten,?
Nuoret asentajat ei ymmärrä vanhemman toyotan alalootan puutteita.
- Anonyymi00017
vaadi hinta arvio kirjallisena,tulee vähempi yllätyksiä.joka paikassa,ei vain jenissä.
- Anonyymi
Kyllä minä olen ainakin erittäin tyytyväinen Jenin palveluihin. Heillä on myös hyvin ystävällinen henkilökunta. Sekä naiset ja miehet saman arvoisia palvelujen suhteen. Plussana rengas-hotelli.
- Anonyymi
Olen ollut Auto-Jenin asiakas siitä asti, kun muutin tähän kylään. Hyvin ovat minua palvelleet ja auton vaihdotkin onnistuneet oikein napakasti. Huollot on hoidettu hyvin ja ystävällisesti. Nyt on lama-aika ja Auto-Jenin väkeä vähemmän, mutta autoni on edelleen siellä huollettu hyvin. On muuten ainoa autoliike P-mäellä, jossa ei ole koskaan vaihtoautoani haukuttu tai irvistelty, vaan kauppa on ollut reilua ja asiallista. Asiakkaana on kohdeltu hyvin ja jopa minua kehuttukin aikanaan viereiselle Opel-liikkeen myyjällekin, Väisäsen Tapsa (muistinkohan nimen oikein?) silloin myyjänä.
- Anonyymi
Länsiväylän liikkeistä on paras missä asiakalvelijoita vähiten kiinnostaa asiakkaiden henkilökohtaiset asiat.
Se pahin utelias besservisser ei ole asiakas vaan tökerön utelias ja juoruileva asiakaspalvelulija.
Pahinta on kun koko henkilökunta tulee katsomaan asiakasta kuin apinaa.
- Anonyymi
Suonenjokelaista palvelua Varkauden sellunhajuisilta omistajilta. Tuijotusta ja saatanallinen lasku tyhjästä. Apukoulun pojat mekaanikkoina.
- Anonyymi00014
Se olisi pahinta jos tekisivät valohoitoa.
- Anonyymi00015
menin ostamaan toyotan varaosaa.hinta luvattiin noin 600 ekua.toisessa kaupassa hinta oli 76ekua.arvatkaa kummasta ostin.
- Anonyymi00016
no sen kiina version tietenkin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin101217Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait3051175Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka3721111Ethän leiki kanssani J- mies
Jos oletkin joku pelimies, jolla monia vaihtoehtoja, katkon kylmästi yhteyden. En jaksa sellaisia miehiä.92766Molemmat päät
aivan tulessa😫 Miksi pitää ihmisen tällaisesta kärsiä??? Jos koko ajan pnettaa, niin miksi sitä seksiä ei voi sitten s113730Miesmäinen vanha nainen joka kulkee lastenvaunujen kanssa
Mikähän kaheli tämä yks kaupungilla karvahattu päässä kulukeva vanha eukko on joka työntää lastenvaunuja. Onhan sitte12711Kasteen merkityksestä ihmiselle
Jeesuksen hyvä ystävä Nikodemus meni heti Jeesuksen kasteen jälkeen kysymään häneltä kasteen merkityksestä ihmiselle. J371680Liikenne onnettomuus
Luin juuri Ampparista Konneveden kauheasta onnettomuudesta jossa menehtyi 60-luvulla syntynyt mies. Onko kellään tarkemp6640- 30617
Mari Rantanen eroa! Lausunnot vapun pahoinpitelystä ovat järkyttäviä!
Poliisiministerin, eli sisäministeri Mari Rantasen on syytä erota!113611