Mitä mieltä olette Jenin palveluista?
Auto-Jeni...
24
1127
Vastaukset
- Anonyymi
Todella hyvä. Miten niin?
- Anonyymi
Katsotko asiaa mies-, vai nais-näkökulmasta?
- Anonyymi
Länsiväylällä on toinen korjaamo jossa palvellaan nais asiakkaat hyvin vaikka työaika olisi loppunut tunteja sitten.
Pieni silmän räpsyttely ja työ voi olla ilmaista.
- Anonyymi
Olen kyllä naisystävällistä korjaamoa vailla. Kumpa tietäisin sen liikkeen nimen.
- Anonyymi
En kylläkään aio räpytellä silmiä.
- Anonyymi
Sitähän minä, että kannattaako vanhaa tojotaa sinne viedä, vai onko muita paikkoja jossa vähän katselisivat kuntoa.
- Anonyymi
Eikö se sinun harmaa Toyota ole paalattu vuosia sitten,?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se sinun harmaa Toyota ole paalattu vuosia sitten,?
Nuoret asentajat ei ymmärrä vanhemman toyotan alalootan puutteita.
- Anonyymi00017
vaadi hinta arvio kirjallisena,tulee vähempi yllätyksiä.joka paikassa,ei vain jenissä.
- Anonyymi
Kyllä minä olen ainakin erittäin tyytyväinen Jenin palveluihin. Heillä on myös hyvin ystävällinen henkilökunta. Sekä naiset ja miehet saman arvoisia palvelujen suhteen. Plussana rengas-hotelli.
- Anonyymi
Olen ollut Auto-Jenin asiakas siitä asti, kun muutin tähän kylään. Hyvin ovat minua palvelleet ja auton vaihdotkin onnistuneet oikein napakasti. Huollot on hoidettu hyvin ja ystävällisesti. Nyt on lama-aika ja Auto-Jenin väkeä vähemmän, mutta autoni on edelleen siellä huollettu hyvin. On muuten ainoa autoliike P-mäellä, jossa ei ole koskaan vaihtoautoani haukuttu tai irvistelty, vaan kauppa on ollut reilua ja asiallista. Asiakkaana on kohdeltu hyvin ja jopa minua kehuttukin aikanaan viereiselle Opel-liikkeen myyjällekin, Väisäsen Tapsa (muistinkohan nimen oikein?) silloin myyjänä.
- Anonyymi
Länsiväylän liikkeistä on paras missä asiakalvelijoita vähiten kiinnostaa asiakkaiden henkilökohtaiset asiat.
Se pahin utelias besservisser ei ole asiakas vaan tökerön utelias ja juoruileva asiakaspalvelulija.
Pahinta on kun koko henkilökunta tulee katsomaan asiakasta kuin apinaa. - Anonyymi00022UUSI
Itse en enää ikinä vie autoa sinne!
- Anonyymi
Suonenjokelaista palvelua Varkauden sellunhajuisilta omistajilta. Tuijotusta ja saatanallinen lasku tyhjästä. Apukoulun pojat mekaanikkoina.
- Anonyymi00014
Se olisi pahinta jos tekisivät valohoitoa.
- Anonyymi00015
menin ostamaan toyotan varaosaa.hinta luvattiin noin 600 ekua.toisessa kaupassa hinta oli 76ekua.arvatkaa kummasta ostin.
- Anonyymi00016
no sen kiina version tietenkin
- Anonyymi00018
Palvelu pelaa ja ajan saa nopeasti. Mukavaa porukkaa.
- Anonyymi00019
Mutt on se kallista, koko auton pito.
- Anonyymi00020UUSI
Paha sanoo kun ajan pylrällä
- Anonyymi00023UUSI
Oot köyhä
- Anonyymi00021UUSI
Surkea
- Anonyymi00024UUSI
Pää kii
- Anonyymi00025UUSI
Huonoin auton korjaus ikinä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6022154- 1081088
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,201032Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki4897Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101845- 81802
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50749Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?89742- 63725
- 65563