Mitä mieltä olette Jenin palveluista?
Auto-Jeni...
12
547
Vastaukset
- Anonyymi
Todella hyvä. Miten niin?
- Anonyymi
Katsotko asiaa mies-, vai nais-näkökulmasta?
- Anonyymi
Länsiväylällä on toinen korjaamo jossa palvellaan nais asiakkaat hyvin vaikka työaika olisi loppunut tunteja sitten.
Pieni silmän räpsyttely ja työ voi olla ilmaista.
- Anonyymi
Olen kyllä naisystävällistä korjaamoa vailla. Kumpa tietäisin sen liikkeen nimen.
- Anonyymi
En kylläkään aio räpytellä silmiä.
- Anonyymi
Sitähän minä, että kannattaako vanhaa tojotaa sinne viedä, vai onko muita paikkoja jossa vähän katselisivat kuntoa.
- Anonyymi
Eikö se sinun harmaa Toyota ole paalattu vuosia sitten,?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se sinun harmaa Toyota ole paalattu vuosia sitten,?
Nuoret asentajat ei ymmärrä vanhemman toyotan alalootan puutteita.
- Anonyymi
Kyllä minä olen ainakin erittäin tyytyväinen Jenin palveluihin. Heillä on myös hyvin ystävällinen henkilökunta. Sekä naiset ja miehet saman arvoisia palvelujen suhteen. Plussana rengas-hotelli.
- Anonyymi
Olen ollut Auto-Jenin asiakas siitä asti, kun muutin tähän kylään. Hyvin ovat minua palvelleet ja auton vaihdotkin onnistuneet oikein napakasti. Huollot on hoidettu hyvin ja ystävällisesti. Nyt on lama-aika ja Auto-Jenin väkeä vähemmän, mutta autoni on edelleen siellä huollettu hyvin. On muuten ainoa autoliike P-mäellä, jossa ei ole koskaan vaihtoautoani haukuttu tai irvistelty, vaan kauppa on ollut reilua ja asiallista. Asiakkaana on kohdeltu hyvin ja jopa minua kehuttukin aikanaan viereiselle Opel-liikkeen myyjällekin, Väisäsen Tapsa (muistinkohan nimen oikein?) silloin myyjänä.
- Anonyymi
Länsiväylän liikkeistä on paras missä asiakalvelijoita vähiten kiinnostaa asiakkaiden henkilökohtaiset asiat.
Se pahin utelias besservisser ei ole asiakas vaan tökerön utelias ja juoruileva asiakaspalvelulija.
Pahinta on kun koko henkilökunta tulee katsomaan asiakasta kuin apinaa.
- Anonyymi
Suonenjokelaista palvelua Varkauden sellunhajuisilta omistajilta. Tuijotusta ja saatanallinen lasku tyhjästä. Apukoulun pojat mekaanikkoina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3534112Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1303652Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku92371Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei82200Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1471835- 1181769
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181748Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241379Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j1481030Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79915