Mitä mieltä olette Jenin palveluista?
Auto-Jeni...
13
702
Vastaukset
- Anonyymi
Todella hyvä. Miten niin?
- Anonyymi
Katsotko asiaa mies-, vai nais-näkökulmasta?
- Anonyymi
Länsiväylällä on toinen korjaamo jossa palvellaan nais asiakkaat hyvin vaikka työaika olisi loppunut tunteja sitten.
Pieni silmän räpsyttely ja työ voi olla ilmaista.
- Anonyymi
Olen kyllä naisystävällistä korjaamoa vailla. Kumpa tietäisin sen liikkeen nimen.
- Anonyymi
En kylläkään aio räpytellä silmiä.
- Anonyymi
Sitähän minä, että kannattaako vanhaa tojotaa sinne viedä, vai onko muita paikkoja jossa vähän katselisivat kuntoa.
- Anonyymi
Eikö se sinun harmaa Toyota ole paalattu vuosia sitten,?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se sinun harmaa Toyota ole paalattu vuosia sitten,?
Nuoret asentajat ei ymmärrä vanhemman toyotan alalootan puutteita.
- Anonyymi
Kyllä minä olen ainakin erittäin tyytyväinen Jenin palveluihin. Heillä on myös hyvin ystävällinen henkilökunta. Sekä naiset ja miehet saman arvoisia palvelujen suhteen. Plussana rengas-hotelli.
- Anonyymi
Olen ollut Auto-Jenin asiakas siitä asti, kun muutin tähän kylään. Hyvin ovat minua palvelleet ja auton vaihdotkin onnistuneet oikein napakasti. Huollot on hoidettu hyvin ja ystävällisesti. Nyt on lama-aika ja Auto-Jenin väkeä vähemmän, mutta autoni on edelleen siellä huollettu hyvin. On muuten ainoa autoliike P-mäellä, jossa ei ole koskaan vaihtoautoani haukuttu tai irvistelty, vaan kauppa on ollut reilua ja asiallista. Asiakkaana on kohdeltu hyvin ja jopa minua kehuttukin aikanaan viereiselle Opel-liikkeen myyjällekin, Väisäsen Tapsa (muistinkohan nimen oikein?) silloin myyjänä.
- Anonyymi
Länsiväylän liikkeistä on paras missä asiakalvelijoita vähiten kiinnostaa asiakkaiden henkilökohtaiset asiat.
Se pahin utelias besservisser ei ole asiakas vaan tökerön utelias ja juoruileva asiakaspalvelulija.
Pahinta on kun koko henkilökunta tulee katsomaan asiakasta kuin apinaa.
- Anonyymi
Suonenjokelaista palvelua Varkauden sellunhajuisilta omistajilta. Tuijotusta ja saatanallinen lasku tyhjästä. Apukoulun pojat mekaanikkoina.
- Anonyymi00014
Se olisi pahinta jos tekisivät valohoitoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää422210Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten652078Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211940HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363921696Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1041655Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241484Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821102Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 75935
- 27899