Venäläinen oli saanut Suomessa tekemällä työtä saanut säästettyä kahdeksassa vuodessa sata tuhatta euroa ja norjalainen pakolaisena Suomeen tullut tiktokissa saanut tuhat seuraajaa
Norjalainen ja venäläinen Suomessa
11
177
Vastaukset
- Anonyymi
Joku Iranilainen oli istunut vankilassa 6 vuotta jäätyään kiinni ihmiskaupasta missä poikia käytettiin hyväksi aittomasti.
- Anonyymi
Ulkomaalaisilla on vähän kokemusta naisista Suomessa tämä saa nämä tuntemaan olevansa vankina Suomessa.
- Anonyymi
Lapset paritetaan täällä Suomessa jo kymmenen vuotiaina.
- Anonyymi
Wtf, olen kohta 40v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sullako on siitä kokemusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu,,tätä on aina harrastettu Kainuun syrjäkylillä.
Tulokset sitten näkyvät katukuvassa.
- Anonyymi
En käy töktökissä vaan tubessa joka on kaikissa androideissa
- Anonyymi
Niin ja katsojia on tosiaan 1000-3000 per päivä
- Anonyymi
Tiktokissa kun naiset eivät ole maksullisia turha sielläkin on aikaansa kuluttaa
- Anonyymi
Aikuisviihde mikä kiinnostaa ihmisiä tämän päivän viihteessä
- Anonyymi
Eiks sulla oo varaa vai? Oon lähettänyt aikoinani 80e tämmöselle nettinaiselle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1066756KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3786387Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei613198Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521132689Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082330- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro201677Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341495Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247