Kaivattuni (Veera) ei ymmärrä että mun ADHD on melki syy kaikelle häiriökäytökselle

Anonyymi-ap

Dopamiinin hakuisuus vaikuttaa elämääni todella paljon, siinä missä salilla tulee treenattua 2-6 tuntia, niin aikuisviihdettä ja muuta dopamiini koukkua tulee kulutettua 12 tuntia, mutta sen saman dopamiinin voi saada jos lukee kirjaa 6 tuntia putkeen. Pienet hyperfixaatiot ja pakkomielteisyys uusiin ihmisiin johtuu uutuuden dopamiinist.

Dopamiinia pyrkii saamaan kaikest, oli se sit et laitto neulan nänniin tai pelas videopeliä 8 tuntia putkeen, en käsitä miten Veera ei ymmärrä kun väitti olevansa itsekin ADHD potilas, meidän pitäis parantaa toisiamme, ei kiusata🥹

Sosioekonominen häirintä on pahinta, kun joku pyrkii pilkkaan tai vähätteleen ulkonäköä tai älyä luoden muillekkin illuusion siitä, kun mä oon niin laskelmoiva ja epätyypillinen niin en mä edes jaksa avata kaiken toimintani syytä, kun se on niin itsestään selvää, mut silti koen paljon sosiaalista kiusaamista ja halveksuntaa esim. Redditissä, ihan vaan siitä että oon toiminut väärin, kun en oo tiennyt parempaa tapaa toimia...

Ja se vähättely on selllasta, että kun en reportoi internet trollille että käyn terapiassa 2 kertaa viikossa, niin en käy siellä, tai mun toiminta on jotenki extra tuomittavampaa, kun en oo vielä saanut diagnostiikkaa epävakaaseen ja ADHDsen hoidettua, kun siin menee aikaa. Tälläst vähättelyä kohtaa niin paljon ja ihmiset kohdentaa omia miestraumojaan muhun.

Tajutkaa jo et oon neiti aivoiltani, en ajattele pelkkää seksiä, kun ajattelen niin ajattelen enemmänkin sitä dopamiinikoukkua, kuin et himoitsisin jotain panokoneen asemaa, mua ei luotu siittämään jokaist maailman naista, musta tehtiin viallinen autistinen nepsy, joka rakentaa ja kehittää jotain ja ehk hoitaa yhden mukulan, ei mikää testosonni, joka siittää naapurin rouvankin.

On kyllä hypokriittinen mun kaivattuni, mut niin oon minäkin, joten sovimmekin täydellisesti yhteen ongelmiemme kanssa.

Ja kyllä mun sydän rakastaa häntä, vaikka olis vähän paksumpikin nykyään, aito rakkaus ei kuole noin vaa.💘

16

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Sinäkö olet se entinen yk joukkolainen? Laitat niitä videoita tänne ja olet nähnyt erilaisen elämän.

• Anonyymi
        UUSI

Ai sekö olikin TEIDÄN YLHÄISYYTENNE VÄÄPELI KÖRMY HERRA TURJAKE ELI MIEHENI 🤣🤣🤣

Hän on sentään ihan ITSE KOULUTTANUT VAIMONSA KUNNITTOIMAAN HÄNTÄ!

• Anonyymi
      UUSI

Minulla on myös adhd, mutta EI ILMEISESTI NOIN PAHA DOPAMIININ PUUTOS KUN SULLA.

DOPAMIININ puutos hoituu RAKKAUS HOIDOLLA.
      Minua on joku mies hoitanut toukokuusta asti rakkaudella ja mietin niin hän käyttää nuuskaa.
      Hänellä on salmiakin makuista nuuska ja tämä merkki on CAPTAIN. Tiedän sen siitä, että minäkin olen sitä maistanut.
      Ajattelin fiksuna, että voisin alkaa nuuskaa käyttään niin ei tarvi tupakoida.
      Minä totesin sen jälkeen, että EHKÄ MINÄ KUITENKIN POLTAN TUPAKKAA.
      Unohdin, että se oli nuuskaa ja ajatuksissani melkeen nielasin sen nuuskan.
      Tupakoinnissa on se hyvä puoli, että jos toinen ei polta vaan käyttää nuuskaa niin SAA OLLA OMASSA RAUHASSA JA MIETTIÄ ASIOITA.

• Anonyymi
      UUSI

Mitä tarkoittaa että olet neiti aivoiltasi?

• Anonyymi
        UUSI

Sitä että tämä äijä esiintyy naisena, mikä siinä on ylimielinen mies niin vaikea sisäistää?

• Anonyymi
        UUSI

Etsitkö sitä rienattua anteeksi kaivattua (vastenmielinen sana) jopa tästä palstaäijän sekavasta narratiivista?🚩

• Anonyymi
      UUSI

Ihmiset joilla on ADHD joutuvat kyllä sietämään kaikenlaista pas kaa. Muut ihmiset tuntevat itsensä paremmiksi ja että heillä on jokin asema annettu mistä käsin he voivat kommentoida ADHD:n omaavaa ihmistä negatiivisesti, TAI alentuvasti.

Sivusta, ei ADHD:ta

• Anonyymi
        UUSI

Tuohan vielä parempi jos kyseinen AP on Turjake mieheni, koska MINÄ OLEN SAANUT ADHD:NA KUNNIANLOUKKAUS TUOMIOITA FACEBOOKISSA!

Eihän se ole oikein, että meitä aletaan vahtimaan ja samaan aikaan KEHITYSVAMMAISET JA ALA-IKÄISET LAPSET TEKEE MITÄ HUVITTAA SOMESSA JA MUUALLA NETISSÄ.

Minä tiedän, että monet ihmiset EIVÄT YMMÄRRÄ MITÄ ADHD TARKOITTAA.
        Meidän ajatukset toimii toisella tavalla, mutta FASD diagnoosin alle kuuluvat ovat ADHD diagnoosin alla ja HE OVAT NIITÄ SÄHLÄÄJIÄ. Kukapa vanhempi KEHTAA TUNNUSTAA, että HÄN ON KÄYTTÄNYT PÄIHTEITÄ ODOTUSAIKANA JA PILANNUT ITSE LAPSENSA ELÄMÄN SILLÄ!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuohan vielä parempi jos kyseinen AP on Turjake mieheni, koska MINÄ OLEN SAANUT ADHD:NA KUNNIANLOUKKAUS TUOMIOITA FACEBOOKISSA!

Eihän se ole oikein, että meitä aletaan vahtimaan ja samaan aikaan KEHITYSVAMMAISET JA ALA-IKÄISET LAPSET TEKEE MITÄ HUVITTAA SOMESSA JA MUUALLA NETISSÄ.

Minä tiedän, että monet ihmiset EIVÄT YMMÄRRÄ MITÄ ADHD TARKOITTAA.
        Meidän ajatukset toimii toisella tavalla, mutta FASD diagnoosin alle kuuluvat ovat ADHD diagnoosin alla ja HE OVAT NIITÄ SÄHLÄÄJIÄ. Kukapa vanhempi KEHTAA TUNNUSTAA, että HÄN ON KÄYTTÄNYT PÄIHTEITÄ ODOTUSAIKANA JA PILANNUT ITSE LAPSENSA ELÄMÄN SILLÄ!

Lisään, että minä tiedän tällaisia äitejä mutta HE OVAT SOSIAALI TAPAUKSIA JOITA SUOJATAAN SEKÄ HEILLE MAKSETAAN KAIKKI YHTEISKUNNASSA, mutta MINÄ LOUKKAAN KUNNIOITA KUN ADHD:NA TIETENKIN OLEN ONNISTUNUT SAAMAAN TIETOONI NÄITÄ FASD TAPAUKSIA.
        Osa lapsista on itse kertoneet ja osa on sellaisia jotka ovat alkoholisteja jotka käyvät töissä.
        He ovat odotusaikana käyttäneet päihteitä, mutta onko se MEIDÄN SYY ETTÄ HE OVAT OLLEET PÄIHTYNEENÄ ODOTUSAIKANA JA PILANNEET LASTENSA ELÄMÄT!?
        Heidän äidit ovat työkyvyttömyyseläkkeellä, koska HE OVAT PÄIHTEILLÄ SAANEET AIKAAN SEN, ETTÄ HEISTÄ EI OLE TÖIHIN JA MEIDÄN TEHTÄVÄ ON ELÄTTÄÄ NÄITÄ AIKUISIA LAPSIA!

• Anonyymi
      UUSI

Ennen oli kaikilla vähintään ADHD mutta siitä ei valitettu jatkuvalla syötöllä ja syytetty kaikista elämässä kohdatuista ongelmista. Nykyään on muotia vouhottaa adhdsta ja sillä varjolla voi tehdä ja olla tekemättä asioita. Vanha kunnon selkäsauna ja tukkapölly niin alkaa se keskittyminen parantua. Tekosairaat pellet.

• Anonyymi
        UUSI

Sinulla on rankka päivä näköjään. Sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on rankka päivä näköjään. Sivusta

Totuudet ovat välillä rankkoja.

Sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Totuudet ovat välillä rankkoja.

Sivusta

Kerro toki mitä jonkun pitäisi tehdä. Ehkä hän ei vaan halua?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro toki mitä jonkun pitäisi tehdä. Ehkä hän ei vaan halua?

Lopettaa se valitus muotisairaudesta nimeltä ADHD.

• Anonyymi
      UUSI

Jos et olisi niin huomionhakuinen neiti niin ehkä ongelmasikin helpottaisivat mutta parempi se on kai palstalla kitistä jostain inceleiden juonista ja keksityistä adhdeista. Itsekeskeinen lapsi sinä olet jota olisi pitänyt kurittaa fyysisesti aikanaan. Nyt se on myöhäistä ja tulokset ovat nähtävillä.

• Anonyymi
        UUSI

Ei ole mikään keksitty juttu, vuoden päästä on näil näkymil iha mustaa valkosel, eikä ne juonet ole keksittyjä, oon omin silmin todistanut kun lasi_siru ja muut vastenmieliset halventajat on pyrkineet luomaan tietynlaista kuvaa musta, jotta saisivat halvennuttua minua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      153
      11008
    2. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      44
      4091
    3. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      64
      3918
    4. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      192
      3640
    5. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      100
      3461
    6. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      101
      3320
    7. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      72
      1967
    8. Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?

Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis
      Maajussille morsian
      15
      1277
    9. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      958
    10. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      268
      924
    Aihe